Hm... Popravdě... Ze zpracování iPhone jsem zklamán.
Každý koho znám měl iPhone v servisu. Můj už je tam potřetí (a naposled).
Někdo s prasklinami, někomu nefungovalo Home, a někomu zase "Power" tlačítko. Dokonce jsem viděl iPhone, co fotil "s pruhem" (byl tam svislý pruh, na všech fotkách... Asi vadné snímače).
Sice má skvěle navržené uživatelské prostředí a systém, ale to ho nezachrání.
Co se týče reklamace... U mě - Vodafone/Britex trvá každá zhruba 2 týdny. Ovšem první reklamace trvala téměř měsíc - protože poprvé na mě zkoušeli "závada se neprojevila", takže jsem vlastně reklamoval reklamaci
No... sice by to šlo posoudit přímo na prodejně... Ale co. Český obchodník je holt český obchodník...
Asi si počkám až se začne prodávat Xperia v Británii. Nechci se věnovat hádkám s prodejcem a servisem.
Spíš jsem zvědav, co se bude dít, až se iPhony začnou hromadně vracet... To budou teprv tahanice se servisem v ČR, jak je znám.
Snad nakonec i budu rád, že jsem se toho autodestrukčního telefonu včas zbavil
