Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online





Ivet píše:k. Mam pravo si zjistit, co s nim nasmlouvany servis muze a nemuze delat a pokud maji sluzbu, ze si muzu online zkontrolovat stav reklamacniho rizeni, davaji k tomu fotky otevrenych telefonu a pritom nejsou opravneni telefony rozebirat rozhodne v poradku neni.

"
parmin píše:parmin píše:Dnes jsem donesl do Vodafone na reklamaci cca rok a půl starý 3GS. Telefon je ve velmi slušném stavu, byl nošený v pouzdře, nikde výrazně odřený, jen jedno smítko pod displejem. Nevím, jak se mi to stalo, ale čidlo u konektoru mám mírně do červena. Možná to mám z lyží, asi třikrát se mi telefon při přechodu z mrazu do teplé místnosti pořádně orosil...
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo zde na fóru nemá zkušenost, jak v tomto případě Britex postupuje - myslím tedy zda se zabývají vlhkostním čidlem u závady, která s vlhkem nemůže souviset - v mém případě prach pod displejem. Díky moc!
Pokračování příběhu:
Telefon se mi vrátil opravený - v Britexu tedy odstranili prach, který byl pod displejem. Z toho usuzuji, že telefon museli rozebrat, minimálně tedy přední sklo, protože smítko prachu bylo pod ním. Červené čidlo vlhkosti ve spodním konektoru tedy v tomto případě neřešili, telefon opravili.
Doma jsem si ale všiml, že mi v pravém horním rohu nesedí stříbrný rámeček - mezi rámečkem a zadním černým krytem je z boku cca 0,5 mm mezera. Telefon jsem tedy znovu odnesl do Vodafonu a požádal o opravu. Tak tedy druhá reklamace, uvidíme, jak se k tomu postaví.
... to be continued ....

To se ale jeste zeptal jaky ze cidla tam ma napsat. Jsem zvedavej s cim to prijde zpatky:) Predpokladam ze bez opravy ::/


)
dokonce ani neznaj moje imei
))








plánuji ve velmi krátké době pořídit iPhone 4, pokud na wwdc skutečně nebude představen IP5, nicméně už jsem i přemýšlel jak budu postupovat v případě nutnosti reklamace... vždy když mi měli měnit kus, tak jsem dostal nový, pokaždé s vadným pixelem nebo několika (to mě přesvědčilo, že to co v zemích třetího světa, jako jsme my se vydávají za nové iP, které v USA vrátí z důvodu právě kupř. vadných pixelů). Po těchto zkušenostech jsem si říkal, že prvních 14 dní jej pořádně prubnu, případně okamžitě nechám vyměnit obchodem za nový a další problémy budu řešit se servisem, který mi jej opraví a já si to normálně zaplatím... Jasně, jedna věc je nárok spotřebitele atp, ale ty nervy...







Díky za odpověď.
takze bejt tebou honem ryhcle to nesu na reklamaci
Jde o reklamaci iPhone 3GS v britexu. Historii telefonu mám takovou, že jsem telefon zakoupil a cca. za 3 mesice po zakoupeni se iphone zacal rychle vybíjet, reklamoval jsem to, v britexu to neuznali, ze se jim to neprojevilo, telefon jsem teda prijmul a cca. za tyden jsem ho opet reklamoval, ze se skutecne baterka rychle vybíjí a posílal jsem k tomu průvodní dopis s nastavením (vse co slo bylo vypnuté, vcetne prijmu signalu), reklamaci uznali a telefon vymenili kus za kus.. (to bylo asi pred rokem). Ted cca. 2,5 mesice zpet jsem telefon reklamoval z důvodu, ze blbnulo home tlacitko a ze byl prach pod LCD, iphone vycistili a home vymenili. A aktualni situace je, ze se zase objevuje prach pod LCD, ale je viditelny prevazne na denním svetle (uvedl jsem pouze, ze se tam objevuje prach, ze je viditelny jen na denním svetle jsem tam neuvadel, predpokladam jsem, ze to odhalí). Posílal jsem tedy iphone do britexu a dnes reklamace neuznana s tím, že tam žádný prach nevidí. Chci tedy iphone poslat jeste dnes opetovně do Britexu s tím, že tam prach skutečně je a uvedu tedy, že je viditelny prevazne za denního světla (vytisknul jsem k tomu i průvodní dopis kde jsem popsal, ze se to je tedy prevazne viditelne za denního svetla + vytiskl obrázek iphone kde jsem vyznacil lihovým fixem kde se cca. prach objevuje - je roztrouseny skoro po celem LCD). Ale paní v O2 mi rikala, ze pokud budu reklamovat 2x stejnou závadu když poprve nebyla uznana, ze mi muzou nauctovat 500 za dopravu a ze si mam nejdriv zavolat do britexu a domluvit se s nima, od rana se tam nemuzu dovolat - hlasovka. A jde mi o to, mám tam uvést, že v případe neuznani reklamace, že se obrátím na ČOI + že chci odstoupit od smlouvy? (Iphone je v záruce do září 2011). Ale mám vůbec nárok odstoupit od smlouvy pokud to mám takhle s reklamacema jak popisuju? První reklamace vybíjení baterie - Poprvene neuznano, nasledne za tyden uznano a vymena iPhone kus za kus. Druhá reklamace vyčistení prachu na LCD a výměna home buttonu - uznano, dalši reklamace prach na LCD - neuznáno a teď bych chtěl tedy reklamovat tu neuznanou reklamaci na vyčisťení lcd - tedy reklamace reklamace. Mám nárok odstoupit od smlouvy? Když je to vlastne bud 3x stejná závada nebo 4x různá? V servisu byl tedy 2x uznáno (pokaždé jiná závada) a 2x neuznáno, pokud budu reklamovat neuznanou reklamaci a uznají jí, bude se ta predchozí počítat jako uznaná - tedy byly by vlastne ze 2 uznaných rovnou 4 uznané? Pokud nekdo víte, tak by se mi moc hodila odpoved, jeste dnes bych tam chtel iphone odnést..


, až vyrosteš tak jím budeš třeba také. Nicméně, o iPhone vím relativně dost, případně vše co vědět potřebuji a to je i ten fakt, že iPhone má čidlo vlhkosti u konektoru pro spojení s Dat.kabelem a na systémové desce (stačí si o tom i něco přečíst). Samozřejmě je logické že superman jako ty, by nepotřeboval odstranit zadní kryt telefonu, aby zjistil stav onoho čidla a případné oxidace. Musím uznat, že máš 100% pravdu v tom, že na prodejnách se dosti rychle točí lidé a mnozí nevědí která ruka je levá. Každopádně nic to nemění na tom, že oni jsou prodejci, oni dostali peníze, oni se musí starat. Servis jako takový je jejich smluvním partnerem nikoliv můj, a je to jen benevolence servisu, že přijmou zakázku i přímo od koncového zákazníka. V případě, že se reklamuje telefon u prodejce, je to prodejce, na kterého se obracím s dotazem, nikoli na servis, už jen z důvodu, že jim je nějaké to bububu vesměs ukradené a v neposlední řadě semnou nemusí ani mluvit, už jen z důvodu, že nejsem tím, kdo k nim zboží přímo zasílala. k.i.l.l.e.r píše: Ale paní v O2 mi rikala, ze pokud budu reklamovat 2x stejnou závadu když poprve nebyla uznana, ze mi muzou nauctovat 500 za dopravu a ze si mam nejdriv zavolat do britexu a domluvit se s nima, od rana se tam nemuzu dovolat - hlasovka.
k.i.l.l.e.r píše: "A jde mi o to, mám tam uvést, že v případe neuznani reklamace, že se obrátím na ČOI + že chci odstoupit od smlouvy?
k.i.l.l.e.r píše:Mám nárok odstoupit od smlouvy?



Prave na to jsem reagoval.
lama5 píše:Zdravim, mám rok a půl 3GS 32GB 4.2.1 JB T-mobile CZ dost používaný, poslední dobou mi hoodně často i několikrát denně vypadává GSM signál obzvláště při hovorech a celkově se iP přehřívá až do stavu připojit k iTunes, situace začíná být neúnosná.. (restore apod. nic neřeší)
Jde mi o to má cenu dávat iP k reklamaci vzhledem k výše citovanému i přez to, že jsou na krytu iP vidět stopy pádu na všech rohách, nelícující kovový rámeček, vzadu klasika prasklý kryt u konektoru, prach uvnitř a hlavně prasklé sklo po pádu (mě to nevadí) a dole u konektoru čidlo vlhkosti má okraj mírně zrůžovělý (nikdy se nekoupal !), horní vlhkostní čidlo je OK.
Bude problémém prasklé sklo a spodní vlhkostní čidlo, když budu reklamaci situovat na nefunkční vnitřní HW? Vnější opotřebení by doufám nemělo vadit. Má někdo zkušenost, má to vůbec cenu? Ps. hledal jsem zde info a nic.. Díky
Edit: čidlo by nemělo vadit, a o to sklo, názor?

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé