Je tu len otazka: bud si s telefonom zacneme hrat aj my tym, ze sa prestaneme vrtiet okolo problemov "mam novy iphone, plss heelp, nevim..." alebo zostaneme na tejto urovni pre vsetkych tych, co si prave iphone kupili a nechcu si hlavu zatazovat pretoze VIDIA kolko ludi uz preslo zaciatocnickymi problemami.
Vratim sa teda k tomu, co je jadro problemu:
1. vsetci novi proste nemozu default ocakavat, ze z ich problemov tu budeme nadseni. Prave preto, ze VSETCI dobre vieme, ze ich riesenia uz na tomto webe su.
2. vsetci, co uz su dalej zasa citia, ze "odblokovanie, problemy s wifi, bluetooth, pada mi instalace app" su veci, ktore ich zdrzuju.
Ako z toho von?
Je niekolko ciest a vsetky obsahuju nieco taketo:
1. pre zakladne riesenia problemov urobit WiKi web so stalou redakciou - ciastocne to supluje sekcia Navody.
2. novi uzivatelia zakaz prispievat do vacsiny sekcii (co uz principialne existuje tym, ze je tu sekcia pre novacikov). Osobne si myslim, ze jej existencia prakticky nic neriesi - je to obdoba hotline, kde sa dokola riesi to iste.
3. donutit novacikov, aby vsetky tie opakujuce sa veci dostali pred nos tak, aby si ich museli "prejst".
4. nemam nic proti odkazu "Hledej" ale treba asi pridat aj nejake to klucove slovo. Cize ak napr. niekto tu ma trivialny problem "jak tam dam mp3 zvoneni", tak poviem: Hledej iRinger. Tym som mu dal dostatok informacii.
5. Postupne kazdy majitel pride do stavu, ked bude priamo ziadat, aby bol od novacikov separovany
Cisto teoreticky si to viem predstavit ako sa mi cojaviem od 1000 msg vypne pristup do sekcie pre novacikov