No dobrý, akorát si toho moc nepřečtu
Jenom ještě k tomu vypnutí místních a účelových komunikací, ty mám samo sebou taky vypnuté... Ten problém je trochu jinde, a to v tom, že ne všechno je správně definované. A přesně zde platí jedno přísloví - méně je někdy více. Jak se snažil NavTeq předběhnout živelně TeleAtlas, tak tak to tak úplně nezvládl a díky tomu spěchu (i způsobu) tam je plno těchto cestiček jako silnice.
Jenom pro zajímavost:
CzechRep83_TA_2009.06_090722 > 15 450 kB
CzechRep_NAVTEQ_2008_Q4 > 26 641 kB
To jsou tuším poslední mapy (ale to není důležité), ten rozdíl ve velikosti je dost podstatný, včetně pokrytí. TA není dokonalý, o kolik chyb víc ale v tom podstatně věším souboru map má NT? Statistika... A praxe to jen potvrzuje.
Plno lidí se ty chybky díky tomu kde a jak navigují ani nedotknou, ale třeba v Praze jsou ty podmínky a z toho vyplývající problémy díky extrémnímu pokrytí markantní. Pokud mi tři z pěti cest NT vygeneruje nesmyslně (nemají nic společného s nejrychlejší ani nejkratší trasou) a s TA se mohu ztotožnit, protože to tady znám, tak jak se to bude chovat tam, kde to neznám? Ve Vídni, Frankfurtu... A čísla popisný? Mám oči a vlastní rozum, klidně si tu ulici projedu znovu zpět a adresu si najdu, ale mám větší jistotu a klid na duši cestou tam.
A jenom všetečný dotaz, proč si většina lidí, kteří ve svých navigacích a mapách mají možnost zvolit mezi TA a NT, volí první variantu?
A ještě k tomu hlasování zde, zcela určitě to nemá nic společného s nejlepší navigací, ale spíš s nejpoužívanější. A to je o něčem jiném, stačí se podívat na momentální výsledky.