Zdravím... Mám stejný problém (u Vist), dříve jsem se připojovala a ukládala soubory do IP bez potíží, nyní při pokusu připojit síťovou jednotku dle návodu to hodí chybu 0x800704b3, nepomohla instalace zmiňovaného patche, wifi mám trvale zapnuté, nepomohl ani restart PC ani reset síťového nastavení IP. Poradí někdo, kde by ještě mohla být chybka nebo co s tím?? Díky.
EDIT: chybka byla v tom, že jsem při pokusu o připojení k PC neměla v IP aplikaci otevřenou. Už je ale vše OK a zase funguje.
Jinak jsem v mezidobí zprovoznila obdobným způsobem zajímavou free app. se stejným účelem Discover, o níž se píše tady:
http://www.forum.iphone.cz/viewtopic.php?f=91&t=11267&hilit=discover.
EDIT2 (15.12.): Jelikož se opakovalo zobrazení výše citované chyby při pokusu o nové spojení s PC, našla jsem na netu postup, jak spojení nastavit pro windows VIsta - zde:
http://www.avatron.com/support/read.php?11,4145, u českých Vist jsem postupovala takto: Ovládací panely - Nástroje pro správu -Služby - Webový klient - Typ spouštění - Automaticky, Stav - Spuštěno. Vyřešeno, funguje to.