Stránka 1 z 2

Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 1:22 pm
od icefiresr
Zdravim,
mam iPhone 3G od augusta tohto roku. Telefon bol samozrejme cely cas v puzdre, ako v perinke.

Problemom je, ze mi z jedneho dna na druhy prestalo fungovat vyhladavanie WiFi sieti. Takze sup na reklamaciu do T-Mobile.

A teraz par skusenosti a postrehov ako to u nasho magentoveho operatora prebieha:
Obsluhovala ma mlada slecna. Zobrala iPhone, pozerala ho ako pod lupou cca 30 sekund, aby zistila, ze su osuchane kryty, co zapisala aj do protokolu. Najlepsie na tom bolo, ze telefon je ako novy. Tak som si povedal, ze toto nejako prezijem.

Nasledne sa ma zacala pytat na blokacny kod iPhonu. Ja na to, ze tieto telefony blokacne kody nemaju. Ona nasledne, ze maju a mam jej ho povedat (drza intonacia hlasu). Zastavil ju az jej kolega, ktory jej povedal, ze ich naozaj neobsahuju.

Nasledne na to ho (doslova!) chytila a smarila do takych priesvitnych folii na A4 format papiera a obviazala niecim a dala prec z mojich oci. Ze krabicu ani nepotrebuju.

Najviac ma ale zabil fakt, ze sa ma pytala, ci som ho od niekoho kupil, nakolko nebol vedeny na meno mojho obcianskeho preukazu.

Ja na to, ze mam predsa blok a zarucny list, ze ju to nemusi zaujmat. Po tom zostala ticho.


A teraz otazka na vas, cteni citatelia :) :
nakolko teraz T-Mobile iPhony nema, bojim sa, ako dopadne reklamacia. Mate s tym nejake skusenosti z prvej ruky? Ak ano, dakujem za ich napisanie.

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 1:38 pm
od 7luke.com
Ajajaj....

Chlape pokud telefon OPRAVDU nebyl dodřený poškrábaný (ale vždy se přece jen něco najde), neměl sis to nechat líbit a měl jsi chtít správně vyplnit protokol. Oni toto totiž rádi používají, aby případně mohli se zákazníkem "vyběhnout" :evil: (i když, sami se také musí bránit proti vypočítavým zákazníkům, kterých je také nemálo).

Dále se tady už kdysi probíralo i to, nechat si na prodejně ověřit čidla vlhkosti a uvést do protokolu, že je to ok. Když by pak servis na Tebe chtěl něco zkoušet, přece jen by jsi měl menší eso v rukávu.

Ohledně zkušeností s reklamacemi Ti doporučuji před spaním číst tento román :arrow: viewtopic.php?f=85&t=15807&start=0

Ale teď už Ti to stejně nijak nepomůže :wink: Tak doufej....

P.S.: Mohl jsi zkusit komplet reset telefonu, případně restore čistého firmware. Třeba to byla jen softwarová věc.

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 3:07 pm
od icefiresr
kompletny restore som spravil WiFi je proste k.o.

uvidim teda, ako sa k tomu postavi servis, do 17 dni mam dostat odpoved, ale evidentne sa jedna o HW chybu a WiFi odislo nadobro

telefon je naozaj vo vybornom stave, v podstate novy, takze dufam, ze to dopadne dobre

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 4:11 pm
od McDog
zodpovednosť za vady predanej veci, vyplývajúca zo zmluvného vzťahu, ktorý vznikol kúpou veci, nesie subjekt ? predávajúci, od ktorého bola vec kúpená. Uvedené je upravené v príslušných ustanoveniach Občianskeho zákonníka (ďalej len OZ).



Predávajúci ? mobilný operátor, nesie zodpovednosť za vady predanej veci výlučne voči priamemu (prvotnému) kupujúcemu, s ktorým bola spísaná zmluva na využívanie služieb, spojená s kúpou veci (mobilného telefónu). Tento priamy, prvotný kupujúci, je potom subjektom, uzatvárajúcim zmluvu o pripojení a tento jediný je oprávnený v zmysle zákona si uplatňovať u druhej zmluvnej strany, teda mobilného operátora práva zo zodpovednosti za vady ? reklamáciu.



