Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online
V minulých týdnech jsme zaznamenali, že některým našim zákazníkům nešla aktivovat služba iMessage, respektive její aktivace trvala nepřiměřeně dlouho. Tento problém zaznamenali i uživatelé iPhone z jiných zemí, nebyl tedy omezen pouze na síť O2. Důvodem chyby při aktivaci bylo to, že Apple neakceptoval zaslanou aktivační SMS – a to i přes to, že v naší síti se jevila jako řádně odeslaná.
Spojili jsme se s londýnskou centrálou Applu a společně jsme našli takové nastavení, aby aktivační SMS byla řádně přijata. Aktivace by tedy nyní měly fungovat bez problémů, což jsem ověřoval několikrát i na svém vlastním iPhone.
Ctibor Jappel
goro44 píše:Po každém hovoru se mi zasekne obrazovka (jako kdyby to byla jen horní vrstva, když posunu na ostatní stránky a klikám na aplikace otevírají se ty co tam jsou ) a posune se o kus dolů. Vyřeší to jen vždy restart. Naštěstí nemám za den tolik telefonátů tak se to dá vydržet. Má někdo podobný problém?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé