Podpora Apple v ČR nova zkusenost

vše co vás napadne

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

Vset | sob úno 16, 2019 12:15 am

Podpora Apple v ČR nova zkusenost

iPhone zakoupen v České republice cca půl roku po záruce. Závada po přechodu z iOS 9 na iOS 12 se z něho stalo těžítko. Opravu šlo řešit pouze výměnou paměťové desky v cenové hodnotě cca 8000 napadlo mě tedy kontaktovat ještě podporu Applu v České republice jakým způsobem se k tomuhle problému postaví. Jejich reakce mě v dnešní době opravdu šokovala. Odnesl jsem telefon do autorizovaného servisu zda není v něm jiná závada,voda ,neoprávněný zásah apod..
Poté mě byl telefon vyměňen za zcela nový s novou zárukou jeden rok. Celá tato operace trvala jeden týden, klobouk dolů.
Host
Host
 
Příspěvky: 8
Registrován:
ned bře 22, 2015 9:18 pm

Uživatelský avatar sharkee | pon úno 18, 2019 10:56 am

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Měl jsem podobnou zkušenost v případě problémů s baterii v AppleWatch serie O (koupen v Apple store v Paříži). Poměrně dlouhou dobu po skončení 2 leté záruky vyměněno za nový kus.
sharkee
iPhone11Pro + iPAD2018/iPad mini2WiFi + MBP2018TB + MBA2014 + aTV4 + BeatsSOLO3WL + AirPods2019WC
iPhone expert
iPhone expert
 
Příspěvky: 1876
Registrován:
pát lis 25, 2011 11:19 am

Uživatelský avatar jennydrums | pon úno 18, 2019 4:27 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Řeším taky přímo s apple support. Začal jsem sice už na podzim 2018, pak přerušil a pokračuju v současné době. iPhone 6S

Nechal jsem si v Český servis vyměnit baterku v rámci zvýhodněné akce v režii Apple v souvislosti s kauzou SW snižování výkonu iPhone. Únor 2018, výměna 2 roky staré, nová baterka za 800,-. V červenci 2018 mi připadala tahle nová baterka kapacitně a co se týče chování a výdrže jako ta 2 roky stará. Zkusil jsem prvně Český servis, že se mi to nezdá a že jestli nějaká reklamace, oni že sorry, že na tohle je jen 3 měsíce... Pojal jsem podezření, že tam cpou nějaké čínské šmečka a volal tehdy na Apple support. Popsal jsem situaci, provedli na dálku nějakou diagnostiku s výsledkem, že všechno v pořádku. Říkám jim, že není v pořádku úbytek 20% během hodinového hovoru (z nějakých na začáku 30 procent) u půl roku staré baterky. Že není v pořádku mít obavy vyrazit večer ven s 35% baterky aniž bych s sebou musel brát nabíječku... Následovala instrukce ať provedu restore bez obnovy ze zálohy. Ač nerad, provedl jsem a opět nasimuloval hodinový hovor - výsledek stejný úbytek. Tohle zjištění jsem předal opět na supportu přičemž že posouváme případ na vyšší level supportu. Proběhl hovor z anglicky mluvícím člověkem a instrukce, že musím nechat provést HW diagnostiku v Českém servisu na vlastní náklady a výsledky odeslat na apple support. Technik v Čs.servisu nevěděl který ze sady HW testů apple požaduje. Domluvili jsme se tedy, že zjistím na supportu a ozvu se. Po novém roce volám a po prvotním oživení tohoto v tuto chvíli vyšumělého ticketu s českým apple supportem mě přepojili opět na nějaký vyšší level kde se operátor velmi divil tomuto postupu Čs. servisu a že situaci prověří a ozve se mi... Zatím čekám takže uvidíme.

Primárně jsem jim říkal, že kompenzace ve formě zvýhodněné ceny baterie je sice fajn, ale že nemám chuť co půl roku měnit baterku za 800,-... Možností moc není buď:
1. Čs. servis cpe čínské šmejdy jako náhradní díly
2. Náhodou se jim dostal do ruky vadný kus baterky
3. Je nejaká HW bota na desce

Osobně jsem zvědav jak k tomu Apple support přistoupí jakožto pozáruční opravě, která má však poměrně nesmyslnou záruční lhůtu.
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 337
Registrován:
úte říj 27, 2009 12:33 pm

Clon | úte úno 19, 2019 10:38 am

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Kdyz jsme u toho supportu.
Vcera jsem neco resil na iPadu syna, ktery nebydli se mnou.
Podpora se pripojila vzdalene na jeho iPad.
A ja se vas chci zeptat - existuje cokoliv, jak se vzdalene pripojit na iPad, nebo si to Apple drzi pod poklickou jen pro sebe ? Taky bych synovi rad pomohl vzdalene !
iPhone X iOS 13.3, iPad Pro 11" iOS 13.3, ATV 4
(+ starsi kousky iPad 3 (NEW) 64 GB + cellular, iOS 7.1.1 + JB Pangu China, iPhone 5 64 GB, iOS 9.3.3 NO JB, iPad Air + Cellular 128 GB, iOS 9.3.3 NO JB)
iPhonefil
iPhonefil
 
Příspěvky: 2670
Registrován:
stř črc 11, 2012 4:29 pm

Jirka_S | úte úno 19, 2019 4:05 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Tu vzdálenou podporu Apple musel syn jistě schválit. :)
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 211
Registrován:
čtv srp 27, 2015 4:01 pm
Bydliště: CZ

Uživatelský avatar iTukan | úte úno 19, 2019 6:06 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Clon píše:Kdyz jsme u toho supportu.
Vcera jsem neco resil na iPadu syna, ktery nebydli se mnou.
Podpora se pripojila vzdalene na jeho iPad.
A ja se vas chci zeptat - existuje cokoliv, jak se vzdalene pripojit na iPad, nebo si to Apple drzi pod poklickou jen pro sebe ? Taky bych synovi rad pomohl vzdalene !

TeamViewer umí sdílet obrazovku, ale nevím jestli to není jen pro corporátní licence. Na zařízení nainstaluj TeamViewer QuickSupport a postupuj podle pokynů

https://itunes.apple.com/cz/app/teamvie ... 49585?l=cs
Productivity
27.05.2025 09:57
Velikost: 55 MB
Cena: US$ 0
Hodnoceni: 2.73694
od 4748 lidí
QR code
TeamViewer Germany GmbH
TeamViewer QuickSupport 15.66.1
WHAT’S NEW:

• Full control over sessions
To allow your partner to connect to your device, simply enter the code they provided into the ‘Join Session’ box. You control access to your device and end the session whenever you choose.
• Easy for your eyes and your battery
You asked, we listened. QuickSupport now features dark mode for a more comfortable experience and better battery life.
• Rotate your screen with ease
Vertical or horizontal — the app adapts seamlessly to your preferred orientation.
• Get onboard quickly
Discover all the new UI features with our guided tour, making it easy to get started.
• Improved transparency
Connect only with users you trust. The app will provide you with user details, such as name, email, country, and license type, so you can verify the identity before granting access to your device.


The QuickSupport app by TeamViewer allows you to get instant IT support for your iPhone or iPad.


In just a few easy steps, QuickSupport enables your trusted remote partner to connect to your device to:
• provide IT support
• transfer files back and forth
• communicate with you via chat
• view device information
• adjust WIFI settings, and much more.


It can receive connection requests from any device (desktop, web browser or mobile).
TeamViewer applies the highest security standards to your connections, ensuring you are always in control of granting access to your device and establishing or ending sessions.

To establish a connection to your device, you need to do the following:

1. Open the app on your screen. Connections can't be established if the app is running in the background.
2. Share your ID with your partner or enter a code into the ‘Join Session’ box.
3. Accept the connection request every time. Without your explicit permission, the connection can’t be established.
QuickSupport is available to install on any device and model, including Samsung, Nokia, Sony, Huawei, Lenovo, Honeywell, Zebra, Elo, MobileBase, Fujitsu, Philips, Hisense, Doro, TCL and many more.

