
btw. Já jsem zase slyšel, že Britex opravuje i telefony s jemnou oxidací, protože za každou provedenou opravu, za každý opravený kus mají peníze. Když neopraví, zamítnou reklamaci, tak mají nic.

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online
kubakon píše:Diky to jsem potreboval vedet . Jeste jak by tomu bylo kdybych jsi telefon vymenil za jiny jak by se to pak resilo taky neco dostanu ?
parmin píše:Dnes jsem donesl do Vodafone na reklamaci cca rok a půl starý 3GS. Telefon je ve velmi slušném stavu, byl nošený v pouzdře, nikde výrazně odřený, jen jedno smítko pod displejem. Nevím, jak se mi to stalo, ale čidlo u konektoru mám mírně do červena. Možná to mám z lyží, asi třikrát se mi telefon při přechodu z mrazu do teplé místnosti pořádně orosil...
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo zde na fóru nemá zkušenost, jak v tomto případě Britex postupuje - myslím tedy zda se zabývají vlhkostním čidlem u závady, která s vlhkem nemůže souviset - v mém případě prach pod displejem. Díky moc!
Legally Blond píše:Co mě ale opravdu štve je to že, pouze a pouze dostáváme přebalené staré IP do nového kabátu a ten ti je pak prezentován jako nový kus.
S474N píše:Legally Blond píše:Co mě ale opravdu štve je to že, pouze a pouze dostáváme přebalené staré IP do nového kabátu a ten ti je pak prezentován jako nový kus.
A co jako resis? Ze je wifi "vyvysilana" nebo pametovej cip "nekolikrat prehranej"? Podle me je dulezitejsi prave to, ze je komplet nova zaruka 2 roky a fungl novy kabat. Vic bych asi neresil. Navic vy, co tu pisete stesky na Britex, partnerem pro vyrizeni reklamace je prodejce a nikoliv smluvni servis.
Marthin píše:Dave: opravdu? já jsem myslel a většinou platilo nové sériové číslo = nový výrobek = nová záruka
Máš (případně někdo jiný) nějakou osobní zkušenost, případně podklad, že se mýlím(e)? Docela by mě to zajímalo jak to teda je.
Díky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé