Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online
Dobrý den,
děkujeme za objednávku. Vámi objednaný přístroj v současné chvíli není skladem. Bohužel, z dodávek, které máme od výrobce přislíbeny bychom měli do konce měsíce dubna 2015 uspokojit všechny předobjednávky na tento produkt z měsíce ledna, února a března. Dubnové předobjednávky by měly být plněny začátkem měsíce května 2015. Bohužel, i tento termín se může změnit.
MiGR píše:Jak dopadl servis? Zajimave ze Garmin.cz F3 ted neprodava a ani nevypada ze je mozne udelat predobjednavku "Toto zboží není možné zakoupit.".
https://www.facebook.com/pages/Garmin-CZ/123570047673573 píše:Garmin CZ: Zhorseni presnosti GPS signalu ve zhorsenych observacnich podminkach neni chyba, ale vlastnost. Da se to jen za urcitych okolnosti zlepsit, ne eliminovat. GPS neni presne merici zarizeni, neda se predpokladat, ze trasu, ktera bude mit presne 10km zmeri GPS vzdy s přesností na XY metrů.
Dobrý den,
ani po devíti dnech od zaslání dotazu k nevyřešené reklamaci jsem dosud od nikoho z Garminu nedostal žádnou odpověď. Chápu to tedy tak, že se tím ze strany Garmin CZ nikdo nechce, nebo neumí zabývat.
Po doručení reklamovaných hodinek zpět a prvních dvou zkušebních bězích (25km a 20km) se potvrdil můj předpoklad, na chování hodinek se naprosto nic nezměnilo a stále vykazují stejné chování (popisované drtivou většinou uživatelů nejen v diskuzi na serveru Garminu). Protože opravdu nemám sílu se dále dohadovat a posílat si hodinky za 14000Kč na vlastní náklady sem tam poštou a nemít možnost je rozumně používat, nehodlám to s Garminem dál řešit a i s předpokladem finanční ztráty jsem je vystavil na Aukro.
Dosud jsem byl velkým přiznivcem značky Garmin, a mnoha svým přátelům, kteří si pro svoje sportovní aktivity vybírali nový sporttester, jsem také výrobky Garmin doporučil. Po této nepříjemné a poměrně drahé zkušenosti však s takovým doporučením budu váhat, a budu doporučovat volbu jiných modelů, u nichž výrobce snad nebude mít snahu maskovat a ignorovat zjevné vady, a případné problémy bude otevřeně rešit.
S přáním hezkého dne,
[podpis]
Today we released both a software update for the and and GPS chipset firmware update for the fenix 3. Please review the following changes to both software and firmware below.
fenix 3 SW Update
Changes from version 3.40 to version 3.60:
Improved GPS tracking performance (Requires GPS Software 2.90. Note: after applying GPS software updates, for best results please allow the device to track GPS signals continuously for 10 to 15 minutes. This one-time process will allow the device to re-accumulate satellite information lost in the update process).
Improved GPS distance accumulation (requires GPS Software 2.90).
Added support for Connect IQ SDK 1.1.3.
Fixed potential issues with 'Resume Later' app option.
GPS Chipset Update
Changes made from version 2.80 to 2.90:
Improve positioning performance and distance accrual in some circumstances.
Just to reiterate a point mentioned in the changelog, after applying GPS software updates, for best results please allow the device to track GPS signals continuously for 10 to 15 minutes. With our extensive internal testing, this is absolutely necessary for best results.
To perform this, please do the following:
1. Take your device outside with a clear view of the sky
2. Go into an activity
3. Once you obtain the green ring indicating a GPS fix, start the activity and let it run for 15 minutes
After you have completed the 15 minutes in the activity with constant satellite signal, that activity can be safely deleted. Your device should now be ready to use.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé