Rony:
Indianopolis máme strategii úplně identickou. Jen s tím rozdílem, že za opravy ve druhé zatáčce utrácím víc, než dostanu za vítězství.. Když nemusím, tak ten zkur***** ovál nejezdím.
Kolize zpomalují hodně. Dřív jsem taky jezdil vnitřkem a občas si pomáhal nárazníkem, ale když už jsem to hrál měsíc a v cíli měl náskok desítky vteřin, začal jsem zkoušet no scratch style a překvapivě s lepším výsledkem. Na osmi minutách i pět vteřin.
Hra možná trochu přehání, ale i v RR2 i mikrochyba znamenala vteřinové ztráty. Když jsem jezdil sólo okruhy s Ghostem, tak lehce zakvičely gumy a duch mi mizel v dálce rozdílem 10-20 kmh (odhad). I když jsem si myslel, že jedu jako Bůh, jedno drobné zaváhání a ducha jsem nedohnal do cíle ani na dohled.
Masklin: ale to víš, že to dáš i rychleji. První tři závody jsem měl čas taky okolo 2.53 min.
A to jenom proto, že v tom bordelu ve druhé točce jsem já nebo někdo do mě trochu strčil. Až pokus č. 8 jsem nějak projel tím davem a potom, jak psal Rony, 'hodinářskou' prací dovezl auto za 2.47min. Celý to je jenom o co nejlepší stopě (základ) a množství brzd v jednotlivých zatáčkách. Metr mimo matrix-ideál a už se kloužeš. A o metr vedle jako by byl magnet..
Zatáčky: V té první se brzdí nejvíc, v poslední vůbec a nebo jen mikrovteřinové ťuknutí. Na konci rovinky to dělá 5-8 kmh rozdíl, a to jsou asi pak ty vteřiny k dobru. Nesnáším ovál, chtěl jsem se na to vykašlat, ale ješitnost nakonec zvítězila..
Zkratky přes trávu: dříve jsem třeba takový Hockenheim jezdil hned po startu taky celým autem po trávě. Dostalo mě to na pozici plus mínus 14. Teď to jezdím tím davem po asfaltu a za zatáčkou mám pozici stejnou a pocitově nepatrně vyšší rychlost. Neřeknu vám, co je lepší, ale mě vyhovuje už zůstat na asfaltu.
Southbank: i tady se dá dojet s nepoškozeným autem. Pravda, tak 1 z 5ti závodů, ale jde to. Tady se mi osvědčilo hlavně před 'esíčky' víc brzdit, nechat soupeře trochu poodjet a před nájezdem plnej plyn a doslova proletět kolem dvou až tří aut bez kontaktu. V 6ti kolovém závodě se mi podařilo tak předjet 8 (!!) aut o kolo (Porsche 918 Spyder). Pravda, polovina z nich byla Ford Shelby, ale ten "pocit vlastní vynímočnosti" ...k nezaplacení
