Stránka 1 z 1

iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 8:34 pm
od zandom07
Mám takovej problém... Mám v iPhonu TomToma (!origo!) a používám ho docela často a především vždy ho připojím k autonabíječce. Včera jsem ale s ním jel cca 300km a nastal problém, jednoduše ho auto-nabíječka snad nestíhá dobíjet či co :-( Když jsem ráno vyjížděl, měl jsem 100% baterky. Nabíječka sice není originál, ale u předchozího iphonu jsem tento problém neměl :-( V čem může být problém? Jezdím docela často a docela dálky a navigaci potřebuji, mám tedy koupit origo nabíječku?

Přesunuto do sekce o příslušenství. Metalgirl

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 8:57 pm
od ls8
Problém je rozhodně v nabíječce. Mám TomTom Car Kit a značkovou nabíječku Griffin, obě v pohodě dobíjejí i při navigování.

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 8:59 pm
od cernakus
Tvuj problem zaziva vice lidi s ios =>4.0 i u ostatnich navigacnich app.

Proste ios 4 zvednul spotrebu nad 5W mez. Resenim je silnejsi nabijecka. V pripade iphone 4 je applem dovoleno 10W, v pripade 3gs jen 5W. Pouzit lze i silnejsi, ale neses rizika, ze zrovna tvuj kousek je slabsi a to zahrivani nezvladne.

Druhym resenim je nepouzivat vnitrni gps, ale externi. S ohledem na kvalitu gps cipu v iphone 3g/gs to povazuji za elegantnejsi reseni nez predesle.

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 9:00 pm
od ls8
Tak to je možný, já mám (opět) 3.1.3 :)

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 9:21 am
od parmin
Jen potvrzuji, že Belkin Low-profile USB Micro Auto Charger také nestíhá dobíjet. Nemůžu nikde najít jaké má tato nabáječka parametry, ale je skutečností, že za dvě hodiny jízdy šla baterka ze 100% na 70% a to na 3GS s iOS 4.0 :(

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 9:58 am
od Juramac
Take mam tady autonabijecku Belkin, rok starou, ktera mi stihala dobijet iPhone bez problemu , az do FW 4,0 . Ale ted uz nestiha, probira se to i ve vlaknu o Navigonu. Ale je pravda, ze tento Belkin ma jen 1A , zatimco novy Griffin ma 2,1A. Takze jsem ted objednal ten novy Griffin a uvidim. Snad to bude bez problemu

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 12:56 pm
od vrty
A kolik A má tedy ten adaptér od TomToma v Car Kitu? A taky mě zajímá, jak vypnout interní GPS a používat jen tu GPS v Car Kitu když nemám JB to nějak jde? Má to někdo otestované jestli to má nějaký vliv na baterku?

P.S.: Trochu mimo téma, ale dnes jsem se nechal navigovat Navigonem a přes něho jsem pustil Waze. Aplikace tak 20min jeli přes sebe, pak se Navigon ukončil. Chvilku to bylo docela super, zaznamenával jsem novou trasu do Waze a zároveň jsem dostával hlasové povely kam mám jet..

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 1:05 pm
od ls8
Když iPhone cvakneš do TT Car Kitu, automaticky se používá GPS čip v Car Kitu. Nic vypínat nemusíš.

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 5:05 pm
od vrty
no jasně ale cernakus psal, že se tím ušetří energie, což u mě se teda nijak neprojevuje a 3GS se v Car Kitu vybíjí, místo aby se nabíjel.. :(

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 5:30 pm
od cernakus
ot:
Pouzivam bt gps modul s roqy bt. V teto konfiguraci nabiji belkin 1a nabijecka vzdy (nezavisle na baterce). V pripade uziti samotneho iphonu je spotreba o neco vetsi, coz ma za nasledek, ze pri castecne vybite baterii ta sama nabijecka nabijet nezvladne.

Obecne je to tip top a i ta trocha (500mW?) staci. Jak je to u tomtom karkitu samozrejme nevim.

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 7:25 pm
od caesar
Neni tohle vlakno o APLIKACI TomTom?

Re: TomTom [AppStore] - diskuze o aplikaci

PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 1:22 pm
od zandom07
Ano je, ale admin mi ho ze sekce HW přesunul sem ;-) Jinak něco na tom bude, má nabíječka má jen 3W, tak poraďte jakou jinou koupit abych svého miláčka neodkouřil ;-)

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 2:53 pm
od Juramac
Mam Belkin kabel s 1A, ktery dobijel 3GS bez problemu, ale jen do doby, nez prisel FW 4,0 . Ted jsem koupil Griffin s 2,1A , udajne je spolehlivy, ale nemohu vyzkouset, iPhone momentalne nemam, az pristi tyden. Ale co jsem cetl recenze, tak by mel byt dobry . K dostani na maczone tady
http://www.maczone.cz/griffin-technolog ... d7137.html

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 3:45 pm
od cernakus
asi bych se taky přiklonil ke jurově doporučení. Pokud zakoupíš u nás a ta nabíječka bude mít v MANUÁLU, že je kompatibilní s iPhone 3G/GS pak bude za případné škody zodpovědný prodejce, takže IMHO bez rizika.

