Audi R8 LMS ultra je dobrej kup. Nasypal jsem do upgrades všechno, co mělo co dělat s přítlakem, váhou a brzdami. Motor, výfuk apod. jsem nechal být. Výsledek je, že sice na rovinkách musím uhýbat rychlejším autům (jinak do mě narážejí a ve dvou stech to znamená, že většinou jsem letěl ven z dráhy), ale na druhou stranu brzdím o 5-7m později a předjíždím vnějškem, bez kontaktu, bezpečně.. Ten dlouhej Silverstone zajedu 4 z 5ti závodů bez škrábance a první. Hned po startu se během dvou tří zatáček dá dostat na 10. pozici, během dvou kol se člověk pomalu prokousává dopředu přes soupeře, kteří mají mezi sebou docela rozestupy a do posledního kola většinou jedu sólo
Už se mi dokonce stalo, že jsem v nějakým CUPu předjel soupeře o kolo..
Porsche 911 je taky dobrá volba. Raději mám to silnější, protože má lepší zvuk, ale jak jsem psal, časy např. v Mount Panorama jezdím plus minus podobný.
Fakt mám nejoblíbenější auta obě Porsche 911, Audi R8 LMS a to placatý Gallardo. Tam jsem do tuningu investoval málo (většinu sežrala Audi) a i tak na 4-kolovým Silverstonu s ním zajedu okolo 7min 10-12 sec., což je cca o vteřinu až dvě horší, než s Audi. Na vítězství to bohatě stačí.. soupeř na druhé místě doráží do cíle v rozmezí 15-40 vteřin za mnou.
Naopak nejhorší svinstvo jsou ameriky. Viper v jakékoliv podobě je nepříjemný, špatně ovladatelný auto a Mustang na tom není o moc líp. V kombinaci s Lagunou Secou (pro mě) neřešitelnej problém už dva týdny