Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online












V minulých týdnech jsme zaznamenali, že některým našim zákazníkům nešla aktivovat služba iMessage, respektive její aktivace trvala nepřiměřeně dlouho. Tento problém zaznamenali i uživatelé iPhone z jiných zemí, nebyl tedy omezen pouze na síť O2. Důvodem chyby při aktivaci bylo to, že Apple neakceptoval zaslanou aktivační SMS – a to i přes to, že v naší síti se jevila jako řádně odeslaná.
Spojili jsme se s londýnskou centrálou Applu a společně jsme našli takové nastavení, aby aktivační SMS byla řádně přijata. Aktivace by tedy nyní měly fungovat bez problémů, což jsem ověřoval několikrát i na svém vlastním iPhone.
Ctibor Jappel






) a posune se o kus dolů. Vyřeší to jen vždy restart. Naštěstí nemám za den tolik telefonátů tak se to dá vydržet.
Má někdo podobný problém?



goro44 píše:Po každém hovoru se mi zasekne obrazovka (jako kdyby to byla jen horní vrstva, když posunu na ostatní stránky a klikám na aplikace otevírají se ty co tam jsou) a posune se o kus dolů. Vyřeší to jen vždy restart. Naštěstí nemám za den tolik telefonátů tak se to dá vydržet.
Má někdo podobný problém?

.. na webu maji ze ten oblacek vyjede ze spodu klavesnice nahoru ale ja tam mam nejaky sunt
.. a taky tam maji ze je klavesnice pruhledna jako okna vsude jinde ale ja ji tez nemam pruhlednou toz uvidime ci na tom zamakji jeste 




















Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé