Sygic problém s hlasovou navigací

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

Pravidla fóra
V tejto sekcií uverejňujte informácie o zaujímavých navigáciách. Váš príspevok by mal obsahovať názov aplikácie, popis, screenshoty či video a zdroj. Pred otvorením novej témy si overte vyhľadaním už existujúce vlákno o aplikácií, o ktorej chcete diskutovať.

Uživatelský avatar iphonik4 | sob čer 08, 2013 7:24 pm

Sygic problém s hlasovou navigací

Zdravím, mám problém s hlasovou navigací navigací Sygic. Cca před měsícem jsem si koupil tuto verzi Sygicu. Až doteď naprostá spokojenost, ovšem dnes jsem ji po dělší době zapnul a nefungovala hlasová navigace, v levém horním rohu se mi zobrazilo, že je deaktivována (viz 1. obrázek), když na ni kliknu, zobrazí se mi hláška "platnost balíčku Voice Guidance+" skončila (viz 2. obrázek). Za prvé nechápu, jak mám službu obnovit (chce to pomocí Sygic ID, které ani nemám) a za druhé chtějí mi snad říct, že pokud chci, aby byla navigace po měsící nadále hlasová, mám dále platit? U plné verze za €39.99? Nejedná se o nějakou předplacenou verzi pomocí Vodafone. Jedná se o plnou, placenou verzi s Evropskými podklady. Děkuji
ObrázekObrázek
- iPhone 11 Pro Max
- Apple Watch Series 4
- MacBook Pro 15" i7 2017 Touch Bar
- iPhone 2G 8GB 3.1.3 JB
iPhone expert
iPhone expert
 
Příspěvky: 1325
Registrován:
čtv kvě 29, 2008 2:01 pm
Bydliště: Olomouc

saikan | ned čer 09, 2013 12:26 pm

Re: Sygic problém s hlasovou navigací

Napsal bych na support sygicu.
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 159
Registrován:
pát pro 30, 2011 4:02 pm

Uživatelský avatar iphonik4 | ned čer 09, 2013 8:00 pm

Re: Sygic problém s hlasovou navigací

Už jsem jim napsal, tak uvidíme :no: :fool:

EDIT: takže jsem to vyřešil sám reinstalací. Jinak na supportu mi napsali:
Sygic Support <support@sygic.zendesk.com> píše:Dobry den,

preposlal som Vase screenshoty sefovi nasho testingu. Hned ako urobi potrebne upravy na nasom serveri a odpise mi, dam Vam vediet.

Best regards,

Karel
Sygic Customer Support
- iPhone 11 Pro Max
- Apple Watch Series 4
- MacBook Pro 15" i7 2017 Touch Bar
- iPhone 2G 8GB 3.1.3 JB
iPhone expert
iPhone expert
 
Příspěvky: 1325
Registrován:
čtv kvě 29, 2008 2:01 pm
Bydliště: Olomouc

ROOOM | ned lis 24, 2013 10:40 am

Re: Sygic problém s hlasovou navigací

Ahoj, nechci zakladat dalsi tema protoze mam podoby problem...

Nainsatloval jsem si na iPad FREE Sygic All regions ... po vyprseni jsem 29.6.2013 koupil "Sygic GPS Navigation: All regions, EUROPE" do je v mailu z iTunes.

A ted mi to hlasi ze platnost zkusebni verze vyprsela :bad:

v menu MUJ SYGIC je Stav licence (Europe life time licence) kdyz na to kliknu nuti mne to znovu koupit

pod tim je Prejit na vyssi verzi: Ziskat dozivotni navigaci ... zase koupit

Jsem prihlaseny pres Sygic a (mail a heslo a vpravo nahore se zobrazuje zeleny panacek) kdyz sem nebyl prihlaseny nepsalo to "Europe life time licence" ted to sice pise ale navigace nejde :no:

Nevim jaky je spravn postup... kdyz to odinstaluju tak smim nahodit zase jen
FREE Sygic All regions ...

Diky za jakoukoliv radu ...

EDIT:
Vyreseno supportem Sygicu. Pry manulane prirazena licence zarizeni ... nasledne jsem nainstaloval jakoukoliv mapu a vse bezi jak ma.

R.
Host
Host
 
Příspěvky: 16
Registrován:
stř čer 12, 2013 7:32 am

Prehľad diskusií na forum.iphone.cz

* indicates required

Zpět na Navigace pro iPhone

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron