jennydrums | pon úno 18, 2019 4:27 pm
Řeším taky přímo s apple support. Začal jsem sice už na podzim 2018, pak přerušil a pokračuju v současné době. iPhone 6S
Nechal jsem si v Český servis vyměnit baterku v rámci zvýhodněné akce v režii Apple v souvislosti s kauzou SW snižování výkonu iPhone. Únor 2018, výměna 2 roky staré, nová baterka za 800,-. V červenci 2018 mi připadala tahle nová baterka kapacitně a co se týče chování a výdrže jako ta 2 roky stará. Zkusil jsem prvně Český servis, že se mi to nezdá a že jestli nějaká reklamace, oni že sorry, že na tohle je jen 3 měsíce... Pojal jsem podezření, že tam cpou nějaké čínské šmečka a volal tehdy na Apple support. Popsal jsem situaci, provedli na dálku nějakou diagnostiku s výsledkem, že všechno v pořádku. Říkám jim, že není v pořádku úbytek 20% během hodinového hovoru (z nějakých na začáku 30 procent) u půl roku staré baterky. Že není v pořádku mít obavy vyrazit večer ven s 35% baterky aniž bych s sebou musel brát nabíječku... Následovala instrukce ať provedu restore bez obnovy ze zálohy. Ač nerad, provedl jsem a opět nasimuloval hodinový hovor - výsledek stejný úbytek. Tohle zjištění jsem předal opět na supportu přičemž že posouváme případ na vyšší level supportu. Proběhl hovor z anglicky mluvícím člověkem a instrukce, že musím nechat provést HW diagnostiku v Českém servisu na vlastní náklady a výsledky odeslat na apple support. Technik v Čs.servisu nevěděl který ze sady HW testů apple požaduje. Domluvili jsme se tedy, že zjistím na supportu a ozvu se. Po novém roce volám a po prvotním oživení tohoto v tuto chvíli vyšumělého ticketu s českým apple supportem mě přepojili opět na nějaký vyšší level kde se operátor velmi divil tomuto postupu Čs. servisu a že situaci prověří a ozve se mi... Zatím čekám takže uvidíme.
Primárně jsem jim říkal, že kompenzace ve formě zvýhodněné ceny baterie je sice fajn, ale že nemám chuť co půl roku měnit baterku za 800,-... Možností moc není buď:
1. Čs. servis cpe čínské šmejdy jako náhradní díly
2. Náhodou se jim dostal do ruky vadný kus baterky
3. Je nejaká HW bota na desce
Osobně jsem zvědav jak k tomu Apple support přistoupí jakožto pozáruční opravě, která má však poměrně nesmyslnou záruční lhůtu.