Stránka 1 z 3
Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 7:48 pm
od Grimley
Zdravím,
reklamoval jsem iPhone kvůli prasklinkám v krytu a upadlému tlačítku pro přepínání do tichého režimu a nenapadlo mě, že by kvůli tomu pouštěli iPhone, ale asi pustili a přišlo mi, že bud zaplatím 12506 za novej kousek, nebo záruku neuznaj, tak jsem je tam poslal do pr*dele a holt dostanu z5 svůj iPhone...

Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 7:53 pm
od Domy007
To je divné. No a hlavně kdybych já ho šel reklamovat kvůli čemukoli, tak nejdřív udělám restore, abych se zbavil aspon ikonek cydie a instaleru
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 7:55 pm
od Grimley
Prispevok zmazany! Upozorneny si bol!
Uprav si prispevok podla pravidiel fora lebo Ti ho zmazem. Paly
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 7:58 pm
od Domy007
No tak můžeš to zkusit. V USA to mam takovej pocit evidujou, ale nevím jak je to tady
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 8:00 pm
od marseli
Udelal bych restore a dal reklamovat, kdyby meli nejake namitky tak bych po nich chtel, aby mi ukazali kdeze je ten jailbreak. Bez dukazu tezko obstojej.
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 8:03 pm
od Grimley
Taky to mám v plánu, sám jsem tý slečně na prodejně říkal, že ať mi to vrátěj, já tam nahraju původní software, když jim to vadí v tom, že mám popraskanej kryt a přinesu znovu na reklamaci a ona jen kejvla, tak uvidím no....
Jen jsem to tu chtěl zmínit, že to neuznali a důvodem byl : Odborný zásah do softwaru a instalace češtiny
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 8:05 pm
od pharlap
Mazec! Duvod: Odborny zasah...
Ale pravdou je, ze ja bych taky nejdrive udelal RESTORE a pak se sel domlouvat na reklamaci.

Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 8:09 pm
od Grimley
Každopádně počkám až mi ten iPhone přijde, pak tak 14 dní počkám a zase se tam stavím... a pak uvidíme, v T-mobilu mi to vzít musej, bo na to mám právo... a jinak v servisu pokud vím, se nesměj hrabat v softwaru, tzn. pokud budu mít restore, neměli by přijít na to, že tam někdy byl JB... a když jo, tak mám pak už smolíka
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 8:10 pm
od Domy007
Odborný zásah

To je opravdu vtiný důvod

Tak oni na záruční opravu můžou teoreticky všechno
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 8:27 pm
od Marthin
no oni tím vlastně tak trochu chtěli říct, že jsi HW závadu způsobil softwarem (JB)

hodně štěstí při reklamaci

Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 8:43 pm
od mathev
tak toto je velka vec pani. ked opravnenu mechanicku zavadu pristroja neuznaju koli softwarovym zasahom do telefonu... to je silna kava aj na mna... kazdopadne mas velku sancu sa s predajcom vyhadat ak budes neoblomny...
a dalsie je ze Odborny zasah do telefonu je nieco ine ako neodborny... aspon my v ppi-cku sme rusili zaruky koli NEodbornym zasahom lebo odborny zasah je to co robi "autorizovany servis"
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 9:08 pm
od mishal
Sranda že ti neuznali HW chybu kôli tomu že si sa hral s SW

no na druhej strane ony to majp určte neako podchytené a ked si sa s tím už hral tak si sa stím hral (myslím JB) a teda ti nemusia uznať záruku aj ked je to prasknutý kryt, za čo ty nemôžeš.
Hádať sa s predajcom ti aj tak nepomôže lebo on si tým hlavu lámať nemusí jednoducho to zoberie a má od teba pokoj tak mesiav

. Lepšie by boĺo pohádať sa s tým čo to servisoval. Myslím že si robia aj záznamy ktorý telefón tam už mali a teda ked ho chytia znovu doruky a pozrú si že tam už bol a ako to dopadlo tak odpoved môže byť rovnaká ako tá prvá, aj ked odborný zásah s tvojej strany je blbosť ale ked je to tak tak by si si už mohol otvoriť aj autorizovaný servis ved ony ta už nazvali odborníkom

PS: Ja som tiež dával iP na reklamáciu ale spravil som restor a bolo to bez problémov, spravíš restor a ked ho tam aj zapnú nič sa nedeje a nemajú dôvod nič bližšie skúmať a máš pokoj nemusíš riešiť potom somariny.
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
úte bře 24, 2009 9:38 pm
od guzmen
Grimley píše:Zdravím,
reklamoval jsem iPhone kvůli prasklinkám v krytu a nenapadlo mě, že by kvůli tomu pouštěli iPhone, ale asi pustili a přišlo mi, že bud zaplatím 12506 za novej kousek, nebo záruku neuznaj,
Einstein: Len dve veci sú nekonečné. Vesmír a ľudská hlúposť. ...

Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
stř bře 25, 2009 8:27 am
od kosmonaut
no ono je vcelku jedno, ze jsi mel HW chybu, proste tim ze jsi udelal JB jsi prisel o zaruku(po restoru je opet zaruka zpet

).. logicky je to trochu pokrivene - JB asi nezpusobil upadnuti tlacitka, ale zarucni podminky jsou holt zarucni podminky...
kazdopadne hodne stesti u nasledne reklamace..
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
stř bře 25, 2009 12:29 pm
od hannawald
Ja bych to ani v pripade neuznani nevzdaval, zkus sehnat nekoho znamyho pravnika. Zaruka je dana primarne zakonem a az pak podminkami Apple, ktere nemohou omezit Tvaprava nad ramec zakona, to je jasne. je otazka, jestli ma pravo Apple vyvlect se ze zaruky u HW chyby kvuli zasahu do sw.
Re: Jailbreak a neuznaná záruka

Napsal:
stř bře 25, 2009 12:46 pm
od brownicek
ja bych hlavne upravil nazev tematu protoze ted tady zas bude milion vydesenejch novacku cist ze pokud udelaji JB zaruku jim neuznaji..
Souhlas - upraveno. scorpi
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
stř bře 25, 2009 1:47 pm
od Saddako
Ono jit reklamovat mobil s upravenym systemem...

Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
stř bře 25, 2009 5:41 pm
od tvosi
uprimne, nemaj sanci obstat...HW neni zavislý na SW, tzn ze bych se hadal...mimochodem jakto ze se hrabali v telefonu (jakto ze ho vubec pustili), kdyz je deklarovana zavada prasknuty kryt a upadnuté tlacitko? Ja bych je hnal....

ale ses v*l, kdyz si dal do reklamace JB telefon kdyz se to celosvetove resi, zda bude zaruka uznana nebo ne
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
stř bře 25, 2009 8:51 pm
od Grimley
Jsem vůl mno

já to vím

ono si tak říkám, že počkám až se to třeba rozjede víc ty prasklinky a pak se budu hádat, teď je to zatím takový v rámci mezí

a to tlačítko mě moc neštve, ptz když si tak uvědomím, od doby, co jsem iPhone koupil jsem ho měl pořád na tichej režim - jsem tak zvyklej mít mobil.
PS.: Přemejšlím, jestli kdybych neměl JB, jestli by vymysleli jinej stupidní důvod, nebo mi to uznali , ale to už je teď jedno

Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
stř bře 25, 2009 10:28 pm
od aladin
Ked si robil zasah do sw(JB):
1. mal si urobit restore alebo DFU
2. nemusia ti to uznat,mozu to odvovodnit tym ze to bolo zapricinene tebou( pad atd.)
potom to daju svojmu diagnostickemu technikovi,ktory vacsinou da zapravdu predajcovi,cize opravu cvakas zo svojho.
Jedine ak by si si to ty dal sam posudit niekomu inemu na to opravnenemu (ktoreho platis) tak az potom by museli uznat zaruku.Ale ak ti uz podla mna zistili to ze si zasahoval do softu tak ti podla mna spadla zaruka.
Ak ti to pomoze nemusis kupovat novy daju sa objednat cez net nahradne diely.
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
stř bře 25, 2009 10:51 pm
od Saddako
Udelal bych restore a pak bych to sel opetovne reklamovat. Uznat ti to musi a v pripade, ze se budou ohanet (o cemz pochybuji), ze jsi mel JB tak to bude tvrzeni proti tvrzeni.
Udelej restore A NEOBNOVUJ ZE ZALOHY. Pak jdi klidne reklamovat. Nic ti nemohou dokazat.
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
stř bře 25, 2009 11:23 pm
od Yreg
A ešte jednoduchšie to bude ak pôjdeš do inej pobočky ;)
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
čtv bře 26, 2009 12:04 am
od mishal
Yreg má jedno do ktorej pobočky pôjde lebo iPhony aj tak posielajú do toho istého servisu s čiech aj slovenska a teda to je jedno v ktorej pobočke to reklamuje, im je záruka ukradnutá lebo to či ju uznajú je len na servise a nie na tom kto ten telefón preberá na pobočke.
Na tomto nie je čo riešiť, mal si urobiť restor a to bola tvoja chyba, jediné čo ti ostáva je restor a znova reklamácia, a čakať čo bude, ak ti reklamáciu neuznajú kôli tomu že budú mať záznami z minula si v háji a budeš musieť kúpiť nový zadný kryt. S neakým pánkom alebo paničkou v pobočke sa moc nenahádaš a on s tým aj tak nič nespraví lebo on je len prostredník, musel by si zohnať kontakt na servisáka čo to vybavoval a aj to by si sa iba hádal a nemusel by si nič dosiahnuť.
V každom prípade vela šťastia.
PS: nick som opravil
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
čtv bře 26, 2009 12:29 am
od Yreg
Tak v tom ústrednom servise si ťažko budú pamätať na ten presný iPhone, ale v predajni si môžu pamätať aj konkrétneho zákazníka. Pokiaľ sú záznamy aj z neuznaných reklamácií, tak to už, pravda, nie je slovo proti slovu a restore a opetovná reklamácia to zrejme nevyrieši.
edit: mimochodom, mishal a dodo, som Yreg, nie som nejaký útlocitný, ale príjde mi celkom smiešne, že sa dá štvorpísmenový nick skomoliť ^^"
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
čtv bře 26, 2009 1:17 am
od mishal
V prvom rade sa chcem ospravedlniť ale je vedecky dokázané že niektorým ludom stačí vydieť prvé a posledné písmenko a stred môže byť rozhádzaný a teda som tvoj nick pomotal kôli tomu že Yerg mi príde prirodzenejšie ko Yreg. týmto by som sa chcel asi ospravedlniť, prepáč.
V predajni si síce môžu pamôtať zákazníka ale s tím že reklamáciu musia prijať nič nespravia a či to bude v rámci reklamácie alebo sa to neuzná je na servise a ten je ten istí, v servise budú mať určite záznami a o prijatých reklamáciach a určite je neaká databáza prijatých reklamacii, chyby na mobiloch a aich vybavenie, teda ked príde nový moboli tak sa vytvorí nová zložka a ked príde ten mobil znovu tak sa podla sériového čísla iba vyhladá v databáze a hned vie ako to bolo.
Predsa ked dáš mobil na reklamáciu, ked ti vracajú mobil tak s neakím protokolom s reklamácie a ten odniekial tlačia a teda s neakej databázy a teda to tak neako bude ako som písal vyššie. Je síce pravda že ten protokol asi budú mať aj v predajni a tí by mohli protestovať že už záruka padla ale ked sa človek nedá tak to zoberú ale to nevyrieši problém so servisom a tým čo tú reklamáciu vybavuje.
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
čtv bře 26, 2009 8:43 am
od murder
Záznam o reklamaci je na 100% takže opakovaná reklamace je na smolíka. Jediné co by možná prošlo, nahrát originál fw bez JB a jít za soudním znalcem na vypracování posudku, jestli se jedná nebo nejedná o poškození na které se vztahuje záruka, za posudek zaplatíš, ale náklady ti v případě kladného posudku musí uhradit prodejce. A taky si neodpustím, dávat funkční telefon s JB na reklamaci???? Neřeknu kdyby to byla mrtvola, tehdy by to asi neřešil ani servis, zkusili by nahrát fw a kdyby tam nešel, tak tobě daj nový iP a starý pošlou do Emeriky...
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
čtv bře 26, 2009 9:04 am
od Grimley
Když to tak vezmu, tak ono je to jedno

spíš škoda že jsem nedostal new iPhone, jinak mě ty závady co tam mám zas tolik neomezujou, tlačítko přilepím (mám ho schovaný) a ty prasklinky co mám vzadu má na Iphonu kde kdo... SW se mi nepo*sere, bo nejsem magor, abych si tam instaloval kde co a jinak je to v podstatě stabilní, takže není co řešit...
PS.: věřím že displej ani nic podobnýho se nepokazí

