Colpeas | ned dub 29, 2012 11:03 pm
Podívej, je na servisu, jak se k záruční opravě postaví - ty jim do toho nemáš co kecat.
Tobě záruku na 90% neuznají, je ale myslím možnost v případě neopravitelné mimozáruční závady (nevím teda jestli i u Britexu, ale v některých servisech jo) koupit si od nich za nižší cenu jiný kus (vyměnit rozbitý za jiný + tvůj doplatek) a počítají to jako opravu výměnou.
Opravte mne někdo jestli kecám blbosti...
Nebuď nijak rozhozený z toho, že si nevzali krabici - neberou si jí nikdy a k ničemu. Zpět se ti nikdy nevrátí v horším stavu než jsi ho tam odevzdal a i kdyby náhodou jo, můžes si zkusit stěžovat. V britexu ale pracují kvalifikovaní lidé a osbně jsem se ještě nesetkal s tím, že by něco zbastlili. To by ses pak taky mohl bát, že když pošleš auto do servisu na garanční prohlídku, tak ti do chladiče mechanici místo chladící kaplainy nalejou vodu a místo roztoju do ostřikovačů olej (mož je mimochodem mnohem pravděpodobnější, než že ti Britex rozbije tvůj vyplavený iPhone) Jinak to, že v Britexu nesmí iPhony rozebírat je blábol, který je ale bohužel dost rozšířený....
Takže:
záruční oprava = závada bude odstraněna tak, jak doporučuje výrobce, protože náklady platí on.
pozáruční oprava = urči si sám co chceš, protože si to zaplatíš ty.
2012 MacBook Air 13" 1.8GHz | 8GB RAM | 128GB SSD
2010 MacBook Pro 13" 2.4GHz | 8GB RAM | 750GB - odcizen! S/N: W805312VAPT
2006 Mac Pro 8-Core 2,33GHz | 16GB RAM | 256GB SSD + 3TB RAID0 | ATi HD4870 1GB
2005 PowerMac G5 Quad 2,5GHz | 8GB RAM | 1TB RAID0 | Quadro FX4500 512MB