Tak jsem zpět a iPhone3G 8GB mi zůstal.
Takový přístup od prodavače na značkové prodejně jsem skutečně nečekal
Vysvětlil jsem mu svů problém s křivě usazeným displejem,koukal na to a nejdřív nic neviděl...pak iPhone postavil na pult který je rovný a uznal že je dispej skutečně mírně "šejdrem"
Hned jsem začal že jej nemám ani týden (to bude až zítra v neděli,že jsem jen upgradoval FW na verzi 2.1 oficiálně přes iTunes,že je přístroj netknutý vč. krabice a veškerého příslušenství a manuálů.Dál jsem spustil že vím že mají ze zákona na reklamaci 30dnů a jestli by mi o dobu opravy zapůjčili jiný přístroj (třeba ten vystavený,když už mě stál 12k)
Čekal jsem co z něj vyleze a on s ůsměvem odvětil jestli vydržím do ČTVRTKA kdy jim přijdou nové zásoby a poprosil o kontakt,aby mi poslali SMSku a přístroj mi bude vyměněn v rámci záruky za jiný!!!!!!!
Prý se s ěkolika reklamacemi setkali ale tento případ je první takže jsem fakt narazil na špatný kus...ten "číňan" měl nejspíš poněkud horší zrak nebo iPhone odflákli na výstupní kontrole ve Foxconnu.
Ať je to jakkoliv,ve čtvrtek mi jej vymění a věřím že bude O.K.
Chvíli jsem se s ním ještě bavil,když už byl tak ochotný a říkal že to většinou na O2 Prodejnách řeší KUS/KUS prtože se jim nevyplatí to posílat do holandska a za 30dnů by to stihli sotva....mnou vrácený kus pak nejspíš použijí jako předváděcí a později jako zánovní/mírně použitý prodají za sníženou cenu.
Co se týká reklamací tak nejčasteji chodí lidé s problémy ohledně SW iTunes,zákys po upgradu atd.Z HW jich mají procento...
Ještě jsem se ptal na ty vlasové prasklinky na krytech (o těch u mého,které budou nejspíš už z výroby při sestavování),říkal že nejvíc praskají ty bílé 8/16GB verze a u černých už nějaké z výroby být mohou ale nerozšiřují se většinou dál.Apple o probému dobře ví a pracuje na nápravě....mohli by ale dát vědět nějakou oficiální zprávou které série jsou vadné a kde to bude odstraněno.
Na závěr,jsem rád že jsem zákazníkem Telefonica-O2 a iPhone kupoval právě u nich....podle ohlasů zde na fóru to u VF+TM není žádná sláva a berou si oněch v30-dníEDIT:Ještě radši ale jsem,že jsem se dosud neodhodlal k nahrání CZ-SK FW2.1 s JAILBREAKEM.
Oni to prý pošlou do servisu a třeba by na to přišli a pak mě naháněli kdo ví....takhle mám svědomí čisté a klid.Není to z mé strany žádný podraz jak reklamovat něco s věcí kterou mám na svědomí a displej byl opravdu jediný důvod.
Ze všeho nejlépe bych si ale vzal ten předváděcí kus co mají na prodejnách...proč?
No viděl jsem to asi na třech,a oni ty promo iPhone dostali z nějaké speciální série....všechny mají ten samý displej co původní iPhone 1G tudíž je trochu jasnější a bíla nejde dožluta....modrého nádechu si ani nevšimnete a barvy mi po tom týdnu přijdou přeci jen příjemnější,třeba bude takový i ten co mi vymění.
Pokud se tedy chcete vyvarovat budoucím problémům s iPhone který většinou rozbalíte až doma,doporučuji kupovat u O2.Já jej koupil ve značkové prodejně v Praze-4 Michli a pkud nenarazíte na nějakého pitomce,setkáte se se stejným přístupem i jinde.Ne aby toho někdo zneužíval a nosil tam iPhone jailbreaknutý a s poškozeným SW....později by se to nemuselo ostatnm povést kdyby na to přišli.
Tuhle ochotu přičítám také tomu že u nás zatím autorizovaný servis není a pokud by to během měsíce nestihli (jako že ne) stejně by vám podle zákona museli vrátit peníze nebo vymenit přístroj za jiný/bezvadný. Odkaz na prodejnu je zde:
http://www.cz.o2.com/soho/cz/pece_a_pod ... tml?id=838Nerad bych aby můj příspěvek vyzněl jako reklama tohoto operátora,to ne....jsem u něj přes 8-let a spousta věcí mi vadí,ale co se týká iPhone mají dobré ceny,příkadné jednání se zákazníkem a i datové tarify šité pro iPhone jako na míru jsou slušné.