Vo Vašom prípade, jediný, kto je oprávnený uplatňovať reklamáciu priamo u mobilného operátora v zmysle zákona je človek, od ktorého ste predmetný mobilný telefón zakúpili. Tento nesie zároveň voči Vám zodpovednosť za vady veci, ktorú Vám predal. Ak ste s ním pri kúpe uzatvorili kúpnu zmluvu, a sú v nej riešené podmienky záruky a zodpovednosť za vady, tieto si na jej základe môžete uplatniť u pôvodného vlastníka mobilu.

Vzťah medzi ním a Vami, ktorý vznikol kúpou, sa riadi príslušnými ustanoveniami OZ (§§588 až 611 ? Všeobecné ustanovenia o kúpnej zmluve). Riešenie sporov, vyplývajúcich z takéhoto vzťahu, patrí do kompetencie miestne a vecne príslušného súdu v rámci občiansko ? právneho konania.

Skutočnosť, či mobilný operátor bude alebo nebude akceptovať notársky overené splnomocnenie prevodu práv na inú osobu je otázkou dohody medzi dvomi zmluvnými stranami, t.j. prvotným kupujúcim a mobilným operátorom.



Ohľadne doby na vybavenie reklamácie v zmysle §18 ods.4 zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení platí, že vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Počítanie času je riešené v §122 OZ. Podľa tohto ustanovenia lehota určená dňom začína sa dňom, ktorý nasleduje po udalosti, ktorá je rozhodujúca pre jej začiatok. Ak posledný deň lehoty pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.



V zmysle uvedeného, zákonná lehota 30 dní na vybavenie reklamácie začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, kedy bol predmetný tovar doručený adresátovi a stačí, ak posledný deň lehoty odovzdá adresát vec na odoslanie.


SOI Slovensko

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 5:13 pm
od icefiresr
markus.22 to je sice pekne a snaha sa ceni :) , ale nie sme v Orange, ale v T-Mobile a i ked to niektore T-Centra maju nakazane, vzdy sa da ist do druhych, kde sa to da obist velmi jednoducho

moja povodna otazka sa netykala samotneho akceptovania prijatia reklamacie, nakolko telefon uz na reklamacke zobrany mam, ale skusenosti s pripadnou Vasou reklamaciou, ktora uz bola u T-Mobile Slovensko uz uskutocnena, to bolo to, co ma zaujma

lebo po tom, co som precital s Britexom, mam obavy, aby to v SR nebolo take iste...

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 5:27 pm
od McDog
Je jedno odkial ho mas ale toto je vseobecne...a co viem tak na SK je to o nieco lepsie...:)Dufam

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 5:36 pm
od icefiresr
Dufam, ze mas pravdu.

Nevie nahodou niekto, ako sa vola servisny partner T-Mobile, kam posielaju reklamacie?

Dakujem :wink:

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 5:38 pm
od McDog
Ja som im pisal a dala mi na nich stranku ale na ip tam nebol
Kód: Vybrat vše
http://www.t-mobile.sk/sk/!pages.get?id=131102

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 5:46 pm
od icefiresr
v reklamacnom protokole toho, kto uz reklamoval je to uvedene na druhej strane zarucneho listu, len nepoznam nikoho, kto reklamoval

v minulosti som tusim videl firmu s kapitalkami (asi KMS, tak nejak, netusim) z Bratislavy, ale nezapamatal som si presny nazov

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: pon říj 05, 2009 3:19 pm
od jofos
Cauko, je to CMS co sme tu na fore spominali. staci vyhladat CMS bratislava asi tam. Ale ci to naozaj servisuju oni tak to neviem, zavolaj tam.

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: pon říj 05, 2009 7:52 pm
od icefiresr
jofos dakujem, skusim tam zo srandy brnknut o par dni a spytat sa ich, ako to vyzera

edit:
Dozvedel som sa zaujmave informacie... ak mi pride nevyreklamovany, mate ako zakaznik pravo ziadat zaslat vyrobok statnemu kontrolnemu ustavu alebo nezavislemu sudnemu znalcovi na naklady predajcu.

Ak toto odmietnu, dostanu pokutu. Ak Vam na predajni teda odmietnu takto reklamovat v ´´druhom kole´´ nebojte sa a poziadajte o to. Ak to odmietnu, nechajte si to napisat na papier a opeciatkovat a bezte na SOI, kde ich uz donutia a dostanu pokutu.

Toto je casto zatajovane predajcami, co sa clovek nedozvie o svojich pravach.

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: úte říj 06, 2009 5:19 am
od McDog
Jaaaaj nie.Pokial ho reklamujes do 12 mesiacov od kupy a predajca ti reklamaciu nechce uznat,tak tak moze urobit iba na zaklade rozhodnutia a posudku:odborneho znalca,statnej skusobne,autorizovaneho servisneho strediska alebo inej odborne preskolenej osoby.A ten servis podla mna bude autorizovany.Cize tebe ostava dufat ze ti to uznaju a ak nie tak iba na vlastne naklady posudok u znalca alebo statnej skusobne a modlit sa aby sa ti vyjadrili v tvoj prospech.

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: úte říj 06, 2009 9:09 am
od icefiresr
ked nie, tak mi skus vysvetlit toto, mam to z Mobilmanii a tykalo sa to reklamacii telefonov (topic), az na to, ze sa najprv jednalo o mp3, prajem zaujimave citanie :wink:

Toto znenie je len výňatok,nechcem sa opakovať,mal som podobný problém a info ohľadom povinnosti predajcu mi boli poskytnuté priamo pracovníkom Š.O.I.Jednalo sa o mp3 prehrávač ktorý prestal komunikovať s PC a jednoducho si mrzol kedy chcel.Po 30.dňoch po zadaní reklamácie,mimochodom O.D.-NAY,mi prišlo zamietnutie o opodstatnenosi reklamácie s tým,že MP3,je nezvratne poškodený preto,lebo do neho boli nahrané dáta nekompatibilné s firmware,což je samozrejme blbosť.Výrobok som odmietol prevziať,s tým,že sa budem informovať o ďalšom postupe na ŠOI.Tam mi boli priamo citované povinnosti predajcu.Zobral som papier napísal a vytlačil vyjadrenie o účelovom vyjadrení zmluvného servisu.Problém nastal až u pracovníka reklamačného oddelenia ,ktorý mi povedal,že oni o takom postupe ako je zaslanie výrobku na odborné posúdenie neboli školení takže sa nemá o čom so mňou baviť.Dal som si zavolať vedúceho ktorý po argumentácii,že takto jednám na odporučenie Š.O.I. zrazu zmenil rétoriku a v okamihu bol spísaný nový reklamačný protokol,kde som znovu uviedo svoju žiadosť.Toto bolo zdokumentované mnou a zodp. pracovníkom podpísané,vyžiadal som si kopiu a samozrejme doložil aj mnou napísané vyjadrenie,vyhotovené dvojmo,ktoré mi museli potvrdiť ako prílohu k reklamačnému listu.Predajca musí výrobok do 3 pracovných dní doručiť na posúdenie.Po týždni mi prišla sms s tým aby som si prišiel po peniaze,alebo vybral nový výrobok.Tieto informácie vedia v servisoch a hlavne ich poznajú predajcovia,len ľudia svojim nezáujmom sa informovať o svojich právach sa sami okrádajú o možnosť sa brániť.
Mimochodom som pracovníkom podobného servisu a vybaviť sa dá aj reklamácia výrobku zakúpeného vo veľkosklade,trebars tým ,že žiadam o vyjadrenie priamo výrobcu.
Tieto info a tento príklad reklamačky by ma stály asi miesto,pretože za podobné konanie v prospech nemenovaného obchodného domu zaplatil pokutu 10000sk moj šéf a odvtedy si podobné nácviky u nás nikdo nedovolí-vďačné sú DVD,veže, a trebárs aj tie Mobily , ale u mobilu s tým,že ich povečšine berieme za korunu a pod. , ale to neznamená,že sa na nich nevzťahuje zákon aj keď oni veľmi radi argumentujú tým,že majú svoj interný reklamačný poriadok.Tento však nemože byť nad zákonom,len v súlade s ním t.j. obč.zákonník zákon o ochrane spotrebiteľa,alebo obchodný zákonník.Súhlasím s tým,že s predajcami sú problémy,ale kedže sme Slováci tak nám nejakú dobu potrvá aby sme namiesto trieskania poldecákmi niekde v krčme ve novali svoj čas aj svojim právam-hovorím o právnom štáte samozrejme nie o Slovensku.Ospravedlňujem sa za takú zaujatosť k tejto téme,ale osobne ma veľmi mrzí keď vidím ten hyenizmus.Mimochodom pri našich platoch nie je treba ani reklamovať,vybijú sa baterky v diaľkovom,tak si kúpim nový televízor,alebo mobil nech nám žalúdok spracuje krásny zrakový dojem z nového výrobku.

