Problem s Acces pointem u USB wifi

Archiv neaktuálních/nepravdivých/starých/OT zpráv

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

Tom258 | pon bře 10, 2008 6:45 pm

Problem s Acces pointem u USB wifi

Dobrý den, Iphone vlastním asi 3 týdny.,začínám si vcelku zvykat, ale mám problém s přístupem na internet přes domácí Wi-Fi. Nejsem odborník, proto jsem nainstaloval jen základní wi-fi sofware, zadal že chci acces point a konec. V iphonu se mi pouze zobrazí, že je plný signál Ipina a Maska sítě. Jinak je vše prázdné a na safari ani installer se mi nejde dostat. Vím, že to tu někde už je, ale nějak jsem tomu nerozuměl. Jsem opravdu laik co se wifi týče :-) Prosim o pomoc děkuji

Iphone asi na 1,1,2
Wifi: Minitar 802.11g USB

xslide | pon bře 10, 2008 6:55 pm

Re: Problem s Acces pointem u USB wifi

Musíš v PC sdílet připojení k internetu aby se to dostalo i do USB wifi
Obrázek MacBook Pro 13" 2018, Touch bar
Obrázek iPhone XS Max, black, iOS 12
Obrázek Apple Watch 4, black, 44mm
Moderator fóra
Moderator fóra

Uživatelský avatar spachal_tmp | pon bře 10, 2008 7:13 pm

Zjisti si neco o prekladu adres pres dve sitova rozhrani (APcko ma dve a vice 'sitovek'), nastuduj napriklad z webu microsoftu informace o sdileni pripojeni. Zjisti si informace o IP, masce site, brane a DNS serverech. Slusny wizard by to mel v APcku udelat za Tebe. Tipuji bud na spatne pripojeny AP k internetu nebo spatne nastavene sitove hodnoty v iPhone, popripade DHCP serveru.
Starý pes fóra :)

Tom258 | pon bře 10, 2008 9:02 pm

Wizard? jaky napriklad?

Uživatelský avatar rony | pon bře 10, 2008 9:33 pm

alebo obetuj tisicku a kup si apoint :) ako samostatnu krabicku.
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
 mba i7  iPhone  4  5S  X  iPad Pro  Pencil  TV4  HomePod  WATCH  AirPods
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS

Tom258 | pon bře 10, 2008 9:36 pm