Nový model iPhone 4S má odstránené problémy s výraznou stratou signálu, ku ktorej prichádza u iPhone 4 ak užívateľ na ľavej strane telefónu rukou spojí dve oddelené časti antény nachádzajúce sa v kovovej obrube telefónu.
Vo svojich meraniach opravenie problému v iPhone 4S potvrdila aj organizácia Consumer Reports, ktorej detailné merania v minulom roku exaktne potvrdili problémy iPhonu 4.
Consumer Reports testovala iPhony v miestnosti izolovanej proti vonkajšiemu elektromagnetickému žiareniu s vlastným emulátorom základňovej stanice a u iPhonu 4 potvrdila pri slabšej úrovni signálu výraznú stratu signálu na úrovni schopnej zapríčiňovať prerušenie hovoru a obmedzenie rýchlosti dátovej komunikácie.
Problém podľa aktuálnej správy Consumer Reports pretrváva aj u kusov iPhonu 4 predávaných v súčasnosti a tento model organizácia užívateľom naďalej neodporúča.
Aj iPhone 4S, ktorý má takmer rovnaký vonkajší dizajn ako iPhone 4, používa antény vo vonkajšej kovovej obrube. V 4S ale podľa informácií prezentovaných pri predstavení telefónu Apple používa technológiu, ktorá umožňuje "inteligentne prepínať medzi jeho dvomi anténami pre odosielanie a príjem".
U testovaného iPhonu 4S organizácia nezaznamenala problémy s nízkou výdržou, na ktoré sa sťažujú viacerí majitelia iPhonu 4S aj ďalších Apple zariadení po prechode na iOS 5. Apple problémy už potvrdila a avizovala ich opravenie v aktualizácii iOS, čím su presne spôsobené ale v krátkom stanovisku pre americké médiá neuviedla.
http://dsl.sk/article.php?article=11691