A ešte pre TA-preto sa k výrobku dáva vypracovávať znalecký posudok a ten nemože ovplyvniť predajca,ale zato je na moju žiadosť ho povinný na posúdenie zaslať,vid nekalé obchodné praktiky.Dík za pripomienku.

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: úte říj 06, 2009 10:21 am
od McDog
V zakone mas dane autorizovane servisne stredisko,znalec,statna skusobna alebo ina opravnena osoba.To znamena ze musi mat daky atest.Pokial to poslu iba do dakeho servisu ktory nesplna tieto poziadavky tak si v prave ty.Ale pokial to poslu rovno do ASS a to neuzna tak si nahraty.Mozez si zaplatit znalca a dufat ze ten sa vyjadri inak ako ASS

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: úte říj 06, 2009 2:42 pm
od icefiresr
dakujem, teraz to je jasne

takze ten pripad, co som citoval - v dotycneho pripade, mu to napisali bez servisneho vyjadrenia? myslim, ze sa tam vyjadril servis a on to predsa len nechal preskusat? v com sa to teda odlisuje

fakt sa o ten telefon bojim, v podstate sa mal ako v perinke a nerad by som on prisiel (teda o jeho 100 percentnu funkcnost)

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: úte říj 06, 2009 3:19 pm
od juslik
Ja som mam presne ten isty problem nejde mi wifi ale dal som ho teraz 12.9 na reklamaciu a cakam..uz je to 3 tyzdne aj neico a stale nic..a hovorili ze to moze byt aj do 2 tyzdnov..ale tak pockam 30 ale ked som mal 1 krat na reklamacii iphone tak som ho mal doma za 4 dni..

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: úte říj 06, 2009 3:22 pm
od icefiresr
juslik a co si mal prvykrat s nim zle a ako to vlastne dopadlo

a uz od 12 septembra? vsak to je pekne davno :( skoro 30 dni ako vravis

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: úte říj 06, 2009 6:10 pm
od juslik
prvy krat sa mi zaseklo home tlacitko..iphone mi hned vymenili tusim 4 dni..a jak mi dali novy tak po tyzdny mi odisla Wifina .. ale to uz davnejsie len sa mi tam nechcelo ist ..a ked som ho dal na reklamaciu povedali mi ze to vacsinou trva max 14 dni..ale na tom reklamacnom papiery je pisane ze to trva 30 dni cize do 12.10 cize som svedavy kedy mi to daju..a dufam ze novy kus :) alebo 3GS :P

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: stř říj 07, 2009 10:48 am
od icefiresr
juslik nechcem ti kazit radost, ale 3G S urcite nedostanes :wink: nemas nadej ani na 16GB 3G

mne by plne stacilo, ak by to vyreklamovali co najskor, predpokladam, ze im teraz niekedy prisla zasielka 8GB 3G-cok, nakolko sa dost objavili nove kusy na inzertnych portaloch, co su cerstvo vybrane od operatora (moja logicka dedukcia, hadam bude spravna)

daj prosim ta vediet, ked budes mat reklamaciu vybavenu, dakujem

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: stř říj 07, 2009 2:32 pm
od juslik
ok malo by to byt v pondelok...

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: stř říj 07, 2009 7:15 pm
od icefiresr
drzim palce na novy kus :wink:

EDIT:
a mame tu dalsi zaujmavy pribeh:
http://www.fony.sk/forum/viewtopic.php?t=9298

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: pát říj 09, 2009 3:07 pm
od icefiresr
Takze koniec reklamacie.

Dnes som si bol vyzdvihnut opraveny iPhone. Velmi cudne ale, co napisali do protokolu:
Oprava vymenou SWAP modulu, novy SW, test MT OK.

A na druhej strane:
Vymena modulu (RF, SWAP, zakl. dosky)

Mam nove IMEI. Nakolko bol telefon pred reklamaciou naozaj v super stave, neviem teraz rozoznat, ci mam novy. Ako to mozem rozoznat?

A co takhle editovat svoje příspěvky? Někdy ti to jde, takže asi víš, jak se to dělá. Beavers.

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: úte říj 13, 2009 2:33 pm
od juslik
no a moj vysledok je taky ze uz je 31 prvy den..bol som tam vcera zenska sa cudovala ze tak dlho to trva ..odisla na chvilku a dosla ze si mam vybrat novy telefon..kukam na nu a pytam sa jej nech mi to nejak konkretnejsie povie..no ze Iphone uz nebude mam si vybrat neico ine ..tak ale toto ne poslal som ju kade lahsie a povedal ze chcem iphone tak hned bolo dobre dobre ale ze mam cakat...tak cakam max tyzden a idem tam a premna zamna nech aj v orange si oni kupia na pausal iphone a nech mi ho daju ...mam v zmluve iphone tak ja chcem iphone a ne ziadny sony eriscon alebo nokiu..

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: čtv říj 15, 2009 7:20 pm
od icefiresr
tak to si dopadol pekne zle, fakt ma to mrzi

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: čtv říj 15, 2009 8:25 pm
od stuger
no to si ma nepotesil, prave som chcel dat iphone reklamovat, a neni na mna, to som kupil z inzercie, ale zarucak mam a zevraj staci, ze ich nema co zaujimat kto dava telefon reklamovat, a dokedy sa bude cakat kym ich budu mat nikto nevie,

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: čtv říj 15, 2009 8:27 pm
od juslik
takze dnes som napisal reklamacny list na reklamaciu a poslal postou som zvedavy co napisu

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: pát říj 16, 2009 11:23 am
od icefiresr
stuger píše:no to si ma nepotesil, prave som chcel dat iphone reklamovat, a neni na mna, to som kupil z inzercie, ale zarucak mam a zevraj staci, ze ich nema co zaujimat kto dava telefon reklamovat, a dokedy sa bude cakat kym ich budu mat nikto nevie,


Ked tam budes, povedz (ak sa ta na to budu pytat), ze ti ho dali z roboty, pomaha to. Ak nie, zodvihni sa a chod do dalsieho T-cka, v jednom ti to zoberu urcite bez otazok - hlavne bud sebavedomy :!:

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: pát říj 16, 2009 8:29 pm
od 666salieri
sewa ja som tiež reklamoval v T-mobile a tiez som mal v protokole presne to iste co ty..Reklamoval som ho kvoli krytu a urcite mi dali new Iphona mam komplet vsetko nove myslim kryt este aj folia bola na nom a tiez mam nove IMEI.A este... nikto okrem Apple sa nemoze hrabat do iP :roll:

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: ned říj 18, 2009 8:02 pm
od juslik
Takze neuverite co sa stalo..dnes je 37 dnes..dosla mi vcera sms ze si mozem dojst pre telefon ..dosiel som tam..povedali ze ano vsetko je v pohode a ze NEBOLA UZNANA REKLAMACIA Z DOVODU PUKNUTEHO SKLICKA !!! tak som povedal ze nech mi to ukazu ..fakt tam bola prasklina ale hovorim jej ze tam nic take nebolo a ze ani na reklamacnom pepiery bolo napisane len osuchane kryty..ale ze reklamacia je uznana aj tak lebo to bolo viac ako 30 dni takze iphone dostanu na sklad utorok ze si mam dojst pre neho..:)

///EDIT 20.10 .. konecne doma iphone..akurat sa nabija :)

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2009 3:47 pm
od Richie
Gratulujem juslik :) si mal teda šťastie, čo sa o mne veľmi povedať nedá... Moja reklamácia sa vlečie už od augusta a stále som bez iPhonu a bez peňazí. Som si kúpil iPhone 3GS 32GB black u T-Mobile SK pri predlžovaní paušálnej viazanosti. Mi ho na predajni nepredviedli a doma som zistil že nemá funkčný fotoaparát. Tak som ho reklamoval (najprv len písomne... mi odpísali že ho musím poslať na odborné posúdenie do ich servisu btw CMS servis BA a ak pôjde o výrobnú vadu že mi ho bezplatne vymenia za nový plne funkčný). Tak som im ho tam poslal na posúdenie s tým, že žiadam výmenú za nový v originálnej krabici so všetkým, tak ako som im poslal môj a po 2 týždňoch mi oznámili že si mám prísť po iPhone na predajné miesto kde som ho odovzdal. V priloženom liste k reklamačnému protokol som jasne napísal že nseúhlasim s akýmkoľvek sevisným zásahom, nakoľko Apple takéto zásahy nedovoľuje a nakoľko CMS nie je autorizovaným servisným miestom pre túto značku. Tam som zostal nemilo prekvapený... rekalmácia bola uznaná tz. v protokole bolo napísané že mi vymenili swap modul = iPhone rozobrali a vymenili komplet vnútro. Takže uznali že ide o výrobnú vadu a mal som dostať nový!!! Po pol hodine hučania pani vedúcej do mňa že ide o nový to len oni tak označujú som povedal fan že si ho pozreim a vezmem ho... lenže!!! Bol evidentne rozoberaný (mal poškrabaný rám, stopy po páčení a display bol nakrivo nasadený... dole cca 2mm jedna strana vyššie ako druhá). Tak som ho neprebral a oni že ho pošlú späť. Dnes po 26 dňoch mi poslali SMS že je to OK. Som tam došiel vytiahli ten istý iPhone v mojom pôvodnom balení a v protokole bolo napísané že výmena mech. častí, čo už bol úplný absurd! Vôbec to nesúvislelo s tým že bol poškrabaný a krivý display. Podľa mňa im tam postál mesiac a ho posalli späť aby to stihli do termínu s týmto úplne odveci vysvetlením. Tak som ho zas neprebral a iPhone im zostal na predajni. Som už z toho dosť zúfalý čo robiť ďalej. Viem že nový nedostanem lebo ho vyradili z ponuky, tak by som chcel aspoň docieliť zrušenie zmluvy a vrátenie peňazí len neviem ako... Som už písal aj do Írska kde je zastúpenie Apple pre EU a idem písať aj na vedenie T-Mobile. Každú radu uvítam vďaka.

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2009 4:39 pm
od juslik
tak toto je svinstvo..mna t mobile najedoval stym puknutym displayom som zvedavy ako by som to riesil keby dosiel skor..a nie po 38 dnoch..