:D pak už bych se šel hádat se servisákama o tom, že JB mi asi těžko popraskal displej apod. , mám takový tušení, že JB a záruka se týká pouze poškození SW.... HW ti musej vzít i když tam budeš mít třeba windows mobile
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
čtv bře 26, 2009 9:42 am
od Saddako
Mozna by bylo zajimave tam prijit s restorovanym telefonem a chtit po nich ty dukazy o JB

Kazdopadne plati, ze kdo vic krici, tak si vykrici vsechno.
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
čtv bře 26, 2009 7:38 pm
od Grimley
No jo pane umravněný... Přiznávám, že nejsem prachatej a za svý prachy jsem chtěl mít v mobajlu aspoň češtinu a možnost natáčet videa. Pokud sis všiml, nikoho jsem nikde neseřval a to, že z toho chce člověk vytěžit maximum, je podle mě v pořádku
PS.: podle mě jsi hloupej, hraješ si tu na pana čestnýho, přitom on Apple a mobilní operátor očůrává tebe, takže si to užívej a nech každýho dělat to, co mu je libo a nes*er se do věcí ostatních

Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
čtv bře 26, 2009 7:43 pm
od pharlap
male OT: Proc se to tady takhle rozjizdi: To ze sme zakladatele vlakna "zpucli" za neopatrnost pri reklamaci bez restore je jasne.. ted by mne zajimalo spise jak pochodil napodruhe!!

Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
čtv bře 26, 2009 7:48 pm
od Grimley
Já si byl dnes vyzvednout ten iPhone co mi vrátili, tak si ho chci chvíli užít, neboť jsem zjistil, že jsem na něm závislej

a ten tejden bez něj byly pořádný muka

Ale nebojte, jakmile dám znovu na reklamaci, určo napíšu výsledek
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
čtv bře 26, 2009 9:29 pm
od mishal
juramac: tvoja reakcia ma potešila a vyznela ozaj kludne, nič v zlom naozaj takéto reakcie sa len tak nevidia. No myslím že Grimley pochopil čo spravil a je si toho vedomí a ako skoro každý hladá riešenie ako s tejto situácie von, v tomto svete je málo ludí čo hrajú férovo a ako sa hovorí za dobrotu na žobrotu. Pravdu má každý, môže vyskúšať novú reklamáciu s restorom a ked nepochodí tak si bud objedná nové diely a spraví si to sám doma alebo to nechá tak ako to je, prasklina zadného krytu niako neobmedzuje používanie iP a ako písal prepínač tichého režimu mu tiež nechýba a ked tak ho prilepý. Ja nemám prasknutý kryt ale aj keby tak používam silikónový kryt a teda by som to oni nevidel a takto sa to dá riešiť a ani sa nedoškrká zadný kryt.
Každý má práva na svoj názor

Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
pát bře 27, 2009 12:03 am
od Saddako
Pokud by se v telefonu podelal SW tak bych asi do reklamace po JB nesel. Jsem soudny clovek a je mi jasne, ze jsem neco mohl zpusobit tim JB. Nicmene pokud se telefon zacne fyzicky rozpadat, tak bych se zaruky dozadoval.
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
pát bře 27, 2009 9:58 am
od hannawald
Souhlas se Saddakem, taky bych to tak videl, ale nejsem pravnik. Mozna ma na to Apple pravo, ale prijde mi to absurdni. To by si taky mohl do zarucnich podminek napsat, ze zaruku ztratim, pokud pripojim jina sluchatka nez od Apple nebo telefon vice nez trikrat pujcim manzelce. Proste mezi jb a reklamovanou vadou neni zadna pricinna souvislost, proto bych si myslel, ze Apple nemuze omezit spotrebitelova zakonna prava, ale kdo vi.
Zarazi me spis jina vec. Grimley vedel, ze udelal blbost, nepotreboval od nikoho poradit, jen nam chtel sdelit svou zkusenost s reklamaci, aby si dali ostatni fakt bacha. A pripadne nam pak dat info, zda restore pomohl a zaruku uznali. Presto se najdou taci, kteri si do nej musi kopnout. To fakt nechapu. Mam pocit, ze takhle se diskutuje na idnes nebo novinkach, tady si snad nepotrebujeme nikdo honit triko.
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
pát bře 27, 2009 12:31 pm
od Elesh
Takže když si koupim PC sestavu a upgradnu procesor MB a třeba paměti a pak se mi něco stane s case tak nemam šanci na vyreklamování case ?
nevim no .... je to sporný ale přiklánim se spíš k tomu že HW závada nemá se SW nic společnýho a dost bych se hádal kvůli tomu proč můj telefon vůbec zapli. Si vemte že tma máte nějaký osobní informace a oni je tak mohli v pohodě získat .... tohle řeší asi snad jen vyjmutí SIMkarty (ikdyž na druhou stranu asi neni problém tam dát jinou)
Citace smazána. Necituj příspěvek na který bezprostředně odpovídáš. Snad sám cítíš, že to nemá žádnou logiku. O citaci příspěvků se pouč v pravidlech, viz odkaz. Beavers.viewtopic.php?f=112&t=10929zlozvyk z jiných fór a větší přehlednost
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
pát bře 27, 2009 6:22 pm
od milennium
"juramac" má naprostou pravdu...
Sám pracuji v servisním středisku a vím jak to chodí. Za prvé,ke každému zákazníku se snažím přistupovat naprosto stejně (a je fakt,že ten kdo křičí a řve a chová se víceméně arogantně se v některých případech domůžekladného vyřízení), ale jsou případy kdy se prostě musí jednat opravdu podle předpisů. Většinou jde o případy kdy se mění kvůli závadě kus za kus (to bude asi i v případě iPhone). Každý vadný kus se musí odesílat zpět do centrálního servisu. Za každou opravu je vyplacen paušál. Pokud se ale v centrálním servisu zjistí,že byl přijat přístroj s SW zásahem je dost velký průser. V tom případě příjde servis o paušál a sám musí opravu zaplatit ze svého.
Proto se nedivím,že s reklamací neuspěl.
P.S. Nepracuji v servisu Apple produktů,ale takováto pravidla jsou ve většině autorizovaných servisních centrech...
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
pát bře 27, 2009 6:42 pm
od Raffi
Lidi, mám takovej technickej dotaz. Podělaly se mi originál iphonovsky sluchatka. Urcite budete namitat, ze se na to mam vykaslat a koupit si nejaky lepsi. Jenze ja bych je chtel vyreklamovat. A ted mi nastava otazka, kdyz skocim do prodejny, budou po me chtit i iphona a aby mi je mohli vymenit? Ptam se ptz mam iP nakopnutej a kvuli sluchatkum za pitomy cca tri centa restorovat... diky za jakejkoliv nazor:)
EDIT: sry za OT ale zajimaji me vase nazory
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
pát bře 27, 2009 7:26 pm
od pharlap
OT na Rafiho OT:
Kdyz uz pujdes reklamovat ta sluchatka, tak davej bacha na ten JB! Treba ho u tebe taky budou chtit kontrolovat.. predsi jenom je to soucast baleni iPhonu, jeho soucast... pozor

Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
sob bře 28, 2009 1:09 am
od Yreg
Telefón by chcieť nemali ale ak ho náhodou chcieť budú, tak im ho rozhodne nedávaj (nemáš ho pri sebe).
Juramac, a ako to podľa teba spoznajú? Nehovor o binárnej sústave, akoby to bola nejaká mágia. Ak je človek šikovný a má telefón plne funkčný, isto po jailbreaku zahľadí stopy.
Mimochodom ja mám síce JB aby som mohol telefonovať, ak by som ale nepotreboval unlock, aj tak by som si ho spravil, kvôli množstvu vecí ktoré by mi chýbali. A áno, stálo by mi to za záruku. Nemyslím si, že je správne označovať väčšinu tohto fóra ako blbú, len preto, že majú breaknutý iPhone.
Re: Reklamace a neuznaná záruka

Napsal:
ned bře 29, 2009 10:19 am
od Raffi
JB jsem samozrejme delal s vedomim ze je to zasah do sw telefonu a i s vedomim ze pri naslednem restoru a vracenim do puvodniho stavu mi nemusi byt uznana zaruka. Nepovazuju se zadneho IT specialistu a jsem seznamen s nasledky myho jednani ale proste za odblokovani bluetooth, nahrani relativne funkcni navigace a mnoho dalsiho mi to proste stalo. Az mi tady nekdo rekne, ze i po restoru mu neuznali reklamaci kvuli JB, tak to bude vsecko vypadat jinak:) ale to jen tak naokraj a samozrejme dekuju za nazory ohledne tech sluchatek... vletim na prodejnu a s vysledkem vas ve strucnosti seznamim..jeste jednou diky