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 10:06 am
od zandom07
No docela o ní uvažuji. Myslíte si, že to iphonu 4 nebude nějak škodit? A mimo jiné, je za tu cenu alespoň odrušená?

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 10:11 am
od Barberry.pha
ja kupoval nabijecku na iphone 3gs na prodejne t-mobile, ne od applu ale od autorizovane firmy ktere ja muze delat, asi za 140kc, v pohode mi nabijela 3GS a tedka jsem s ni nabijel v aute i iphone 4 a jak pisou v sekci o Navigonu ze se jim nestaci dobijet iphone pri pustene navigaci tak u me nejmensi problem, pusteny Navigon, 2 hod jizdy, iphone 4 se bez problemu nabil doplna a ani nebyl nejak zahraty ...

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 10:27 am
od zandom07
Já jen že podle vzorce P = U * I mi vyšlo, že ta nabíječka Griffin Technology PowerJolt 2010 má 25,2W. Vždyť to je docela dost nemyslíte? Jak mi psal příspěvek uživatel cernakus, tak psal že v pripade iphone 4 je applem dovoleno 10W, v pripade 3gs jen 5W. Vždyť ho to uškvaří, nemyslíte?

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 10:56 am
od Metalgirl
No, ono záleží, jestli ten výkon je taky na vstupu nebo ne výstupu, pamatuj, že na vstupu bývá vždy větší než na výstupu a to díky tepelným ztrátám, odporům atd. Takže se dívej na výstupní hodnoty, jaké ta nabíječka má.

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 11:08 am
od Arrow79
Ja mam tuto:
http://www.belkin.com/IWCatProductPage. ... _Id=500201

A dobijala bez problemov do OS 3.1.3. Na iOS4 zevraj nestiha ziadna nabijacka uplne dobijat.. ja som to zatial este neskusal, momentalne sa nemam velmi kam navigovat :)

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: sob zář 25, 2010 9:25 am
od zandom07
Možná trochu OT, možná ne... Každopádně na svůj nový iPhone 4 jsem si pořídil neznačkovou nabíječku s výkonem 1A, a při navigaci mi iPhona 4 stíhá i dobíjet :-) (za 15 minut navigování nabyla cca 10%). Takže 1A na iP4 stačí a troufám si říct, že na 3GS by to také stačilo.

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 4:24 pm
od parmin
Tak nevim, co se stalo, ale Belkin stiha dobijet. V sobotu jsem jel Liberec - Garmisch Partenkirchen, vyjizdel jsem s baterkou na 75% a uz pred Prahou jsem mel 100%. Ted jedu zpatky, TomTom byl pustenej a mam zase 100%. Premyslel jsem o tom a jediny vysvetleni co mam je ze v lete se na prednim skle telefon prilis zahriva a tak se odpojuje nabijeni. Jinak tomu nerozumim...

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 11:37 pm
od rosch8
Ohladne nabijaciek a nabijania je tu velmi vela prispevkov, bohuzial povacsine uplne laickych. Skusim to uviest na pravu mieru:
Nabijacka: Nabijacka je len zdroj napatia a prudu pre iPhone. Ak je nabijacka dimenzovana na 3A napriklad, to este neznamena, ze do iPhonu pojdu tie 3A!
Je to medzny prud nabijacky, kedy pri pokuse zariadenia prekrocit tuto hodnotu zareaguje vnutorna logika nabijacky a obmedzi tento prud na tuto max. hodnotu. Inak povedane, z tej nabijacky vacsi prud nedostanete. Napriklad v pripade skratu na konektore kovovym predmetom, vodou a pod. Taktiez v pripade prilisneho zahrievania, logika nabijacky zareaguje a obmedzi pretekajuci prud.
Nabijanie baterie iPhonu riadi vnutorny nabijaci obvod telefonu, ktory nema s nabijackou nic spolocne okrem jedineho pripadu: nabijania cez port USB pocitaca, kedy je prud obmedzeny na 500 mA, podla medzinarodnej specifikacie USB zbernice, kedy na jednej USB vetve moze byt iba jedno taketo zariadenie so zvysenym odberom aj to iba max. do 500 mA. Normalne je pre USB zariadenie max. odber ohraniceny hodnotou 100mA.
Preto trva nabijanie cez USB podstatne dlhsie ako cez nabijacku.
Nabijanie cez nabijacku prebieha nasledovne:
ak je bateria telefonu viac vybita, tak prud je dost vyssi spociatku.
Predpokladam, ze ak ma original nabijacka pre iPhone uvedene max 1A, tak ten nabijaci prud bude zrejme max 1A. V opacnom pripade by nabijacku dimenzovali na vacsi prud. Iphone 4 ma vyssiu kapacitu baterie, preto aj nabijaci prud je vyssi a nabijacka je dimenzovana na vyssi prud. Preto mozte kludne nabijacku dodavanu k IP4 pouzit aj k starsim telefonom. Tie si totiz obmedzia sami nabijaci prud. Naopak, nabijat IP4 starsou nabijackou je taktiez mozne, len to bude trvat dlhsie, kedze nabijacka ma medzny prud nizsi, na aky je ip4 dimezovany a teda nabijanie bude obmedzovat nabijacka.
Pri vybitej baterii je stadium nabijania konstatnym prudom. Ak sa bateria blizi do stavu nabitia, tak nabijaci obvod prepne rezim konstantneho prudu na rezim konstantneho napatia, kde sa rozdiel napatia baterie a zdroja postupne zmensuje (priblizuje sa) cim samozrejme klesa aj nabijaci prud. Tym sa bateria chrani pred prebitim, a kolapsom, kedy moze aj explodovat pod tlakom plynov vznikajucich pri nabijani. tymto znizenym prudom sa bateria nabija az doby, kedy prvykrat dojde k poklesu napatia na baterii. (doteraz pri nabijani napatie baterie rastlo), co je jednym zo znakov plneho nabitia baterie. V tom momente logika odpoji bateriu od nabijacky a povazuje ju nabitu na 100 perc.
Pri nabijani samozrejme vstupuje do hry aj odber energie obvodmi samotneho telefonu. Cim je odber vacsi, tym menej energie zostava pre nabijaci obvod baterie a nabijanie sa predlzuje, pripadne nestiha vobec a dochadza k vybijaniu.
Pri zapnutej navigacii moze nastat situacia, kedy po ceste, mimo obyvane zony, kde je slabsi signal, telefon castejsie hlada bts navyse so zvysenym vykonom, pripadne ak je este zapnuta aj 3G siet, zaroven ide aj GPS, tak je odber telefonu znacny. Zaroven samotny program navigacie dost vytazuje graficky aj hlavny procesor iPhone. Ak ma niekto k tomu zapnute este aj BT handsfree, tak je vcelku logicke, ze nabijaci proces bude na hrane, pripadne nestiha vobec. Navyse vsetky tieto cipy pri svojej praci vytvaraju teplo takze je celkom mozne, ze logika este viac obmedzi nabijanie aj vzhladom na tuto teplotu, aby ochranila bateriu.
A ci budete mat iPhone zaveseny na Belkine, original Apple alebo neznackovej made in china nabijacke, rozdiel v podstate nebude, ak je nabijacka schopna poskytnut pozadovany prud pricom sa neprehrieva, pretoze by pri prehriati mohla ona sama obmedzit napajaci prud.
Nabijaci obvod iPhone samozrejme kontroluje zaroven aj TEPLOTU baterie. V pripade zahrievania sa obvod znizi nabijaci prud, aby sa bateria niznicila, pripadne neexplodovala.
Takze problem je komplexnejsi.
Ja to riesim tak, ze som si kupil drziak telefonu, ktory sa pripevnuje na mriezku vydychu ventilacie v aute a pri zapnutej klimatizacii je zadna stena telefonu chladenaprudom vzduchu. A nepocitujem problem vybijania baterie pri navigacii.
Cize zhrniem to: staci, ak nabijacka je schopna dodat nominalny prud: pre starsie iphony je to 1A, pre ip4 1,5A, a zaroven je dolezite udrzat iPhone na nizkej teplote, aby nabijacie obvody neobmedzovali kvoli vyssej teplote nabijanie.
Moja nabijacka dokonca je schopna dodat iba 700mA a postacuje to na navigaciu. Ale bez BT handsfree, bez WIFI a bez 3G. Jas samozrejme automatika. nastavenie tak na 70% max. jasu. Podsvietenie je tiez riadny zrac energie.

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2010 11:49 am
od Kyle
Přehřívaní při současném dobíjení a navigaci jsem si v létě taky všimnul. Během jedné cesty mi dokonce systém Navigon několikrát sám ukončil s hláškou o přehřátí telefonu.

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2010 12:02 pm
od parmin
rosch8 -> vynikajici prispevek! Ja jsem si to tak nejak myslel, ale potvrzeni domnenky je vzdy dobre :-). V lete se budu muset zamyslet, jak telefon na prednim skle uchladit.

Re: iPhone 3GS nestíhá v autě dobíjet, jakou nabíječku pořídit?

PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2010 12:11 pm
od rony
rosch8: preto sa v lete telefon nalepeny na celnom obloku auta rychlo restartne :) mam to odskusane :) ide teda o vyvinute teplo a nabijacka vtedy zacne streckovat :-)

tvoj text je zaujimavy, takze viewtopic.php?f=118&t=34465