Kde koupit MACBOOK?

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

Voojtaa | čtv dub 01, 2010 12:48 pm

Kde koupit MACBOOK?

Ahoj lidi,
Tak jsem se rozhodl - půjdu do Macbooka. 8) Skoro mi je líto, že jsem se rozhodl až teď, potože jsem si koupil minulý podzim notebook od HP. Ale ten je prostě hrozný, strašnej plasťák a hračička - skoro se ho bojím někam nosit, jak je to nekvalitní (to víte Pavilion). Tak prostě jsem se rozhodl, že si koupím pořádnou, kvalitní věc, která mi dlouho vydrží a se kterou nebudu mít problémy (i s operačním systémem). Proto jsem se rozhodl pro Macbook. Jsem student, takže nemám tolik peněz, proto mi bude stačit klasickej Macbook v plastu. A teď je tady ta věc - kde ho koupit? V USA nebo v ČR? Koukal jsem na stránky Applu, kde je za rovnejch 1000$. A koukal jsem na české weby, kde je cena kolem 23 000 - 25 000. Chtěl jsem se zeptat, zda-li se vyplatí koupit Macbook v USA nebo tady v ČR. Anglické klávesnice se nebojím, nákupu v USA taky ne (i když jsem ještě nikdy nic z USA nekupaval :-)) a záruka mi je skoro jedno - Applu věřím a nepočítám s tím, že bych u Macbooka musel za půl roku řešit záruku. Nevím ale právě, jak je to s těmi cenami v USA - nejspíše je to asi bez DPH, že? Plus doprava a ono se taky dostanu na vyšší částku. Ale nevím - proto vás žádám o radu :-)

Předem díky za vaše odpovědi. :wink:

Vojta

ls8 | čtv dub 01, 2010 12:49 pm

Re: Kde koupit MACBOOK?

V ČR. Třeba Duhový servis. Kvůli záruce, rozdíl v ceně je zanedbatelný. A stejně bys při importu skoro jistě zaplatil DPH.
It's what you do in the dark that puts you in the light.
Starý pes fóra :)

Voojtaa | čtv dub 01, 2010 1:10 pm

No super! Díky za tip - v tom dohovým servise ho maj fakt za supr cenu ;-)

Uživatelský avatar hawris | čtv dub 01, 2010 8:47 pm

Jak je již zmiňováno -mohu jen doporučit Duhový serivis sám jsem tam MB kupoval. :wink: Jsou vstřícní a občas tam mají na prodej i lehce použitéMB ve výborné kondici za zajímavou cenu :D
iPhone 6 16GB GS
iPad2 16GB black