Reklamace a Britex

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

Uživatelský avatar h4wk3y | pon pro 06, 2010 5:14 pm

Re: Reklamace a Britex

jojo, jsem taky druhy majitel a chodim k O2 reklamovat pravidelne :roll: a bez problemu, staci zarucak a pristroj, ani krabici, ani nabijecku, nic nechtej...
Posilene dlouhe dobe zpet u iPhonu - iP5 16GB White, odblok s R-SIM 8+
Macbook Pro 13'' 2.26 GHz
iPhone expert
iPhone expert
 
Příspěvky: 821
Registrován:
sob bře 28, 2009 8:44 pm
Bydliště: Pardubice

Uživatelský avatar rallydavid | pon pro 06, 2010 5:45 pm

Re: Reklamace a Britex

Taky můžu potvrdit, že to nevadí. Já jsem též druhý majitel ( navíc první vlastník měl telefon na firmu za 1Kč ) a nikdo se mě při reklamaci na nic neptal :wink:
iPhone 3G 8 GB -Dead
iPhone 3GS 16 GB iOS 6.1.6JB
iPad 3 3G 64 GB iOS 7.1.1JB
iPhone 5S (2x) 16 GB Black
iPhone 6S 64 GB -Sold
iPad Mini Retina 16 GBiOS 9.3.3JB
iPhone 7 32 GB iOS 12.x

iPad Pro 10.5 64 GB iOS 13.x
iPhone X 64 GB iOS 12.x
iPhone guru
iPhone guru
 
Příspěvky: 1069
Registrován:
úte čer 15, 2010 10:35 am

Chaosrx | pát pro 10, 2010 11:53 am

Re: Reklamace a Britex

Tak já se s váma podělím taky o svoje zkušenosti s reklamací.

Bude mi končita záruka za pár dní, reklamaci sem nikdy předtím moc neřešil, i přes mnoho nefunkčních věcí. Tak sem se sebral a vyrazil na výlet po O2 prodejnách, navštívil jsem jich celkem 5, než jsem se dobral nějakého výsledku konečně :-D (OC Chodov, OC Hostivař, Strašnice, OC Eden a pak Vyskočilova).

Reklamoval jsem nefunkční vibrace, mezeru mezi těsněním, prach na displeji, volné tlačítko přepínání hlasitosti a prasklinky v krytu telefunu u nabíječky a u jacka.
Podle toho, co jsem četl tady, tak sem fakt nečekal, že vyreklamovat telefon bude takovej problém... :)

Na Chodově mi při popisování telefonu slečna sdělila ať jsu domů a laskavě jí neotravuju s kravinama ( Perfektní chování k zákazníkovi po 10 letech!!!!!), indikátory vlhkosti odmítla zapsat s tím, že IPhone moc dobře zná, že nejsou vidět, že jsou vidět až po rozebrání telefonu, to bych ještě nějak přežil, ale když jsem jí řikal, že chci reklamovat prasklý kryt, tak se začala smát, s tím že černý IPhone nepraská. To už bylo moc i na mě, tak jsem se vydal o dům dál.

V Hostivaři byli velmi příjemní, vše se sepsalo, ale pak se zjistilo, že mají na zapůjčení pouze nějakou starou Nokii, bohužel potřebuju internet v mobilu k práci, takže zase o dům dál.

Ve Strašnicích pro změnu neprovádějí vůbec servis IPhonů.

Eden Stejný jako Hostivař, pouze Nokie.

Ve Vyskočilově jsem konečně aspoň z části uspěl, IPhone mi nezapůjčili (prý nejsou), ale zapůjčili mi aspoň BlackBerry. Při popisování telefonu chlápek napsal nadměrné opotřebení a do závorky 2 maličkaté rýhy ve skle a pár malých škrábanců na zadní straně, TELEFON ZÁKAZNÍKOVI NIKDY NESPADL!! ... Tak jsem se musel trošku smát :-D Nechápu, proč psal nadměrné opotřebení, ale nechtěl jsem se hádat.

