Stránka 1 z 1

neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 7:51 am
od mina
pokazil se mi iphone, tak jsem ho poslal na reklamaci, po par tydnech mi konecne dosel a ja se tak tesil... a v protokolu napsane: zjisteno mechanicke poskozeni pristroje uzivatelem, pouzivani v rozporu se zarucnimi podminkami, neopravnena reklamace. zaruka zanika! vracime zpet bez opravy.(zlomena deska PCB). poskozeni uzivatelem? vzdyt ja s nim zachazel jak v perince...si snad delaji srandu.. kdo poradi? dik

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 8:32 am
od zandom07
To začal zlobit sám od sebe? Neměl jsi ho ve vlhku, mrazu apod? Osobně bych tam zašel znovu a přál bych si vysvětlení. Myslím si, že bránit se nějakým způsobem dá, jen přijít na to jak... Každopádně tohle je od applu opravdu drzost!

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 8:37 am
od Merlin_CZ
Zlomená deska PCB (i když nevím co to je :D) by snad nebyla od vlhka nebo mrazu ne ?

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 8:47 am
od charlie72
Zdravim a ridavam svuj problem s reklamaci.

Dcera ma IPHONA 3G od listopadu. Je to 14-dni co ji zacalo zlobit z niceho nic vibracni vyzvaneni. Proste to v tom cvaka, nekdy ani to ne.
Sel jsem do pobocky , kde jsem ho kupoval. Na pobocce ochotni , okamzite mi dali k zapujceni novej iphone navic 16Gb a ten se zavadou odeslali na reklamaci.
Po tydnu mi volala slecna z pobocky, ze ......... (mezi tim jsem si presetl info o servise BRITEX, a mel jsem hruzu, ze ostrouham), servis prozkoumal zavadu a nabidl mi PLACENOU OPRAVU !!! :-(, takze to jsem odmitl . Slecna tento tyden volala, ze uz je iphone , neopraveny , zpet abych se pro nej zastavil .
Ted nevim co mam delat :-(
Nemate nekdo zkusenosti ? mam jim vracet ten novej ?

Diky za kazdou radu :-(

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 8:48 am
od zandom07
Aha, tak toho jsem si nevšiml :D No tak to muselo být z pádu, a nebo to byl prostě vadný kus...

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 8:50 am
od zandom07
No jak tak koukám, tak to jsou pěkní hajzlové v applu :-( Já mám 2G a zatím bez problému (tedy až na prasklé sklo). Záruku tedy stejně na něj nemám, ale jak tak koukám, tak by mi byla k ničemu :roll:

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 9:09 am
od Majky_
Ahoj, taky mám nemilé zkušenosti se servisem.
Sice to nebylo ještě s iPhonem, ale přece.
Měl jsem Nokii N73 a začal zlobit foťák, jednou fotil jednou ne. Šel jsem ke známému, který má prodejnu s mobily (tam jsem jej také koupil) a po domluvě jsme to poslali na reklamaci do Mobil ASK (v Brně). Mobil za měsíc došel (opravu dle výkazu prováděli den před odesláním) a jaké nemilé překvapení bylo, když mobil došel a ani nešel zapnout ! Neragoval an nic.
Jako důvod uvedli ohnutou základní desku, ale s mobilem jsem zacházel jako v rukavičkách. Mám za to, že mi základní desku vyměnili, ale jak jim to dokázat - to by bylo těžké jak zohnout základní desku. Potom jsem ještě na různých forech našel stejné zkušenosti s touto firmou - a nejednou se jim stalo to co mě.

PS: Vím že to sem nepatří, ale toto je varování před touto "firmou".

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 9:28 am
od House_MD
Jako důvod uvedli ohnutou základní desku


Ona se dá v telefonu ohnout základní deska bez rozdělání? :shock:

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 9:38 am
od Yreg
zandom07 píše:No jak tak koukám, tak to jsou pěkní hajzlové v applu :-(


Apple s tým nič nemá, ide o firmu Britex, ktorá robí servis iPhonov v Česku (afaik všetkým operátorom)

Riešenia sú

-> donekonečna sa slušne hádať (neviem, či sa to už niekomu z fóra podarilo uhádať)
-> zaplatiť si súdneho znalca a žalovať ich, ak prehrajú budú musieť náklady preplatiť.
-> spojiť sa s ďalšími ľudmi tuto z fóra, čo chceli napísať list Apple, pretože podľa nich operátori porušujú zmluvu s Apple, keď používajú servis ako Britex. Tiež by mali napríklad vždy zapožičať iPhone, často to ignorujú.
-> nechať to tak a zaplatiť tú opravu.

