Beavers | sob pro 11, 2010 10:56 am
Vracím to zpět k tématu popisem své zkušenosti, která má svůj základ již v minulosti, až desítky let staré. Protože jsem elektronik amatér a většinu svého parku jsem si vždy opravoval sám, nerad jsem svěřoval svoje porouchané přístroje servisům a to také díky negativním zkušenostem. Pokud mi ale nic jiného nezbývalo (sám jsem již třeba na opravu nestačil), vždycky jsem k přístroji přikládal podrobný popis závady a vyjadřoval jsem se v něm tak, aby opravna viděla, že vím, o co jde, a že se nenechám "očůrat". Nevěřili byste, jak to spolehlivě funguje.
Tyto zážitky se mi pak hodily a dodnes hodí při nákupu především elektroniky a domácích spotřebičů.