Ahojte
Som tu nová a nevedela som, kam postnúť môj problém, preto ma prosím vás nezhejtujte
Mala som jeden mail, ktorý som využívala na iPhone aj Macbooku. Po zrušení mailu som si založila nový a vo všetkých zariadeniach som ho aktualizovala. Na iPhone mi ide bez problémov, na Macbooku mám problém. Keď otvorím App Store a chcem update-ovať aplikácie, neviem zadať Apple ID, len heslo. Mám tam akýsi cudzí mail, ktorý som nikdy nevidela, nikto iný sa cezo mňa neprihlasoval. Neviem tam ani len kliknúť. Skúšala som sa už odhlásiť v celom systéme zo všetkého, znova sa prihlásiť aj reštartovať počítač, no nič Prikladám fotografie (nie, nie som debilná, ale nechcelo mi to ani len screenshotnúť).
Dúfam, že som to opísala pochopiteľne.
Využívam MacBook Air 13 s najnovším softvérom.