Jinak telefon byl podle mě v dobém stavu, až na pár rýh na zadní straně (dle mého názoru naprosto normální po 2 letech používání), co si myslíte vy? Uznaj mi tu reklamaci? :?:
IPhone 4S 16GB white|Powered by Obrázek
Host
Host
 
Příspěvky: 95
Registrován:
stř led 28, 2009 7:26 pm
Bydliště: Praha

Uživatelský avatar pistak | pát pro 10, 2010 1:14 pm

Re: Reklamace a Britex

Jej, no dnes som objavil prasknuty kryt pri konektore na kabel... Je tam aj vidiet ze je nerovny ten plast... Nejak extra ma to nestve, iphone mam v obale a ta prasklina je tam cerstva. Zrejme prechod zo zimy do tepla... Inak to nevidim, lebo mi nespadol... Ked sa to nebude rozsirovat tak to necham tak, ved iPhone funguje nadherne... A ked nie, tak ho neskor dam do servisu a hadam mi daju 4ku :)

Otazka znie, nie je to ina chyba ta prasklina? neze sa mi baterka nafukuje ako na nokii... Ale na nokii mi to vytlacilo zadny kryt, tu to je slusne poskladane... tu mi to rovno vybuchne :)

A usudzujem podla prispevkov, ze takuto prasklinu ide reklamovat, vsak?

3x FOTO
iPhone guru
iPhone guru
 
Příspěvky: 1088
Registrován:
pát pro 25, 2009 4:41 pm
Bydliště: Poprad - Bratislava

cernakus | sob pro 11, 2010 12:52 am

Re: Reklamace a Britex

pistak:

Ano lze.

Moje zkušenosti s iPhone 3G 16GB O2. Byla to už moje druhá reklamace (první kvůli malé citlivosti home buttonu -> výměna), téměř před koncem záruky. Oficiální O2 prodejna, slečna, která při pokusu specifikovat přesněji stav telefonu a čidla prohlásila, že je technicky zcela blbá a nerozumí tomu. Po taktickém upozornění, že britex občas řeší nepříjemnou reklamaci politím čidel a neuznáním se zhrozila (nehrála to), že sama poslala svoji nokii reklamovat a teď má strach. To mě definitivně posadilo na prdel a už jsem ji nenutil telefon nějak zvláště opisovat. ostatně stejně na tom formuláři na to má kolonku tak na 4 slova (odpovídá stáří - oděrky a škrábance:-). Na foťáku jsem si to zdokumentoval a u soudu by Britexácký fotografie měly těžko vyšší hodnotu než moje.

Hlásil jsem závady - 2 vadné pixely na LCD, 2 praskliny u konektoru a malovýdržná baterka.

Zajímavé bylo, že britex neznal po celou dobu opravy ani číslo opravy ani imei. V každém případě po 10 dnech došel iphone nový. Takže řešeno výměnou.

Tajná naděje, že by to mohl být GS se sice nevyplnila, ale alespoň na něj mám záruku další 2 roky. Takže musím podotknout, že reklamace proběhla víceméně korektně.
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 281
Registrován:
pát dub 11, 2008 8:16 pm

Uživatelský avatar pistak | sob pro 11, 2010 8:07 am

Re: Reklamace a Britex

A to ti daju aj novy zarucny list ked ti daju iPhone novy? No mna tato prasklina nestve, nerad by som bol teraz bez telefonu 30 dni, ale pockam ci sa neobjavi este nieco ine a uvidime. Mozno aj baterka zacne protestovat, ale zatial je vsetko v poriadku. Ale je to fakt divne ze len tak praskne zadny kryt... Ja to mam u nas na slovensku do servisu dost daleko tak ho budem jedine posielat, ale zrejme nafotim tie cidla vlhkosti a pribalim im aj fotky. Nech ma potom nebuzeruju za nieco co tam nebolo.
iPhone guru
iPhone guru
 
Příspěvky: 1088
Registrován:
pát pro 25, 2009 4:41 pm
Bydliště: Poprad - Bratislava

Hnykda | sob pro 11, 2010 8:36 am

Re: Reklamace a Britex

Dle zákona nový stroj = nová záruka (u nás dva roky)
 

cernakus | sob pro 11, 2010 2:35 pm

Re: Reklamace a Britex

Zajimava otázka. Faktem je, ze mi zanechali stary záruční list, takže v něm mám už druhou opravu / výměnu zaznamenanou. Pokud se tedy stane něco potřetí muzu zadat peníze zpět. Na druhou stranu novy přístroj s dvouletou zárukou by asi správně měl znamenat novy záruční list. No s ohledem na to, ze na fakture mám 8500 Kč, mi takto provedena výměna vyhovuje více, protože 3G bych za tu cenu už asi neprodal, i když je fungl novy a se zárukou.
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 281
Registrován:
pát dub 11, 2008 8:16 pm

