Zdravím,
před týdnem jsem byl reklamovat svůj iPhone SE kvůli nefunkčnímu gyroskopu v iSetosu v Hradci Králové, kde byl také zakoupen. Telefon je stále v záruce. Dnes mi přišel e-mail ze které nejsem moc chytrej.
"Dobrý den,
vzhledem k poškození (ohnutý telefon) můžeme nabídnout opravu výměnou celého telefonu (Whole unit) iPhone a to za cenu 8724 Kč.
Obvyklá doba opravy je 2-3 pracovní dny. Vadný telefon se vrací výrobci. Jeho nevrácení má vliv na cenovou nabídku a oprava se stává nerentabilní."
Ani nedali vědět, o jaký produkt se jedná (shodou okolností tam mám dvě zařízení). A jsem si 100% jistý, že telefon ohnutý nebyl.
Jak jste e-mail pochopili vy? Jedná se pouze o nabídku, nebo to je jediný způsob opravy a já budu muset zaplatit zmíněnou částku? Nebo když nabídku odmítnu, bude mi telefon opraven bezplatně?
Děkuji.