rony | úte dub 26, 2016 9:56 pm
Takže pro ty, kteří stejně, jako já zapoměli odpovědi na otázky a nebo spravují více účtů v rodině apod. :
1.) zavolejte na českou technickou podporu apple 800 700 527 a sdělte jim svůj problém. Držte je na drátu a
2.) z počítače se přihlaste na svuj účet s původním heslem
3.) vyskočí okno, abyste zadali odpovědi, které neznáte. V LEVÉM DOLNÍM ROHU kliknete pro kod, system jej ihned vygeneruje a tento sdělíte člověkovi na lince Apple. Ten jej ověří a pošle vám SMS zprávou na váš telefon další kód, který mu nadiktujete. Po tomto dalším ověření vám zresetuje otázky.
4.) odhlásíte se a znovu přihlásíte, vyskočí Vám jiné okno, které Vás vyzve k vytvoření nového hesla. V dalším kroku pak zadáte odpovědi na nové bezpečnostní otázky. Ty si tentokrát někde zapište !!!
A je to. Snad to některým "sklerotikům", jako jsem i já pomůže. Komunikace s Apple podporou nyní již probíhá v češtině, ne, jako dříve anglicky někde z Irska. Jen počítejte s tím, že tato podpora funguje jen od pondělí do pátku od 9.00 do 17.00