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2009 5:15 pm
od Richie
Som si to nechal prejsť hlavou, lebo na to ani nebol čas dnes a že to vybavýme zajtra som sa dohodol na predajni. Zajtra tam prídem s tým že žiadam okamžité zrušenie zmluvy a vrátenie peňazí bez akýchkoľvek finančných sankcií. Uvidíme ako zareagujú... kažopádne to budem riešiť s vedúcou pobočky lebo tie cvičené opice za pultom už ma tak vytočili že neviem či by som sa tam dokázal kontrolovať. Taktiež hneď ráno posielam list na vedenie.

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2009 8:12 pm
od icefiresr
Richie, tak toto je vazne vela, co ti spravili, osobne sa necudujem, ze si stratil chladnu hlavu, kto by aj nie :shock:

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2009 8:49 pm
od Richie
No je to dosť bezvýchodisková situácia... keby som mal šťastie aspoň na ľudský prístup zamsetnancov alebo vedúcej danej pobočky čo je tiež bohužiaľ nonsens... Pobočka T-Mobile Toryská 3 KE, ak sa dá tak sa jej vyhnite... ušetríte si kopu času, nervov a peňazí :cry:

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2009 9:29 pm
od Arrow79
Omg oficialny servis a nevie rozoberat iPhone.. asi nepoculi o prisavke...

...celkovo je to pekny bordel.. Apple by mal daco robit, lebo tie SK servisy su odpad... v Ugande by to lepsie opravili.. a to nehovorim len o iPhonoch.. uz sme davali reklamovat kopu firemnych mobilov a povacsine je to 50:50 co sa tyka uznanej zaruky a zrusenia zaruky..

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: čtv říj 22, 2009 6:23 pm
od icefiresr
niekedy vazne pochybujem o tom, ci je zarucny list len zdrap papiera alebo nie :?

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: čtv říj 22, 2009 6:52 pm
od McDog
Zarucny list je zdrap papiera.V EU ho uz ty ako spotrebitel npotrebujes.Podstatny je blok:)

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: čtv říj 22, 2009 8:24 pm
od Richie
Či záručný list, či blok... aj s jedným aj s druhým si môžeš takpovediec vytrieť riť, keď nie je k tomu adekvátny prístup z druhej strany. Lebo to čo sa deje tu, je už absolútny výsmech voči právam spotrebiťeľa a môžeš robiť čokoľvek, aj tak s tým nepohneš... a že vraj právny štát...

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: čtv říj 22, 2009 9:35 pm
od icefiresr
markus.22 píše:Zarucny list je zdrap papiera.V EU ho uz ty ako spotrebitel npotrebujes.Podstatny je blok:)


V Tmobile ale slecnu nezaumal blok, ten odtrhla od zarucaku, ale prave ten zarucny list. Takze si kludne vyskusaj tam ist s blokom, mozem ti povedat aj teraz ako dopadnes ;)

Re: Reklamacia u T-Mobile Slovensko

PříspěvekNapsal: pát říj 23, 2009 4:23 am
od McDog
Zarucak potrebuje ona ale ja nie.Teda pokial viem a pokial ma teta zo SOI a denna tlac neklamali:)A v tompripade by u mna teta neuspela alebo ujo.Internet maju na pobockach tak by som mu dal asi 5 minut na nastudovanie jeho a mojich prav a povinnosti:)
Ale pokusim sa to este presne zistit ako to je pri operatoroch lebo oni su celkovo specifikum:)
A inak k tym pravam spotrebitela:tie su chranene dostatocne ibaze ludia su lenivi a lakomi vyhodit par ? za posudok a sudit sa a vobec celkovo ani nepoznaju svoje prava a myslia si ze zaruka je to ze ked rozbiju mobil tak servis ho je povinny opravit zadarmo.A ked uz cosi vedia tak to len svoje prava ltore sa docitali v novom case alebo inom klamlivom bulvari.Zial