Dobré odpoledne, rád bych poprosil zkušenější o radu. Hledal jsem podobný problém na fóru, ale nenašel jsem přesně problém, kterému nyní čelím.
V pátek odpoledne (před 4 dny) jsem v T-Mobilu prodloužil smlouvu a koupil iPhone 4S. Doma jsem ale zjistil, že home button je značně propadlý. Mám iPad Mini a přítelkyně stejný iPhone 4s a tam home buttony hezky lícují s okolím, na tomto iPhonu jde ale zřetelně nahmatat, že button je o hodně níže pod hranou okolního dílu (skla?) a tím pádem je i obtížnější stisk tlačítka. Vím, že dost lidí by nad tím možná mávlo rukou, ale já bohužel nejsem jeden z nich.
Můj dotaz: Uvědomuji si, že na reklamaci je ze zákona 30 dní a telefon možná celou tuto dobu nebudu mít k dispozici.
Jaký je ale, prosím, Váš názor na reálnost situace, že telefon úspěšně vyreklamuji?
Mohu požadovat výměnu za nový kus (když reklamuji ve lhůtě do 6 měsíců)? Předpokládám, že mně nevymění kus za kus přímo na prodejně, ale zašlou na posouzení do servisu.
Uzná ten toto jako závadu nebo se dočkám odpovědi: "Závada se neprojevila?"
Je lepší reklamovat přímo v T-mobilu nebo rovnou v nějakém autorizovaném servisu?
Děkuji všem za ochotu pomoci.




Děkuju.