myslím, že se to dá dokázat tím záznamem v Britexu, ta reklamace šla přes operátora? Pokud ano, tak bych zašel za operátorem a nechal si to potvrdit, případně bych se domluvil na infolince opravny (předpokládám Britex -
www.britex.cz), zda to do záručáku doplní, ale předpokládám, že řeknou, že to je v pohodě, že vpodstatě záručák nepotřebují (otázka je co by bylo, kdyby se změnila opravna...)
Jinak už jsem párkrát iPhone reklamoval (cca 4-5x), tak nějakou zkušenost mám. Dokonce jsem jednou iPhone dával do reklamace cca 2 týdny po dvouleté lhůtě od koupě původního telefonu, který jsem po měsíci od koupě reklamoval (snad je to pochopitelné, no prostě první telefon už by záruku neměl, ale protože jsem dostal po měsíci nový, tak běžela nová dvouletá záruka...) - v T-mobile to chvíli nechtěli pochopit a nechtěli mě telefon do reklamace vzít, ale našel jsem si podle jakého paragrafu na to mám právo, a pak už neříkali nic
