Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online
murder píše:Můj názor je, že je zde vše nutné napsáno, je tady rada jak postupovat pro "nezničení" telefonu Britexem, také se potvrdilo, že správně zapsaná reklamace vede k uznání reklamace. Opravdu mi přijde zbytečné v tomto vlákně pokračovat.
7luke.com píše:A mně to zbytečné nepříjde.... každá zkušenost (a nové postřehy) dobrá a tohle vlákno je zrovna dost zásadní. Já FAKT nevím o co vám jde, jako jestli se snažíte šetřit každý kilobyte na hostingu nebo co. Promáznout to jde v případě krize vždycky.
Toid píše:Tak i ja se musim pridat..vcera jsem dostal novy iPhone..
Tak preju hodne stesti i ostatnim, ktreri se s tim perou uz pres mesic..
juramac píše:a prave na to operatori a Britex spolehaji
House_MD píše:.....Tak proč jim to tak kua nejde s iPhonama...
markus.22 píše:Nj cakam na odpoved kvoli tebe rumpelino ale tak nevadi.....vsak teda kaslem na to
Richie píše:markus.22 máš nejaký nápad na koho sa obrátiť aby sa tá moja reklamácia konečne nejako pohla? Momentálne čakám na odpoveď z vedenia T-Mobile (písal som tam list vo štvrtok) a nezávisle aj z pobočky cez ten ich pc systém.
http://staznosti.sme.sk/index.php
Predmetnú staznost v nasich systémoch neevidujeme a nebudeme sa k nej preto vyjadrovat. Zákazníkom odporúcame, aby pred publikovaním svojich stazností na tomto portáli vyuzili najprv standardný reklamacný postup nasej spolocnosti. Kontaktovat nás môzu napr. na linke sluzieb zákazníkom 123 45 alebo na office@t-mobile.sk
Spoločnosť Orange Slovensko si váži činnosť http://www.staznosti.sme.sk ako verejného portálu zaoberajúceho sa ochranou záujmov spotrebiteľov. Dovoľujeme si však upozorniť, že nakoľko portál http://www.staznosti.sme.sk nie je orgánom oprávneným prijímať a riešiť reklamácie, nie je možné vo všetkých prípadoch garantovať včasnosť poskytnutia stanoviska v lehotách, ktoré firmám tento portál poskytuje, nakoľko v prvom rade sa venuje priamej komunikácii so svojimi zákazníkmi. Spoločnosť Orange Slovensko zároveň rešpektuje ochranu telekomunikačného tajomstva a osobných údajov svojich zákazníkov, ktorá môže byť porušená v prípade ich zverejnenia. Preto vždy nechávame na rozhodnutí zákazníka, či obsah korešpondencie a spôsob vyriešenia reklamácie zverejní.
Orange Slovensko, a.s.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé