Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online
iphonik4 píše:Já momentálně jezdím v Octavii RS combi v nejvyšší výbavě a s DSG převodovkou, nemohu si ji vynachválit (ťuk ťuk). Je to moje první auto, které vlastním. Koupil jsem ji novou před cca půl rokem a už mám najeto přes 27k km. Je překvapivé, že blbý dvoulitr ve spojení s dvojspojkovou převodovkou v téhle Oktávce stačí kdejaké třílitrové Audi S6. Ale na kolegy s americkými muscle cars nemám :) pěkné stroje chlapy :beer:
pics:
iphonik4 píše:@Marek: jop
@Unown: za prvé moje auto mělo z výroby 147 kw (příště se buď zeptej, zdali se jedná o nafťák, nebo lépe používej google). Za druhe mám chip na 180 kw. Za třetí mluvím o 3.0 TDI Audi, která nemá ani 170 kw. Má ji tata načipovanou na 200 kw, jenže ta neskutečná váha té Audi stejně Oktávce nestačí. Zloušeli jsme to s tátou asi 1000x. Jinak asi jsem se blbě vyjádřil. Jedná se o Audi A6 quattro TDI S-line. Každopadně větu "nevíš co Audi S6 je" nechápu. Ten motor, který Ty zmiňuješ má známý, neudtále v servisu a přesedlal do BMW M5 pááánečku, to je jiná jízda to potom muže kdejaká Oktávka RS, Audi, Mercedes,... Zůstat v pravém pruhu. Navíc narozdíl od Audi strávi na silnici délé času, než v servisu. Poslední povedené Audi je to, které zmiňoval kolega nad Tebou
Julek píše:tak tady jsou moji milačci!
octavku fotit nebudu je hnusná
Lubo1980 píše:Sme dvaja. Neviem komu patri cela cesta, ci mne, alebo kolegovi, ale ja si to o sebe nemyslim. Nemam na to dovod. To si mysleli ti policajti s ktorymi som sa zrazil. Sli na cervenu. Bez majakov. Vracal som sa vtedy z poslednej jazdy z mesta a keby mali majaky, tak ich vidim uz pri Machnaci. A auto nikdy nejazdi samo, aby robilo reklamu. Prazdni chodime vzdy spat z mesta, kde vykladame ubytovanych hosti. Vozia sa do 5tich destinacii, teda jednej z nich, vzdy raz za den. Maju to v ramci ubytovania. Sme taky hotelovy "presporacik"..
Lubo1980 píše:Tak pocity.. Je to ako soferovat mensiu lod.. Auto ma skoro 6metrov, 2,7tony, motor W12 s 6,75l objemom. Spotreba cca 25l/100km v meste. Takze vykonu je tam az az. Vela ludi si mysli ze je to velka leniva krava, no opak je pravdou! Ale kedze jazdime vacsinou po meste, tak to nieje ani kde "vyuzit". Vnutri nepocut skoro nic, len ventilatory z klimatizacie. Hostia sa vela krat pytaju ci to start/stop system. Horsie je to s autom v zime, kedze ma len zadny nahon a vsetka "tarcha" je situovana viac vpredu. Teda pokial nieje natankovana plna nadrz (100l)
K tejto praci som sa dostal tak, ze kolega, co na nom predtym jazdil, odisiel do USA, tak ako sluzobne najstarsi vo firme som si tento "flek" hned uchmatol.
Ako som vyssie pisal, jazdit s tymto autom je uzasne. No clovek nesmie zabudnut na to, ze ak rozgula takuto kopu "zeleza", treba ju aj ubrzdit. Ono brzdy ma fantasticke, no fyzika je fyzika..
Lubo1980 píše:Moje pracovné vozítko.. (vpravo)
Viete si predstaviť ten rozdiel, keď na fajront preskočím do mojej 11 ročnej Astry..
Zobrazit video na http://youtu.be/ZjTCO5_Lm18
Kód do fóra: [youtube]ZjTCO5_Lm18[/youtube]
Návod na vkladanie videa do príspevkov (sorry za ten šum vo videu)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé