1) prvni telefonat na linku protoze jsem nevedel heslo k samoobsluze - bez problemu.
2) zadost o radu na infolince pri nakupu pres samoobsluhu - pan byl odsividne uz z tech iphonystu vynervovanej a ze pry musim pres e-shop.
3) zjistil jsem, ze pres e-shop bud si ho koupim jako novy zakaznik s novym cislem, coz jsem nechtel a nebo jako stavajici, ale muj tarif tam neni. Lepe receno ono i u jinych tarifu si koupit nedotovanej by byl asi taky problem. Jestli jsem dobre videl.
4) pred 10:00 jsem zase volal na infolinku - slecna mi sdelila, ze nahore pod cervenou listou je odkaz na iphone a ze tam si ho budu moci koupit po 10:00. ze to pak bude aktivni pro prodej. To ze kdyz jsem prihlaseny v samoobsluze a kliknu na ten odkaz, tak me to vyhodi ze samoobsluhy je pry v poradku. po 10:00 to pry bude jinak.
5) po 10:00 jsem zkusil odkaz pod cervenou listou - vyhodilo me to ze samoobsluhy a nic. ;o) volam na infolinku - slecna (nejochotnejsi) to se mnou cele prosla. samoobsluhu a e-shop a dosla ke stejnemu zaveru, ze proste mam smulu a s tarifem odepis a jako stavajici zakaznik co je u vodafonu jiz 3000 dnu si telefon nekoupim, ze to maji spatne a ze musim zitra do kamenneho obchodu, kde jiste prijdu a uz mit zadny nebudou.

Takze jsem asi do dalsi varky bez iphonu. ;o(