Pokud by někoho zarazilo, že přesměrování hovorů (Settings-Phone-Call Forwarding) přesměruje VŠECHNY hovory na jiné číslo, tj. i když je telefon dostupný, připojený k síti a v dosahu signálu, zde je řešení.
Já potřeboval přesměrovat hovory pouze ve chvíli, kdy jsem na 'hlavním čísle' nedostupný (mám v telefonu 'datovou' Twist Surf+ SIMku), ale přesto potřebuji být dostupný. Tj. sice platím za přesměrovaný hovor, ale lidé mají šanci se na mě 'dovolat'. Bohužel, výše uvedené nastavení přesměrovalo úplně vždy.
Nenašel jsem postup v menu, ale pomocí řídících kódů sítě:
Aktivace přesměrování: **62*[číslo_telefonu]*<telefonní služba>#
- přesměruje požadovanou službu
- hlasová služba 11
- datová služba 20
- faxová služba 13
- pro přesměrování všech služeb je to kód **62*[číslo_telefonu]#
Příklad přesměrování všech dostupných služeb na telefonní číslo +420666123456: *62*[+420666123456]#
Zrušení přesměrování: ##62#
Zjištění stavu: *#62#
Po zadání kódu se tento kód odešle do sítě operátora prostým vytočením (Call), stejně jako byste chtěli volat.