Stránka 1 z 1

GPRS a 02

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2009 2:37 pm
od KUba_
Zdravím,

3.4.2008 jsem si koupil iPhone 3G 8GB s radostí jsem vše zapojil a vše funguje dobře.. ale než jsem si zamezil odebíraní dat GPRS v iPhonu tak si to vzalo cca 3MB (celkem up&down) nevím zda na nějaké updaty apod, na internetu (safari) jsem nebyl, prostě jsem o tom nevěděl že si to bere data, po třech dnech jsem zašel do O2 prodejny, že bych chtěl deaktivovat GPRS ale nabídli mě Internet v mobilu za 150czk mesince (3 mesice zdarma), tak jsem poslal aktivacni sms a mam ho do ted.

A dneska mi přišel učet od O2, že mám zaplatit 485czk za 3MB dat (vím že GPRS je drahé, pokud nemate nějaký rozumný balicek), to se mi opravdu moc nechce, takže jsem se chtěl zeptat jestli je nějaká šance na vyreklamovani, protože jsem opravdu nevěděl že to stahuje nějaké data (jestli updaty nebo něco tak, opravdu nevím). Co myslíte?

btw. abych byl přesný je to 2422kb (mam to z vypisu)

Re: GPRS a 02

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2009 4:13 pm
od mettzed
iPhone je pripijenej k netu skoro vsim! Mail klient, pocasi, burzovni listek - akcie... Vsechno vyuziva internet... Myslim ze tohle nevyreklamujes. Ale to je jen muj nazor zkusit to muzes

Re: GPRS a 02

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2009 4:34 pm
od KUba_
jasný, ale jak jsem si ho kupoval tak jsem nevěděl, že si to může hned něco stahnout, jak jsem to zjistil tak jasně že jsem cell data zakazal...

no uvidime..

Re: GPRS a 02

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2009 6:13 pm
od murder
Kupoval si ho u O2, nebo si ho někde sehnal? Pokud u O2 tak by si mohl velmi pokorně zkusit, že tě neupozornili nebo si nepochopil prodavače na datovou náročnost iPhone, pokud si si ho sehnal mimo O2 tak nevěřím v úspěch jakékoliv reklamace "vlastní blbosti" (jak jsem to tady už jednou nazval)...

Re: GPRS a 02

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2009 6:29 pm
od dodulo
tak ja som mal napr. pausal v T-mobile, ze po 60 minute som mal zdarma, no chodili mi vysoke faktury z jedneho dovodu, mal som prevolane napr. 59:50 sekund a siel som volat napr. 30 minut a tych 30 minut som mal nasledne spoplatnenych, nebol som upozorneny, ze musim hovor prerusit tak som podal staznost, ze mi nebola poskytnuta informacia a ze ziadna taka informacia sa nenachadza ani v zmluve, vratili mi vsetky komplet peniaze ( navyse ) + mi este zackvakali podrobny vypis na zaklade, ktoreho som na to prisiel, skusit mozes, no toto je asi trosku iny pripad, ale skus za skusku nic nedas :wink: