MiBi-MacZone.CZ | úte čer 02, 2009 10:24 pm
Dobry den , jsem potesen ceskou specialitou , nejdrive pohanet nekoho na foru , a pak pripadne resit " reklamaci"
Uvodem >
pri vymene touch screenu s krycim sklem se nikterak nezasahuje do ostatnich casti iPhone 3G , cela zakladni deska , baterie a spol zustava v dolni casti krytu , vcetne baterie , dock konetkoru atd , protoze to proste kvuli vymene touch vrstvy neni treba vubec rozebirat nebo menit , nejsou treba zadne zasahy do software . Kdo si delal opravu sam nebo prohledl par videi na youtube , musi mu byt jasne ...
Pokud prijde do opravy telefon nefunkcni , tedy , v jakemkoliv jinem stavu , nez ve kterem se daji odzkouset funkce telefonu , je toto zapsano do protokolu - coz byl pripad i teto opravy - prijat nefunkcni / neodblokovan , nelze odzkouset zakladni funkce . Pokud je nelze odzkouset , lze je tezko reklamovat. Otazkou take je , proc pristroj pred opravou znehybnovat DFU restore , kdyz staci passcode lock nebo plny reset s vymazanim dat ....
U funkcnich a aktivovanych pristoroju je pri prijmu prozkouman krom mechanickych poskozeni i funkcnost tlacitek , dock konektoru , touch, displej , gsm, wifi a bt a zjisteny stav na prijmu zaznamenan v protokolu , coz v tomto pripade neslo .
Pote dochazi ke schvaleni opravy / je vycislena cena opravy a vyzadan souhlas zakaznika a telefon je opraven nebo je vymenena jen konkretni soucastka, presne dle prani zakaznika .
Pan byl po vymene touche kontaktovan , ze pred pedanim zpet by bylo zahodno telefon uvest do provozuschopneho stavu tak , aby bylo mozno odzkouset funkcnost nainstalovaneho touche , protoze , jak jiste vite , u pristroje s ikonou itunes neodzkousite nic , u neaktivovaneho pristroje lze zkusit pouze spodni cast , tedy emergency slider . Pan tuto operaci nechtel hradit a tak byl pristroj poslan na jeho adresu zpet .
A nyni ... nejsem si jist , ale ja osobne infomaci o tom, ze zakaznik u nas reklamuje opravu zatim nemam , ale pokud ji uz nasi firmy uplatnil nebo uplatni , urcite se dozvedel, ze muze prostroj odeslat na reklamaci opravy , kde bude jeho narok posouzen . Rucime za nas dil a jeho instalaci , kterou jsme provedli , nikoliv vsak za zavady , ktere z povahy servisu nesouvisi s opravou . Tedy , zpusobuje li nas touch screen restore chybu , o cemz na zaklade zkusenosti dovoluji pochybovat , nas dil bud vymenime za novy . Pokud to tak nebude , budeme po panovi pozadovat omluvu .
Budu se rad mylit pricinou , ale ... u jisteho procenta pristroju po padu dochazi k ruznym poskozeni zakladni desky , je zajimave , ze vice jsou postizeny 16GB varianty . Projevuje se od zasekavani software , padani aplikaci , nadmernym vybijenim pristroje nebo nenadalym vypnutim pri hovoru az po restore errory, ktere mohou mit ale vicero pricin . Pokud je chyba jinde a staci jen obnovit software , tim lepe .
PS > usmevna poznamka je ta v puvodnim prispevku , jak pan chtel v zaruce uplatnit namaderu rozmlaceny touch ale z casoveho duvodu od toho upustil ...
Doufam, ze vyjadreni je kompletni a uplne .