Stránka 1 z 1

Vyřešené problémy s MobileMe

PříspěvekNapsal: stř srp 12, 2009 9:40 pm
od Pantani
Narazil jsem na dost nepříjemný problém s mobileme, třeba se to bude někomu hodit.
Při prvotním rozběhnutí Macbooku jsem řekl průvodci, že už mám mobileme účet a úspěšně jsem se k němu přihlásil a dal synchronizovat. Bylo pak pro mě velkým překvapením, že se plně synchronizovalo úplně všechno, jenom ne kontakty. Bylo úplně jedno, jestli jsem dal synchronizovat ručně, jestli jsem přidal kontakt na webu nebo v ical - prostě to nefungovalo (pro rejpaly: všude jsem měl samozřejmě všechno zaškrnuté, zkontrolováno výrazně zkušenějším kamarádem).
Moje zoufalství nakonec vedlo i k tomu, že jsem zkusil i dát Reset Sync Data v mobileme v system preferences a následně jsem zkusil i odregistrovat počítač a následně dát znovu všechno syncnout. Nepomohlo vůbec nic.

Pak jsem zkusil google. Nezdálo se mi, že by na něm ohledně těchhle problémů bylo nějak moc odkazů, ale našel jsem jeden, kterej mi pomohl moc.
Vyexportoval jsem všechny kontakty na webu, naimportoval jsem je do předem vyprázdněného address booku, dal jsem reset sync data s tím, že jsem dal sesynchronizovat všechno tak, že se přepsaly data v mobileme. (všechno je v tom odkazu)

Od té chvíle jede všechno - iPhone<->cloud<->MBP