Ano, poskytovateli hostingu spadli ráno servery. Opravdu neplatíme tisíce měsíčně za superkvalitní servery jen proto, aby pan Azorek neměl řeči. Nechápu, o čem tu mluvíte, když hovoříte o nulové podpoře. Naše jednání považujeme za seriózní. Jestli nulovou podporou myslíte to, že na e-maily uživatelů odpovídáme běžně do 10 minut a dodnes aplikaci vyvíjíme a vylepšujeme, pak Vám přeji šťastné a veselé a rozhodně lepší nový rok, než byl tento. Pravděpodobně pro Vás nebyl příiš úspěšný a tímto způsobem se snažíte ventilovat. Tady je to ale zbytečné

A když už mluvíte o těch $$$, myslíte si, že díky této aplikaci vyděláváme opravdu tolik peněz? Věřte, že kdybych ten čas, který věnuji Českým SMS, hrabal na poli, vydělal bych stejně, ne-li víc. Pokud si mohu dovolit odhadnout - aplikaci jste ani nekoupil. Nicméně, děkujeme za feedback, snad Vám již nebudu muset na nic odepisovat, neboť přesně tohle mě nebaví

Těšilo mě.