Uživatelský avatar Barberry.pha | sob pro 11, 2010 2:47 pm

Reklamace a Britex

Nemas v tom starem zarucaku jenom napsany novy imei pristroje a datum vymeny?
Mi takhle menily SE a zarucak zustal stejny jenom tam napsaly vymena telefonu, nove imei a datum vymeny od kdy zase bezi dvouleta zaruka.
" Nekdo ma rád vláčky ...někdo Apple Hračky :) "
Manual iPhone
iPhone 5S 32GB SpaceGrey MacBook White 2010 iPad Mini 16GB Black wifi
Moderator fóra
Moderator fóra
 
Příspěvky: 8245
Registrován:
pát dub 09, 2010 11:16 am
Bydliště: Prague

cernakus | sob pro 11, 2010 4:42 pm

Re: Reklamace a Britex

JO, přesně takhle to je. Ovsem jejich minus, pokud nedali novy zarucak nejedna se o výměnu zboží, ale o opravu výměnou. Právnická veticka znamená, ze byl na reklamaci 2x a příště muzu chtít peníze zpět. Kdyby dali novy zarucak, bylo by to osemetnejsi.
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 281
Registrován:
pát dub 11, 2008 8:16 pm

Gil | sob pro 11, 2010 4:51 pm

Re: Reklamace a Britex

Nemáš pravdu, 3 oprava neznamená automaticky výměnu nebo vrácení peněz. Pouze v případě 3x stejné uznané závady
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 191
Registrován:
stř čer 17, 2009 10:49 am

Uživatelský avatar jind | ned pro 12, 2010 12:11 pm

Re: Reklamace a Britex

ok Gile budem pokracovat tady :-) z tohodle tematu: http://forum.iphone.cz/viewtopic.php?f=118&t=33009&start=500
"A co by jsi chtěl doložit?
Zakon mluvi jasně - ty kupující reklamuješ u svého prodejce (vetsinou operátor).Jak řeší prodejce reklamace je pouze na něm a pokud si domluví servis s Britexem a opraví ti ho tak neexistuje zádný důvod proč by ho nemohli rozebírat pokud ti ho vrati v pořádku."

Moje odpoved: Me se to nezda s toho duvodu, ze operator je jenom preprodejce. A tu reklamaci ti musi uznat/vyrizuje apple samotny nikoliv jakykoliv vymysleny servis co si urcil operator(ten operator ti nebude platit tvuj novy iphone a ten stary hodi do kose to se prave reklamuje u applu jakozto u vyrobce) cili pokud britex neni autorizovany servis primo applem tak to zasilani do zahranici by melo smysl.. Tak stejne se to resi u jinych znacek ktere prave tady maji autorizovane servisy apple je vyjimka v tom ze tu ten servis neni.. zakony mluvi jasne ale pro tve prava pri reklamaci.. nikoliv to ze by se telefon nemohl zaslat na opravu do zahranici(pokud se to stihne v limitu 30ti dni)
Leap motion
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
 
Příspěvky: 631
Registrován:
pát srp 13, 2010 10:03 am

Gil | ned pro 12, 2010 12:35 pm

Re: Reklamace a Britex

Operátoři nejsou predprodejci.Jsou to prodejci a jejich dodavatel je Apple. Tebe zajímá pouze vztah mezi tebou a prodejcem řidicí se českými zakony.
To jak si domluvi podminky prodejce a dodavatel mezi sebou se tebe vůbec netýká. Apple díky svoji silné vyjednavací pozici ma vyjednané podminky tak jako asi zádný jiný dodavatel a operátoři musí reklamace v druhem roku záruky řešit ,,za své'' a používají Britex jako svého partnera a pokud Britex dokáže opravit, není žádný důvod proč by nemel IP rozdělat.
Klidně ti může telefon opravit vedoucí na prodejně a tobě je to fakticky jedno.
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 191
Registrován:
stř čer 17, 2009 10:49 am

Uživatelský avatar jind | ned pro 12, 2010 1:01 pm

Re: Reklamace a Britex

Ale ty to vsechno stacis na me a nejakou mou reklamaci o to mi vubec nejde :-) Ja jednak zadny tel. se zarukou nemam a jednak to vzniklo jako dotaz z unikatni situace fmx ridera ci jak byl ten nick.. vse je na tom puvodnim vlakne..

Me jde o to, ze pokud by mi to opravoval nekdo jako napr. ten vedouci na prodejne(nebo ten britex to je uplne jedno :-) ) a bud to pri te oprave posere(ten tel.)/nebo ten pozadavek na opravu uznal tak to musi uznat a zaplatit apple(jelikoz on je vyrobce a on odpovida za produkt a zaruku dava on ne britex).. Jelikoz apple je ten co ti da ten novy pristroj nebo plati ty nahradni dily v tom opravenem apod.. A jelikoz apple ma sve autorizovane servisy tak to urcite nechodi tak ze si v Britexu reknou aaa tady je asi spatna zakladni deska tak ji asi vymenime.. ji vymeni.. a kdo to zaplati? Britex? Apple ale aby mel zaruku toho ze opravdu byla treba vymenit tak to musi byt autorizovany servis ktery britex ale neni... Proc si myslis ze se z tech reklamaci vraci nove telefony? No jednoduse proto protoze by se ty stare rozbite nestacili vratit v te 30denni lhute z toho zahranici kde se opravuji.. Proc to takhle nedelaji i ostatni vyrobci? Ze by ti mrskli hned novy telefon ale snazi se misto toho co nejvice opravit ten stary aby meli co nejmensi naklady a proto tu maji ty autorizovane servisy.. Ja uz nevim jak jinak to napsat :-D
Leap motion
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
 
Příspěvky: 631
Registrován:
pát srp 13, 2010 10:03 am

Gil | ned pro 12, 2010 2:19 pm

Re: Reklamace a Britex

jind píše:Me jde o to, ze pokud by mi to opravoval nekdo jako napr. ten vedouci na prodejne(nebo ten britex to je uplne jedno :-) ) a bud to pri te oprave posere(ten tel.)/nebo ten pozadavek na opravu uznal tak to musi uznat a zaplatit apple(jelikoz on je vyrobce a on odpovida za produkt a zaruku dava on ne britex)..

Apple ti žádný telefon nevyměňuje, to ti mění tvůj prodejce a je na smluvním vztahu mezi ním a jeho dodavatelem jak tuto ztrátu řeší. V prvním roce platí Apple v druhém je to na bedrech prodejce.
jind píše:A jelikoz apple ma sve autorizovane servisy tak to urcite nechodi tak ze si v Britexu reknou aaa tady je asi spatna zakladni deska tak ji asi vymenime.. ji vymeni.. a kdo to zaplati? Britex?

Britex je dohodnutý servis pro ČR jelikož Apple zde nemá zastoupení a ten vždy dostane servisní úkon proplacen od objednavatele - operátora a ten si to přeúčtuje dle smlouvy s Apple
jind píše:Proc si myslis ze se z tech reklamaci vraci nove telefony? No jednoduse proto protoze by se ty stare rozbite nestacili vratit v te 30denni lhute z toho zahranici kde se opravuji..

Nemá to nic společného s tím, že nestihnou opravu v cizině, ale Britex slouží k posouzení zda se jedná o uznatelnou reklamaci a v prvním roce se Apple nevyplatí opravovat, ale stejně jako v Americe vyměňují za nový přístroj. V druhém roce již Apple nic neproplatí a proto operátoři si nechávají pokud to jde opravit telefon u Britexu a v případě, že to opravit jde tak není žádný důvod to neakceptovat
jind píše:Proc to takhle nedelaji i ostatni vyrobci? Ze by ti mrskli hned novy telefon ale snazi se misto toho co nejvice opravit ten stary aby meli co nejmensi naklady a proto tu maji ty autorizovane servisy..

Protože Apple!!! Ostatní mají jinou politiku a jiné (nižší) marže
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 191
Registrován:
stř čer 17, 2009 10:49 am

Uživatelský avatar jind | ned pro 12, 2010 2:35 pm

Re: Reklamace a Britex

"Britex je dohodnutý servis pro ČR jelikož Apple zde nemá zastoupení a ten vždy dostane servisní úkon proplacen od objednavatele - operátora a ten si to přeúčtuje dle smlouvy s Apple"

Noooo to jsem chtel vedet!! :-D Pokud do toho vidis a vis ze to tak je tak jsem rad ze to konecne vyslo najevo :-) Super, diky za trpelivost :-)

Jinak me napadla jeste jedna zajmava vec a to ta ze teda kdyz to plati ten druhy rok operator a oni se usnesou ze ti daji novy mobil ale ten tvuj puvodni uz nemaji skladem tak ti napr. za 3G daji i 4ku(jsou tu takovi lidi co jsem cetl) to se jim to vyplati nez napr. vratit dotovanou cenu? To na tom maji tak velkou marzi? (pocitam ze se okolo toho pohybujes tak bys to mohl vedet :-) )
Leap motion
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
 
Příspěvky: 631
Registrován:
pát srp 13, 2010 10:03 am

Uživatelský avatar S474N | ned pro 12, 2010 3:21 pm

Re: Reklamace a Britex

cernakus píše:JO, přesně takhle to je. Ovsem jejich minus, pokud nedali novy zarucak nejedna se o výměnu zboží, ale o opravu výměnou. Právnická veticka znamená, ze byl na reklamaci 2x a příště muzu chtít peníze zpět. Kdyby dali novy zarucak, bylo by to osemetnejsi.

