rony | pon říj 17, 2011 11:47 pm
moja finta bola naucot sa jednu trat, nie vsetky. mckinley. az ovela neskor som zistil, ze ta tmava, co sa jazdi potme a uplne posledna su uplna hracka, len su siroke a lahko vyletim... kinley staci vediet prejst prvu.
po starte chod k lavemu okraju, nie doprava. pusti plyn az kusok po tom ako sa zacne zatacat, nebrzdi, len chvilu chod lavym okrajom plyn a nechaj sa odniest k pravemu. plyn az po tu zakrutu s betonovym okrajom, ked ju uz vidis, k pravemu okraju a namier na tu ciernu smuhu. brzdi este pred nou.
chod na tu betonovu cast ale nie obrubnik, tesne k nemu, ja som na zaciatku sice vyuzival obrubniky na pomoc pri brzdeni ale potom to zdrzuje. pustis brzdu ked bude stabilne v zakrute a pozeras kedy pride taka tenla cierna smuha priecne cez ten beton. vtedy plyn. na plyne az k tej dlhej tiahlej.
tam k pravemu okraju, namieris si to k vnutornemu ohybu az na obrubnik. camaro potrebuje pustit plyn kusok predtym, scirro az na nom. len drzis natoceny smer, a hned plyn, pekne preletis tiahlou az k poslednej zakrute.
co spomaluje: obrubniky, natacanie volantu von zo zakruty :) ked pocujes ze ti pistia gumy, to spomali dost.
ked idem rovinkou a tocim volantom, spomaluje ale len mierne.
volant natacam podla rychlosti ale v plnej palbe vlastne skor ako sa mi zda ocami, ze este by som nemal.
dolezite je vediet, ze pri brzdeni spomalujes :) takze mozes plynule viac natacat volant a nepojde do smyku. a velky pozor, ak si vo vyjazde a drzis brzdu, tak mas smyk :) zavodnici vedia, ze stabilite pomoze na vyjazde plyn. :)