Dobrý deň páni, mám zvláštny zážitok. Reklamoval som v Orange mobil. Po cca týždni mi prišla SMS, že je hotový. Pri preberaní boli ale na mobile mechanické poškodenia/ozaj/. V prijímacom protokole bolo napísané MT bez mechanického poškodenia. O to ale nejde- samozrejme, ihneď na predajni bol vypísaný protokok "reklamácia služby /opravy/". Po 2 mesiacoch a 1 dni mobil je stále na predajni a pán za pultom mi doslova povedal, že na reklamáciu služby sa nevzťahuje 30 dňová lehota. Že to vo všeob. obch. podmienkach nemajú, ale je to údajne v nejakom zákone. Vedel by ma niekto nasmerovať?
O zrušenie kúpnej zmluvy môžem požiadať, ale len so zmluvnou pokutou. Na reklamačné centrum mi kontakt nedali, údajne len písomne. Jediné, čo som dosiahol bolo, že mi pán na ten protokol napísal, podpísal a opečiatkoval, že k 8.1.2011 reklamácia nebola vyriešená. Čo ďalej?? Teoreticky si to môžu predĺžiť až do zániku sveta, alebo čo?? Vďaka za radu.
EDIT: takže nejde o reklamáciu služby, ale o "odvolanie voči výsledku reklamácie" asi už každému došlo, v čom je háčik...na odvolanie ÚDAJNE nie je časový limit. Škoda, že nie som právnik
