Zdravím Vás,
tak jsem další kdo reklamoval svůj milovaný iphone 3.11.2010 a dnes 9.11.2010 jsem se díval na stránky britexu, kde je akorat stroze napsáno zadáno z webu. Tím že se na něm nejspíš ještě nezačalo ani pracovat, se vzrušovat nijak nebudu, protože na to mají přecijen měsíc.
Slečna na prodejně nebyla zrovna nejchytřejší když mnou jasně řečené závady slovy: prasklý kryt telefonu u napajení (což jsem se dočetl že je docela častý jev), z vnitřní strany(pod sklem) v levém horním roku zjevné odloupnutí černé fólie, časté zasekávání telefonu nereagující na zmáčknutí home button (dokonce si mi to podařilo i ukázat ve chvíli předávání telefonu), rychlého vybíjení(což je uznatelná reklamace i po delší době, protože baterie je napevno přidělaná k telefonu, tudíž se na ni vztahuje 24 mesíční záruka a né 6 měsíční)
sepsala protokol: prasklina v horním rohu pod displejem, nakřáplý kus telefonu u napájecího konektoru (tímto mě dostala), MT občas nereaguje, rychle se vybíjí.
stav výrobku podřený, s čímž souhlasím protože při častém používání se tomu vyhnout opravdu nedá (odloupává se bublinkovatě lak na zadní černé straně).
jsem zvědavý na vyřízení, hlavně když toto jsou opravy díky kterým se musí zasahovat do telefonu, s tím že když jsem pročetl alespoň část tohoto vlákna jsem se trošku začal obávat o nesolidní jednání ze strany Britex ( nenechal jsem si zapsat stav indikátorů vlkosti).
Tak mi držte alespoň palce budu vám vděčný
