Stránka 1 z 1

itunes - 48kc v blokaci

PříspěvekNapsal: stř srp 13, 2008 1:26 am
od rodier
mam na itunes navazanej svoji kreditku a ted koukam do banky a vidim tam blokaci 48kc (2 eura?).. to oni si blokuji aby otestovali zda kreditka faka? (vim ze to tak dela vic firem).. nebo nakej podfuk? nic sem samozrejme nekupoval..

Re: itunes - 48kc v blokaci

PříspěvekNapsal: stř srp 13, 2008 3:23 am
od ert
já mám 11-08-2008 25-08-2008 49,27 CZK I-TUNES-EUR LONDON

takže taky,patrně,ale budu protestovat či 22.8 kreditku odpáruju

Re: itunes - 48kc v blokaci

PříspěvekNapsal: stř srp 13, 2008 10:21 am
od spachal_tmp
Podminky Apple neznam, necetl jsem je, ale predpokladam ze to je stejne jako na vsech jinych podobnych systemech, tj. strhnutou castku vam dobropisuji (odectou) pri prvni uskutecnene realne platbe ..

Re: itunes - 48kc v blokaci

PříspěvekNapsal: stř srp 13, 2008 3:34 pm
od wrz
Jj, budte v klidu. Mel jsem to taky. Je to jenom kontrola, jestli jsou na uctu penize. Priblizne do dvou tydnu vam je vrati.

Re: itunes - 48kc v blokaci

PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 7:55 pm
od lukas339
Já pořád nechápu, jak si ty aplikace můžete koupit.

Re: itunes - 48kc v blokaci

PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 7:58 pm
od scorpi
Nerozumím smyslu tvého příspěvku.
Chceš nám nějak naznačit, že ty je sprostě ukradneš?

Re: itunes - 48kc v blokaci

PříspěvekNapsal: ned srp 31, 2008 8:44 pm
od destr
Pro info, je to jenom blokace, tzn., že peníze jsou na vašem účtu, fyzicky njsou odečteny a ani nebudou. Jedná se o tzv hold, který má nějakou dobu platnosti, cca dva týdny. Po vypršení této lhůty zmizí i hold. Bankovní účty mají několik zůstatků - běžný - bez holdů, použitelný včetně holdů.
Pokud není částka odečtena není ani na výpise. Je to běžná praxe např i u PayPal.

Re: itunes - 48kc v blokaci

PříspěvekNapsal: pon zář 01, 2008 11:41 am
od naxalite
Mam hold taky.

Psal jsem do Applu na iTunes store a tam me potvrdili, ze jde opravdu jen o "hold". Pripojuji odpoved:

I understand you received an email receipt for a recent iTunes Store purchase and are concerned that there was a charge made to your store credit as well as to your credit card. I apologize for any confusion this may have caused and am happy to explain this receipt you received.

In addition to sending email receipts for credit card purchases, the iTunes Store also sends receipts for items that are paid for with store credit. I checked your account and saw that you were not charged for these purchases

Please note that like many stores, the iTunes Store submits these authorization requests to credit card companies to verify that an account has sufficient credit to cover the amount of the sale. This is a temporary authorization hold, not an actual charge, and the credit card company should remove it in 24 to 48 hours.

If the amount that you see on your credit card statement differs from the amount on your iTunes Store receipt, you may want to ask your credit card company if it assesses a fee for purchases made over the Internet.

Additionally, if you have any questions about whether an amount on your online statement is an authorization request or a charge, or when the authorization hold will be removed from your account, please contact your credit card company.

I hope this helps resolve your issue. Thank you for being a loyal iTunes Store customer.

Sincerely,

Latoya
iTunes Store Customer Support