Bohužiaľ, všetci volíte poslednú možnosť.

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 9:47 am
od Majky_
House_MD píše:Ona se dá v telefonu ohnout základní deska bez rozdělání? :shock:


To je právě to co mě nejvíc zarazilo :)
Dali mi tam nějákou poškozenou a s mojí kdoví co udělali...

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 10:07 am
od House_MD
Majky_: N73 sem měl taky... padal na zem, odřenej je ale pořád funguje... :mrgreen: Bych je trochu podusil :-) zkus třeba Černé ovce nebo Občanské judo...

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 10:59 am
od Majky_
Je to rok stará záležitost...poslal jsem jim ho ještě zpátky na prošetření, vyhrožoval jim soudem, ale nic...
Ale jak říkám, ta N73ka mi v životě nespadla na zem, bez škrábance...

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 11:18 am
od Tea Racer
Myslím že na vyhrožování jsou zvyklí, každopadne napsat aspon čestné prohlášení žej si neotviral ani nepoškodil HW. Ale v dusledku je to asi opravdu jen a pouze na benevolenci servisu, což je smutné. :(
JInak by mysel byt asi extremní prechod mezi teplotou aby se to poškodilo si myslim.

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: stř srp 05, 2009 10:07 am
od pe.kova
není náhodou Applem zakázáno aby se nějaký podivný servis hrabal v iPhonech?

P.S.: nedávno jsem řešil, že půjdu s iPhonem na reklamaci.(zatím jsem nešel) Přečtěte si zde co mi někteří poradili

Re: neuznana reklamace - deska PCB

PříspěvekNapsal: stř srp 05, 2009 11:00 am
od McDog
Yreg píše:
zandom07 píše:No jak tak koukám, tak to jsou pěkní hajzlové v applu :-(


Apple s tým nič nemá, ide o firmu Britex, ktorá robí servis iPhonov v Česku (afaik všetkým operátorom)

Riešenia sú

-> donekonečna sa slušne hádať (neviem, či sa to už niekomu z fóra podarilo uhádať)
-> zaplatiť si súdneho znalca a žalovať ich, ak prehrajú budú musieť náklady preplatiť.
-> spojiť sa s ďalšími ľudmi tuto z fóra, čo chceli napísať list Apple, pretože podľa nich operátori porušujú zmluvu s Apple, keď používajú servis ako Britex. Tiež by mali napríklad vždy zapožičať iPhone, často to ignorujú.
-> nechať to tak a zaplatiť tú opravu.

Bohužiaľ, všetci volíte poslednú možnosť.


Suhlasim s tebou....
Asi najlepsie by bolo skusit prvu moznost a popritom pouzil moznost 3 a napisat list Apple ze ako to je o servismi a ci na to maju pravo a potom cakat na odpoved.....
Ak nezaberie moznost 1 tak dufat ze pride z Apple pozitivna odpoved a doletiet s nou do obchodu a tam im to vytmavit....
Ale myslim ze skor im to vytmavy Apple lebo pre nich sme mi vsetci co mame ich vyrobky smerodajny a prvorady.Od nas sa odvijaju ich zisky a narasty akcii
pokial budu mat nespokojnych zakaznikov ktori radsej prejdu ku konkurencii tak to bude pre nich koniec....
Ked si to len zratas ze napr 10 ludi im toto urobi tak to mas cca 10x400-500?,lenze je velmi pravdepodobne ze ked budu tito ludia spokojny tak si kupia aj dalsi model a to mas dalsich napr 8x400-500? a tito este spravia reklamu na forach,medzi znamimi ze aky je Apple dobry atd a dalsich cca 20 ludi a takto to ide dalej.A ked ich opusti 10 zakaznikov a spravia im zlu reklamu tak pridu a 100-10000 dalsich.A tot si oni nedovolia....myslim a dufam.Viem ako je to u nas v obchode-aj ked mame mi pravdu tak sa zakaznikovy vratia peniaze,da zlava,novy kus atd
Takze podla mna to ma zmysel