30 dní (btw, dnes jsem tam byl - 2 dny před koncem té lhůty) - to je možnost odstoupení od smlouvy. Ovšem telefon nesmí být poškozen, a já mám na zadní straně trochu škrábanců.
A jelikož s tím zaměstnancem jsem to celkem probral, vyšla jistější ta reklamace - tohle by se muselo posílat kamsi do centrálního skladu, kde by zhodnotili, jestli to ještě můžou vzít. No, a čekat na jejich vyjádření, případně ještě reklamace je delší doba čekání, než reklamace přímo. Takže proto sem to vyřešil takhle, než si to komplikovat.
Myslím, že mladík co to se mnou řešil byl dost ochotnej a vysvětlil mi všechny ty procedury.
Zapůjčení telefonu zdarma je taky celkem nadstandartní, alespoň jinde se tomu doteď nenaučili...
Když sme dělali ten reklamační protokol, tak mi vysvětlil taky všechno, a nedal jsem souhlas k překročení 30 dnů - takže po 30 dnech tam můžu přijít, a chtít po nich peníze.
Stejně bych při odstoupení koupil novej iPhone.
Jen mě trápí jedna věc... Co když se to stane znovu? Měla by to být sice vada první série... Ale co když ne? Vždyť ta se do ČR vlbec neměla dostat...
Ty 3 týdny reklamace se jednou přežijou. Lepší, než aby se mi telefon rozpadnul v ruce a nosil jsem ho do Vodafonu po kousíčkách...
