Problém s emailem - více poštovních účtů

Archiv neaktuálních/nepravdivých/starých/OT zpráv

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

mike0007CZ | stř led 02, 2008 10:48 pm

Problém s emailem - více poštovních účtů

Narazil jsem na zásadní problém - nelze používat současně více aktivních poštovních účtů, u kterých je totožný server příchozí pošty.

Mám 2 schránky - u VOLNY a O2ACTIVE - tedy různé servery příchozí i odchozí pošty - od vánoc fungovaly naprosto perfektně přes domácí wifi.
Dnes jsem zapnul další účet v IPHONE pro odchozí poštu přes Vodafone a nebyl jsem schopen poslat vůbec nic.
Zjistil jsem následující chybu v settings->mail - pokud máte u různých účtů stejnou adresu příchozí pošty a tyto účty jsou zároveň aktivní (ON), může to způsobit zmatek už při nastavování, kdy se změny v jednom účtu uloží do jiného se stejnou pop3 adresou. Prostě nastavovací rutina nerozlišuje účty podle názvu, ale podle adresy příchozí pošty.
Další možnost je, že změny bez problémů uložíte, zvolíte jako Default Account např. Vodafone, ale odchozí poštu to posílá z wifi - tedy s chybou.

Řešení:
Vymažte všechny účty z IPHONE, znovu synchronizujte s Outlookem a poté všechny účty deaktivujte (OFF), pak je případně upravte (hesla už jsem podruhé nemusel zadávat).
Účty zapínejte a vypínejte podle potřeby tak, aby nebyly nikdy aktivní 2 účty se stejnou adresou příchozí pošty.
Možná je problém pouze při nastavování, takže poslední věta neplatí - už nemám nervy to zkoušet.

OPRAVA:
Snažil jsem se rozchodit více účtů se stejnými POP3 a rozdílnými SMTP (viz moje řešení výše) a účty přepínat - toto řešení také nefunguje - dostal jsem se do stavu, kdy příchozí zpravy byly oříznuty s textem "...NextPart.." nebo "Message has no content" a pošta mi hlásila 2,1 miliard nepřečtených zpráv, takže ještě jednou popíšu problém a jeho nové řešení:

Pokud chcete odeslat poštu přes různé poskytovatele např. WIFI a VODAFONE NENÍ MOŽNÉ mít více poštovních účtů se stejnou adresou příchozí (POP3) pošty. Jediné řešení je pokaždé ručně změnit v nastavení server odchozí pošty. Příčinou problémů je, že iPhone narozdíl od Outlooku rozlišuje účty podle přihlašovacího jména + adresy příchozí pošty - tedy např. nick@pop3.XXX.cz

Naposledy upravil mike0007CZ dne pát led 04, 2008 11:09 am, celkově upraveno 3
iPhone 4S 16GB WiFi, iPad Mini 32GB WiFi, iOS 7.0.4
MacBook ALU 2.4/4/320, OS X 10.9
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
 
Příspěvky: 552
Registrován:
pon pro 03, 2007 6:05 pm
Bydliště: Brno

Julek | stř led 02, 2008 11:34 pm

Zajímané, přidám to do návodů, sbírám po fóru veškeré informace o emailu a udělám z toho jeden návod, takže si to od tebe taky půjčím.

Respektujte pravidla, pak si u mě můžete stěžovat na moderátory.


Obrázek
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 9818
Registrován:
pát říj 12, 2007 9:32 pm
Bydliště: Údlice

mike0007CZ | pát led 04, 2008 11:19 am

Oprava

Opravil jsem svůj příspěvek
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
 
Příspěvky: 552
Registrován:
pon pro 03, 2007 6:05 pm
Bydliště: Brno

Láďa | pát led 04, 2008 11:31 am

A co zkusit nastavit server odchozí pošty na nějaký, který je dostupný z každého připojení?
 

Prehľad diskusií na forum.iphone.cz

* indicates required

Zpět na Archiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]