Stránka 1 z 1

Vodafone - nefunkční EDGE

PříspěvekNapsal: ned říj 19, 2008 8:37 am
od Gabriell
Ahoj, potřebuji pomoc. Na Vodafonu mám telefonní účet, který zahrnuje oba moje iPhony (2G -1.1.4 a 3G - 2.1 ), které mám v rodině. Na obou jsem měl tarif "Připojení na skok" - platí se za počet přenesených dat. Na začátku října jsem si ale objednal nový tarif "Připojení na stálo" - platí se pouze měsíční poplatek. Na novějším iPhonu však EDGE přestal fungovat a nedokáže se k němu připojit, přesto že mají oba stejné nastavení a jsou hned u sebe. Nevíte někdo, co s tím? Měl s tím někdo podobné zkušenosti? Volal jsem na centrálu Vodafonu, ti mi však nijak moc neporadili.

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

PříspěvekNapsal: ned říj 19, 2008 10:31 am
od johny03
Settings/General/Network/APN
tam to povolíš :mrgreen:

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

PříspěvekNapsal: čtv lis 13, 2008 7:58 am
od elka
Tam je to samozřejmě povoleno, ale stejně EDGE nejede.

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 1:04 pm
od Don_Carlos
Vyřešili jste to už nějak?
Mám v podobný problém. (iPhone 1)
Přechod z připojení na skok na ten jejich inet s vánočním dárkem.
V okamžiku kdy mi přišla SMS o změně přestalo fungovat EDGE aniž bych cokoliv změnil v iPhonu.
Zkoušel jsem různá APNka a v zoufalství i ruzné FW (2.01,2.1,2.2). Nikde to nefunguje. S těma neználkama (operátorama) to řeším už dva týdny a nejsou mi schopni nijak pomoct. Podle mě musí být chyba u nich...

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 1:36 pm
od elka
Ano, byl to problém u nich. Viz dotaz

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 2:39 pm
od Don_Carlos
Ten odkaz hlásí jen že nemám oprávnění prohlížet tuto stránku...

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 2:48 pm
od elka
Aha, tam musíš být asi zaregistrovaný. No v kostce: řešili to půl dne a pak mi to někde u nich zase zapli.

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 3:52 pm
od Don_Carlos
Zaregistrovaný jsem a stejně to hlásí, ale to je jedno.
U mě to řeší dva týdny a pořád to nejde.
Třikrát mi už slíbili, že se mi ozvou ani jednou nikdo nezavolal.
Na svoje zákazníky prostě kašlou :(
Nic jdu jim zase zavolat...
Díky za info.