Key features include:
• Trusted connections (user account verification)
• Session codes for fast connections
• Dark mode
• Screen rotation
• Remote control
• Chat
• View device information
• File transfer
• App list (Start/Uninstall apps)
• Push and pull Wi-Fi settings
• View system diagnostic information
• Real-time screenshot of the device
• Store confidential information into the device clipboard
• Secured connection with 256 Bit AES Session Encoding.

Quick startup guide:
1. Your session partner will send you a personal link to the QuickSupport application. Clicking the link will start the app download.
2. Open the QuickSupport app on your device.
3. You will see a prompt to join a session created by your remote partner.
4. When you accept the connection, the remote session will begin.


"Information on Optional Access*

● Microphone: Fill the video feed with audio, or used to record message or session
*You can use the app even if you do not allow the optional permissions. Please use in-app settings to disable the access."
VÍCE O APLIKACI
Powered by iPhone.cz
 MBPR 16"  iPhone 11 Pro  iPad Pro 11"  iPad Mini 2 4G  ATV 4K  AW4 
Moderator fóra
Moderator fóra
 
Příspěvky: 3019
Registrován:
sob úno 07, 2009 5:54 pm
Bydliště: Židlochovice

mirmo80 | úte úno 19, 2019 6:36 pm

Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Len cez TV sa iPad/iPhone ovladat neda. Len opacne, pc/ntb z iPadu.
Pravdepodbne mali nejaky svoj soft. Aspon ja si to myslim.
iPhone XS, iPhone 8, iPhone SE, iPad mini 4, iPad Air, iPad 2, AW 3 42/38mm, ATV 4K 64 GB
iPhonefil
iPhonefil
 
Příspěvky: 2893
Registrován:
stř srp 08, 2012 1:00 pm
Bydliště: Poprad

Uživatelský avatar iTukan | úte úno 19, 2019 8:48 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

To je možné, ale většinou stačí vidět co vidí ten druhý a jestli udělá co mu po telefonu řekneš. :)
 MBPR 16"  iPhone 11 Pro  iPad Pro 11"  iPad Mini 2 4G  ATV 4K  AW4 
Moderator fóra
Moderator fóra
 
Příspěvky: 3019
Registrován:
sob úno 07, 2009 5:54 pm
Bydliště: Židlochovice

mirmo80 | úte úno 19, 2019 10:52 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Ano a cez dalsiu teamviewer apku to presne takto funguje :)
iPhone XS, iPhone 8, iPhone SE, iPad mini 4, iPad Air, iPad 2, AW 3 42/38mm, ATV 4K 64 GB
iPhonefil
iPhonefil
 
Příspěvky: 2893
Registrován:
stř srp 08, 2012 1:00 pm
Bydliště: Poprad

Uživatelský avatar rony | stř úno 20, 2019 11:49 am

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

alebo to cele nepochopil a len mu na proflle v cloude nieco zmenili a nazvali to "vzdialene". Asi si treba definovat ci myslite vzdialeny pristup k ploche. ak by to existovalo "pod poklickou", uz by sme o tom aj tak vedeli.
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
 mba i7  iPhone  4  5S  X  iPad Pro  Pencil  TV4  HomePod  WATCH  AirPods
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
 
Příspěvky: 18993
Registrován:
pát pro 14, 2007 12:37 am
Bydliště: mám niekde

Clon | stř úno 20, 2019 12:49 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Nic jsem zle nepochopil.
Vcera to nabizeli i me, ze se mi vzdalene pripoji na telefon. Rekl jsem ze to neni potreba, kdyz mne budou navadet krok za krokem.
Samozrejme se to musi povolit primo na danem iOS zarizeni, dokonce 2x.
Byl jsem na prijmu kdyz pracovali na mladeho iPadu. Bavili se nahlas na te podpore, vse jsem slysel. A normalne se preklikavali v jeho mailech a dalsi pokusy delali.
Ne, fakt to neni zadny kec z me strany. Zavolejte na podporu a zeptejte se na to.
iPhone X iOS 13.3, iPad Pro 11" iOS 13.3, ATV 4
(+ starsi kousky iPad 3 (NEW) 64 GB + cellular, iOS 7.1.1 + JB Pangu China, iPhone 5 64 GB, iOS 9.3.3 NO JB, iPad Air + Cellular 128 GB, iOS 9.3.3 NO JB)
iPhonefil
iPhonefil
 
Příspěvky: 2670
Registrován:
stř črc 11, 2012 4:29 pm

Uživatelský avatar pegas | stř úno 20, 2019 12:59 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Je to tak, mám pocit, že to jsou vývojářské nástroje a něco jako vzdálené ladění. iOS má v sobě remote klienta, kterého oni dokáží vzdáleně spustit a uživatel pouze potvrdí relaci. Pamatuji si, že takhle dali dceři do kupy ip6.
Naposledy upravil pegas dne stř úno 20, 2019 2:06 pm, celkově upraveno 2
iPad Air wi-fi 16GB | iPhone 4S 16GB a 6S 16GB | Apple Watch SPORT 42mm
Vše vždy s poslední aktuální verzí iOS resp. watchOS
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
 
Příspěvky: 1412
Registrován:
úte říj 07, 2014 8:10 am

Uživatelský avatar honza.mac | stř úno 20, 2019 1:49 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

pegas píše:Je to tak, mám pocit, že to jsou vývojářské nástroje a něco jako vzdálené ladění. iOS má v sobě remote klienta, kterého oni dokáží vzdáleně spustit a uživatel pouze potvrdí relaci.


Ano jedná se o kombinaci Apple Configurator, MDM a DEP nástrojů.
Honza.Mac
iPhone 11 128GB
iPad Air 2 64 GB
15" MBPro Retina (mid 2012)/16GB/1TB SSD OWC
TB Extern. HDD Transcend StoreJet 500, 256GB
USB 3.0 Extern. HDD LaCie Porsche design 1 TB
Synology NAS DS-218, DS-216play 8TB WD Red
iPhone expert
iPhone expert
 
Příspěvky: 176
Registrován:
čtv bře 22, 2018 4:16 pm

Jirka_S | stř úno 20, 2019 5:20 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Taky jsem to už zažil, a co je na tom divného či snad špatného? Když to tomu člověku "na druhé straně" na chvíli povolím, tak je to snad OK, ne? Ta důvěra tam přece je o dost větší, není to někdo zcela anonymní odněkud z hlubin internetu. Podobné možnosti vzdálené správy mají i jiné programy, třeba účetní Pohoda, taky už využito.
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 211
Registrován:
čtv srp 27, 2015 4:01 pm
Bydliště: CZ

mirmo80 | stř úno 20, 2019 6:00 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Nikto nic nekritizuje :)
Len vznikla diskusia ci a ako :)
A asi sa vsetci zhodneme ze to ide a robia to :)
iPhone XS, iPhone 8, iPhone SE, iPad mini 4, iPad Air, iPad 2, AW 3 42/38mm, ATV 4K 64 GB
iPhonefil
iPhonefil
 
Příspěvky: 2893
Registrován:
stř srp 08, 2012 1:00 pm
Bydliště: Poprad

Clon | stř úno 20, 2019 8:37 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Jen je mozna (asi) skoda, ze kdyz to dokaze Apple i ovladat, ze to nedokazu treba ja (pomoc synovi). Neboli jsem zvykly kdyz uz, tak ovladat. TeamViewer je mnohem lepsi nez nic, ale neni to proste bez ovladani "ono". Ale zaplatpanbuh za nej !
iPhone X iOS 13.3, iPad Pro 11" iOS 13.3, ATV 4
(+ starsi kousky iPad 3 (NEW) 64 GB + cellular, iOS 7.1.1 + JB Pangu China, iPhone 5 64 GB, iOS 9.3.3 NO JB, iPad Air + Cellular 128 GB, iOS 9.3.3 NO JB)
iPhonefil
iPhonefil
 
Příspěvky: 2670
Registrován:
stř črc 11, 2012 4:29 pm

Prehľad diskusií na forum.iphone.cz

* indicates required

Zpět na Vše ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Angelded