ASUS K50IP-SX119V názory

vše co vás napadne

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

KIWI | pát lis 05, 2010 9:41 pm

ASUS K50IP-SX119V názory

ahoj ,co si o tom notebooku myslíte? jsem student na vozíku a usnadnilo by to práci a nemusel bych prosit spolužáky o zapůjčení sešitu, protože po 3 měsících mě to štve se pořád ptát o sešit.
(letos mi škola nesehnala asistenta i přesto že to mam v papírech)
děkuji za názory na notebook.
edit: http://www.alza.cz/asus-k50ip-sx119v-d184105.htm

Uživatelský avatar Beavers | pát lis 05, 2010 9:51 pm

Re: ASUS K50IP-SX119V názory

Bez dlouhých řečí a technických rozborů, myslím, že tím nijak nešlápneš vedle. Něco podobného máme v rodině dva a nenaříkáme si. V tomto vláknu se ale ozvou i protichůdné názory, protože vždy bude hodně odpůrců, ale i příznivců. Takže to ber jen jako mou zkušenost.
Moderator fóra
Moderator fóra

Uživatelský avatar jackherrer | sob lis 06, 2010 7:40 am

souhlasim s Beaversem, stroje sou uz sice vykone na jine urovni ale myslim si ze tenhle v pomeru cena vykon je na tom slusne..
jinak kdyby me pozadal o sesit, coz se nestane protoze si zapisky nedelam, vozickar snad mu ho i sam okopiruju, takze nemej pocit ze nekoho otravujes, slusne vychovany clovek s tim problem nema a ani po case mit nebude.
I will maintain an attitude of open-mindedness.
Moderator fóra
Moderator fóra

Uživatelský avatar House_MD | sob lis 06, 2010 7:57 am

Akorát bych dokoupil větší baterku. Jinak já vždycky na půjčování sešitu balil holky :-D
Nejhorší je, když je chudoba způsobena neschopností a leností.
Starý pes fóra :)
Starý pes fóra :)

Uživatelský avatar jackherrer | sob lis 06, 2010 8:03 am

OT: @HMD: a kdy mi ten sesit vratis?? treba dneska, stav se pro nej u me doma :twisted:
Moderator fóra
Moderator fóra

KIWI | pon lis 08, 2010 5:13 pm

House_MD píše: Jinak já vždycky na půjčování sešitu balil holky :-D

To sem taky dělal :)

hannawald | pon lis 08, 2010 6:36 pm