A co to meni na faktu, ze ti bezi uplne nova plna zaruka?

V kazdem pripade, pokud chteji udelat OPRAVU VYMENOU, tak se jedna o neodstranitelnou vadu, nemusis souhlasit a muzes odstoupit.

jind: kdo co zaplati ti muze byt jakozto zakaznikovi naprosto UKRADENE.

Jinak informace o tom, ze by misto 3G dali iPhone 4 je podle me NESMYSL a chtel bych videt jednoho cloveka, komu to tak udelali.

Jinak doporucuji vsem si proadne nastudovat obcansky zakonik:
:arrow: http://business.center.cz/business/prav ... st8h2.aspx
§ 622
(1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
(2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
(3) Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
 
Příspěvky: 896
Registrován:
pát kvě 30, 2008 10:55 am
Bydliště: mám

potapec35 | ned pro 12, 2010 3:22 pm

Re: Reklamace a Britex

Moje zkušenost z Britex.
IP3GS 16G white zakoupen 10.4.2010.
1.12.2010 předáno do Vodafone, s tím, že mi vypadává ze signálu a baterie vydrží maximálně 12 hodin. "chytrá" slečna u pultu mi napsala do stavu :
tel opotřeben, po celé přední straně oděrky, zadní strana výrazně poškrábána, v polovině telefonu výrazný škrábanec, pod konektorem na sluchátka výrazný škrábanec, prasklinky kolem konektoru na kabel i sluchátka, prasklinky kolem šroubku a konektoru na dolním bočním okraji u tl. na vypnutí telefonu a vstupu na sim kartu. V horní části kolem pravého horního rohu nelícuje přední a zadní strana, zákazník požadoval kontrolu sensoru pro oxidaci - jako neodborník nemohu posoudit zda jsou v pořádku.

Po přečtení jsem uvažoval, zda reklamaci nezrušit, slečna totiž byla neoblomná, že nic na popisu měnit nebude. Dle mého byl telefon normálně opotřeben, nikdy mi nespadl ani nic podobného, tak jsem to nechal tak. Trochu jsem ještě vytekl, když mi jako náhradní nabídla N70 ;-).

7.12.2010 IP přijat v Britexu, kde byl týden nevím.
8.12.2010 IP odeslán z Britexu, dle webu.
9.12.2010 Dle DPD IP předán na prodejnu Vodafone
10.12.2010 Kolem 13:00 jsem si přišel na prodejnu, kde mi bylo sděleno, že IP ještě nedorazil, poslal jsem prodavače ať to zkontroluje ještě jednou, vrátil se s tím, že si je jistý. Takže, telefonování na DPD, (zhruba půl hodina čekání na spojení), kde mi slečna sdělila, že IP byl předán 9.12 v 13:40, i jméno toho kdo zásilku převzal. Další telefon na zákaznickou linku, jak mám dále postupovat, s tím, že se mi omlouvá ale nemůžou mi pomoct, maximálně mi dají telefon na prodejnu. Nakonec mi poradila, ať si nechám zavolat manažera prodejny a s ním to řeším. Nazpět na prodejnu, a překvapení. Manažer došel, když jsem řekl, že bych tam měl mít IP,okamžitě veděl o co jde, hned se mi omlouval, že došlo k chybě a prodavač se spletl, že to s ním bude řešit. Telefon mi donesl a další příjemné překvapení Britex poslal nový ;-).

Takže moje zkušenost z Britexem, přes původní obavy, (i z důvodu popisu IP v prodejně) velmi dobrá.
Vodafone v Olympia Brno děs a hrůza, nikdy více.
Host
Host
 
Příspěvky: 12
Registrován:
sob bře 13, 2010 7:03 pm

Uživatelský avatar S474N | ned pro 12, 2010 4:11 pm

Re: Reklamace a Britex

potapec35: jenom kraticky dotaz - ten stav v reklamacnim protokolu ODPOVIDAL realite nebo neodpovidal? V kazdem pripade je tam i misto pro vyjadreni zakaznika a ty se tam muzes pochopitelne taky vyjadrit se "svou verzi".
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
 
Příspěvky: 896
Registrován:
pát kvě 30, 2008 10:55 am
Bydliště: mám

Gil | ned pro 12, 2010 4:40 pm

Re: Reklamace a Britex

jind píše:
Jinak me napadla jeste jedna zajmava vec a to ta ze teda kdyz to plati ten druhy rok operator a oni se usnesou ze ti daji novy mobil ale ten tvuj puvodni uz nemaji skladem tak ti napr. za 3G daji i 4ku(jsou tu takovi lidi co jsem cetl) to se jim to vyplati nez napr. vratit dotovanou cenu? To na tom maji tak velkou marzi? (pocitam ze se okolo toho pohybujes tak bys to mohl vedet :-) )

Nikdo standartně nedostane novější model výměnou, právo na to rozhodně není a pokud bys to požadoval tak se ti vysmějí a vrátí původní částku. Stává se to zcela výjimečně v případě významného zákazníka nebo při řešení složitějších druhů reklamací, kdy operátor vzhledem k okolnostem uzná, že než nakakat zákazníka je lepší pár korun "prodělat". Hodně záleží na výši původní dotaci, ale standartně ti nikdo lepší model nedá. Zásoba starších modelů na reklamaci bývá v určitém procentu z prodeje.
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 191
Registrován:
stř čer 17, 2009 10:49 am

Uživatelský avatar TheNail | ned pro 12, 2010 6:47 pm

Re: Reklamace a Britex

Sestřino 3GS white 16gb přestalo reagovat na dotyk ve spodní půlce obrazovky(už jednou po reklamaci takže repas) tak jim ho tam poslala,telefon byl v krásném stavu,jako nový,chová se k němu stokrát lépe než většina lidí,takže reklamace samozřejmě prošla,ale dostala další repas kde u toho přepínače zvuky/vibrace byla normálně asi 2mm díra,takže zase reklamace s tim,že do toho napadá bordel a bůhvíkam se až dostane.
Jsem docela zvědavej,co na to řeknou ... docela mě namíchlo,že panáček ve Vodafone do protokolu ani přes prosbu nenapsal,že je novej,ale napsal,že je "v dobrém stavu"
Zejtra už by to mělo bejt na prodejně,dávali jsme to tam asi před tejdnem a na britex.cz už píšou Vydáno takže zejtra report.
iPhone 4 16GB • iOS 5.1.1
iPad 2 (Wi-Fi) 16GB • iOS 5.1.1
Mac mini (mid 2011) • i5 2.3Ghz • 8 GB RAM • 500GB HDD • Lion
iPod Classic 80GB • Periphery II : This Time It's Personal
Host
Host
 
Příspěvky: 55
Registrován:
pát lis 21, 2008 6:39 pm

potapec35 | ned pro 12, 2010 10:18 pm

Re: Reklamace a Britex

to S474N: ne dle mého názoru se jednalo o běžné opotřebení, pokud to šlo nosím ho v obalu, je pravda, že jeden vryp tam byl, nevím ale kde se vzal.Na přední straně jsem měl folii, sundal jsem ji asi před 14 dny. Tomu také odpovídá protokol Britexu : prasklina u konektoru na hf, u tlačítka vypnutí, vryp. Docela jsem spěchal, nechtěl jsem se s ní hádat, víceméně jsem to vzdal ;-)
Host
Host
 
Příspěvky: 12
Registrován:
sob bře 13, 2010 7:03 pm

Hnykda | úte pro 14, 2010 5:51 pm

Re: Reklamace a Britex

Trochu pochybuji o tom aby mi uznali reklamaci. Mám prach pod displejem, to je pádný důvod ne? Vypadá to jak dead pixels, irituje mě to a je tam toho svinstva víc a víc. A také mi praskl kryt - jako se tu několikrát opakovalo - "samo". Prostě sem s tim nikde neřízl, měl jsem ho v baťohu v kapsičce, vyndam a kryt u konektoru prasklý. Co jim k tomu mám napsat?
 

jezyn | úte pro 14, 2010 8:50 pm

Re: Reklamace a Britex

tak jsem dal dnes svýho miláška opravit - prasklý plast u tichého přepínače, smítka pod displejem, občas nefunkční home buton, a samozřejmě usb kabel - doufám, že jim oprava nebude trvat dlouho - už se mi stýská :wink:
R: tape loading error 10:2
Host
Host
 
Příspěvky: 145
Registrován:
sob dub 03, 2010 6:32 pm

Hnykda | úte pro 14, 2010 9:03 pm

Re: Reklamace a Britex

Můžeš mi prosím říct co přesně ti napsali do protokolu? A čidla sis nenechal zapsat?
 

jezyn | úte pro 14, 2010 11:58 pm

Re: Reklamace a Britex

2 Hnykda - jestli to byl dotaz nam mě, tak to tam napsali relativně stejně, stav - opořebování úměrné stáří , čidla jsem nenechal kontrolovat ale byla bílá ta čidla
R: tape loading error 10:2
Host
Host
 
Příspěvky: 145
Registrován:
sob dub 03, 2010 6:32 pm

erha | stř pro 15, 2010 5:50 am

Re: Reklamace a Britex

Dobrý den,

mám otázku. Reklamoval jsem svůj iP 3G u Tmobile pro nefunkční home button, v záruce. HB vyměnili, ale telefon se vrátil ze servisu (samozřejmě Britex) s nedoléhajícím kovovým rámem v jednom rohu a s novou oděrkou v rohu jiném - vypadá to, jako kdyby zadní kryt páčili šroubovákem. Reklamaci jsem tudíž nepřevzal. Chtěl jsem se poradit, co v tomto případě mohu dělat, co mám a co mohu požadovat.

Díky moc, Radek.
 

ls8 | stř pro 15, 2010 6:28 am

Reklamace a Britex

Kdyz jsi telefon predaval k reklamaci, sepsali s tebou reklamacni protokol. V nem by mel byt popsan fyzicky stav pristroje. Pokud se vratil z reklamace v jinem stavu nez jak je popsano v reklamacnim protokolu, reklamaci neprebirej. Pokud nebudou schopni vratit pristroj do puvodniho stavu, mas narok na vymenu za novy kus nebo vraceni penez.
It's what you do in the dark that puts you in the light.
Starý pes fóra :)
Starý pes fóra :)
 
Příspěvky: 11453
Registrován:
pát črc 11, 2008 6:52 pm
Bydliště: CZ

Uživatelský avatar jind | stř pro 15, 2010 10:31 am

Re: Reklamace a Britex

Zajmave je to.. ze na opravu HB se vubec nemusi sundavat ten ramecek..
Leap motion
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
 
Příspěvky: 631
Registrován:
pát srp 13, 2010 10:03 am

7luke.com | stř pro 15, 2010 10:47 am

Re: Reklamace a Britex

souhlas, homebutton je součástí "displeje", to se z korpusu vycucává přísavkou, čistá práce
 

erha | stř pro 15, 2010 7:55 pm

Re: Reklamace a Britex

Tak mi v TM rekli, ze takove drobnosti nemaji povinnost do predavaciho protokolu zapisovat, a ze trvaji na tom, ze telefon je v puvodnim stavu. Nemam nervy na nejake dlouhe hadani, slusna asertivni komunikace nikam nevedla ani s managerem prodejny (tolik k TM v Hradci Kralove). A hledat znalce a jit s tim k soudu to uz vubec neni pro mne. Jsem rad, ze mi opravili HB. Koneckoncu to odchlipeni kovu zas tak videt neni, hlavne aby se ten kryt casem "nerozjel"...
 

Chaosrx | stř pro 15, 2010 8:45 pm

Re: Reklamace a Britex

Tak jen k tomu, co jsem psal dřív, nějak to zaniklo.:-D Dneska jsem dostal telefon z reklamace. I přes to, že mi záruka prakticky skončila, přes nadměrné opotřebení telefonu mi dnes z Britexu poslali úplně novy telefon s 2 letou zárukou, takže musím Britex pochválit. Oni nebudou nakonec tak spatny, jak tady spousta lidi píše, co jsem koukal na telefony, co byly ve stejnou dobu v reklamaci, tak se nedivím, že ty reklamace neuznávají. Přiznejte se, kdo reklamoval ten naprosto "rozsekaný" IPhone 3G ( nefunkční tlačítko přepínání a rozsekany zadní kryt?) XD
IPhone 4S 16GB white|Powered by Obrázek
Host
Host
 
Příspěvky: 95
Registrován:
stř led 28, 2009 7:26 pm
Bydliště: Praha

Hnykda | stř pro 15, 2010 9:19 pm

Re: Reklamace a Britex

To jsou pro mě dobré zprávy :mrgreen: . Záruka mi končí 7. ledna, mám prach pod displejem, prasklinky u všech kontektorů a death pixel. Jdu bojovat zítra, taky sem hodím info.
 

Uživatelský avatar jind | čtv pro 16, 2010 9:47 am

Re: Reklamace a Britex

erha: Ten ramecek by se ti zacal vice povolovat pouze v pripade ze by jsi mel popraskany zadni kryt. Myslim ze to vydrzi :-) Ja osobne to taky tak mam.. horsi je to ze pokud to je na prave strane(strana bez tlacitek hlasitosti) tak ten ramecek drzi motorek na vibrovani a pokud je to odchliple uz vice tak ten motorek muze ztratit kontakt se zakladni deskou nebo opacne do tech konektoru na te zakladni desce tak udelat takove diry ze ztrati kontakt :-)
Leap motion
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
 
Příspěvky: 631
Registrován:
pát srp 13, 2010 10:03 am

Hnykda | čtv pro 16, 2010 2:30 pm

Re: Reklamace a Britex

Tak situace v Karlových Varech (T-Mobile) - dostla jsem se ke velmi příjemné slečně - nahlásil jí prach pod displejem, malá výdrž baterie a prasklinky u konektorů.
Přímo popis vady: "Baterie vydrží max 1 den nabitá, pod sklíčkem displeje se pořád více objevují smítka prachu, kryt sám od sebe praská u konektorů. Dle internetu jsou praskliny u iP 3F častou závadou výrobní."

Stav: "poškrábaný, vrypy, odřený, praskliny zadního krytu a u konektorů"


Tak uvidíme. Dle jakého čísla a kde můžu sledovat průběh opravy?


P.S Čidla jsem se jim snažil ukázat, že jsou negativní, vzal jsem si i baterku, ale chytrej kluk od vedle řekl že je není možné vidět protože na to potřebuje speciální lupu... Blbeček. Tak sem to nechal bejt.
 

john | čtv pro 16, 2010 9:16 pm

Re: Reklamace a Britex

Jak starej jsi ten iPhone měl? Na baterku neni speciální záruka kratší dobu? (tuším 6 měsíců nebo jak to bylo)
iPhone 5S 32GB Black - iOS8 - nonJB
iPhone 5 16GB Black - iOS8 - nonJB
MacBook White (late) 2008 - Snow Leopard 10.6.8
iPad 3 16GB - iOS 5.1.1 - JB
iPhone 3GS 32GB Black - iOS 6 - nonJB
2x iPhone 4S 16GB White - iOS 6 - nonJB
iPhone expert
iPhone expert
 
Příspěvky: 3044
Registrován:
sob úno 13, 2010 1:51 pm

tomkulitom | pát pro 17, 2010 9:44 am

Re: Reklamace a Britex

Někde jsem četl, že pokud baterie nejde vyndat, tak je záruka jako na přístroj, ale..
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
 
Příspěvky: 113
Registrován:
ned pro 05, 2010 2:29 pm
Bydliště: Kladno

Hnykda | pát pro 17, 2010 9:55 am

Re: Reklamace a Britex

V lednu konci zaruka-2roky. je tomu tak. Kdyz nejde vyndat dava se na ni 2 leta,protoze je soucasti pristroje.
 

john | pát pro 17, 2010 11:50 am

Re: Reklamace a Britex

Takže je nějaká šance, že svůj telefon můžu reklamovat kvůli baterce, když mi končí záruka v březnu 2011 ?
iPhone 5S 32GB Black - iOS8 - nonJB
iPhone 5 16GB Black - iOS8 - nonJB
MacBook White (late) 2008 - Snow Leopard 10.6.8
iPad 3 16GB - iOS 5.1.1 - JB
iPhone 3GS 32GB Black - iOS 6 - nonJB
2x iPhone 4S 16GB White - iOS 6 - nonJB
iPhone expert
iPhone expert
 
Příspěvky: 3044
Registrován:
sob úno 13, 2010 1:51 pm

Uživatelský avatar rallydavid | pát pro 17, 2010 11:52 am

Re: Reklamace a Britex

Jen můj názor: Neni :!: :idea:
iPhone 3G 8 GB -Dead
iPhone 3GS 16 GB iOS 6.1.6JB
iPad 3 3G 64 GB iOS 7.1.1JB
iPhone 5S (2x) 16 GB Black
iPhone 6S 64 GB -Sold
iPad Mini Retina 16 GBiOS 9.3.3JB
iPhone 7 32 GB iOS 12.x

iPad Pro 10.5 64 GB iOS 13.x
iPhone X 64 GB iOS 12.x
iPhone guru
iPhone guru
 
Příspěvky: 1069
Registrován:
úte čer 15, 2010 10:35 am

Prehľad diskusií na forum.iphone.cz

* indicates required
PředchozíDalší

Zpět na iPhone - smartphone

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron