Reklamace a Britex

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

Hans_z_ | úte říj 13, 2009 4:57 pm

Re: Reklamace a Britex

JJ přesně tak. Převzít, tzn. souhlasíš s provedením reklamace, poslat soudnímu znalci, ten ti to pošle zpět i se znaleckým posudkem, za který bude chtít 1500 asi (pokud by byl iPhone v takovém stavu, že by neprošel kladným znaleckým posudkem, pošlou ti z dobrý vůle iPhone zpět bez znaleckého posudku a budeš platiti jen malé poplatky + poštovné), zajdeš znovu na pobočku, hodíš jim iPhone na stůl + znalecký posudek a budeš od nich chtít okamžitě nový iPhone + proplacení nákladů a znaleckého posudku.
 

eXBee | stř říj 14, 2009 6:23 pm

Re: Reklamace a Britex

Tak mi "byla vyměněna telefonní jednotka", takže na mě čekal novej iPhone, ještě se samolepkou. Od Britexu dobrý přístup.
 

Toid | čtv říj 15, 2009 7:40 am

Re: Reklamace a Britex

Tak i ja se musim pridat..vcera jsem dostal novy iPhone..
Tak preju hodne stesti i ostatnim, ktreri se s tim perou uz pres mesic..
 

Uživatelský avatar murder | čtv říj 15, 2009 9:34 am

Re: Reklamace a Britex

Pánové je opravdu nutné psát sem každou úspěšnou/neúspěšnou reklamaci?
Můj názor je, že je zde vše nutné napsáno, je tady rada jak postupovat pro "nezničení" telefonu Britexem, také se potvrdilo, že správně zapsaná reklamace vede k uznání reklamace. Opravdu mi přijde zbytečné v tomto vlákně pokračovat.
Obrázek
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
 
Příspěvky: 492
Registrován:
pon čer 09, 2008 8:41 pm
Bydliště: Nokia Lumia 620

Hnykda | čtv říj 15, 2009 3:20 pm

Re: Reklamace a Britex

Jen ciste teoreticky, nechci vypadat jako hnidopich, ale není fórum od toho aby se na něm diskutovalo? Stát se to mě, asi bych si přečetl všechny možné varianty co dělat, a od toho tu je iphone.cz... Nebyla by na škodu třeba malá anketka ;) , o tom komu se povedla reklamace, jak, kým, proč a bylo by po problémech. Ale reklamace je určitě jedna z nejdůležitějších témat co se týče iP, přeci jen mluvíme řádově v několika tisíc
 

Uživatelský avatar murder | čtv říj 15, 2009 4:07 pm

Re: Reklamace a Britex

Ano je to o reklamacích, téma bych klidně i po pročištění vyvěsil do návodů, ale fakt už nic nového nepřinese. Vše co pomůže úspěšné reklamaci (pokud je oprávněná) tady je napsáno a není to jen o Britexu, je to všeobecný návod jak se chovat při reklamacích.
Až Apple dovolí telefony rozebírat a opravovat, tak bude zase o čem kecat, ale teď aby tady každý uživatel napsal uznali/ neuznali mi reklamaci proboha na co???
Ještě mě napadá založit téma, když vytočíme telefonní číslo tak jestli se dovoláme /nedovoláme. Bude se týkat iPhone a vypovídací hodnota nových příspěvků bude stejná...
Nebojte už to tady nebudu více znečišťovat OT. Napsal jsem již vše co jsem k tomu chtěl napsat
Obrázek
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
 
Příspěvky: 492
Registrován:
pon čer 09, 2008 8:41 pm
Bydliště: Nokia Lumia 620

RUMPELiNO | pon říj 19, 2009 12:36 pm

Re: Reklamace a Britex

zdravim, nevedel by ma niekto nasmerovat na nejakeho sudneho znalcu v kosiciach? kedze netusim vobec za kym by som mal ist s iphoneom...dnes asi si ho idem zobrat z predajne a mozno nakoniec sa vykaslem aj na sudneho znalca a dam ho asi neautorizovane opravit... :|
 

McDog | pon říj 19, 2009 7:17 pm

Re: Reklamace a Britex

ked chvilu pockas tak nieco skusam zistit a tak...pisal som ti aj ss
 

7luke.com | pon říj 19, 2009 7:23 pm

Re: Reklamace a Britex

murder píše:Můj názor je, že je zde vše nutné napsáno, je tady rada jak postupovat pro "nezničení" telefonu Britexem, také se potvrdilo, že správně zapsaná reklamace vede k uznání reklamace. Opravdu mi přijde zbytečné v tomto vlákně pokračovat.

A mně to zbytečné nepříjde.... každá zkušenost (a nové postřehy) dobrá a tohle vlákno je zrovna dost zásadní. Já FAKT nevím o co vám jde, jako jestli se snažíte šetřit každý kilobyte na hostingu nebo co. Promáznout to jde v případě krize vždycky.
 

Uživatelský avatar S474N | pon říj 19, 2009 7:39 pm

Re: Reklamace a Britex

Jsem naprosto tehoz nazoru. Tohle je forum, kde maji uzivatele sdelovat sve zkusenosti a zrovna tyhle reklamace mi osobne prijdou dost dulezite. Naopak dost nedulezite a zbytecne mi prijde, kdyz porad nekdo upozornuje dokolecka jako kolovratek na veci, ktere napsal par prispevku predtim :roll:
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
 
Příspěvky: 896
Registrován:
pát kvě 30, 2008 10:55 am
Bydliště: mám

Uživatelský avatar murder | pon říj 19, 2009 10:12 pm

Re: Reklamace a Britex

7luke.com píše:A mně to zbytečné nepříjde.... každá zkušenost (a nové postřehy) dobrá a tohle vlákno je zrovna dost zásadní. Já FAKT nevím o co vám jde, jako jestli se snažíte šetřit každý kilobyte na hostingu nebo co. Promáznout to jde v případě krize vždycky.

Asi blbě pochopeno, téma není vůbec zbytečné, taky píšu že bych ho vyvěsil klidně do návodů, ale prosím tě jakou informační hodnotu má 10x napsáno dali mi nový iP a 10x vrátili mi můj starý rozbitý??? Ještě kdyby tam byl popsaný přesný způsob reklamace tak dejme tomu (i když opakovaně - taky zbytečnost). Vůbec nejde o nějaké místo, ale jde o přehlednost tématu, to jako moderátor snad chápeš?
Dej do tématu anketu:
1. dostal jsem nový iPhone
2. vrátili mi starý nepoškozený, ale sebrali záruku - vyjádření servisu napíšu do tématu
3. vrátili mi starý a zničili ho - vyjádření servisu napíšu do tématu
4. poslal jsem ho znova a mám nový

Nebo podobně, co nebude v anketě ať se objeví v tématu, pochopeno??? Zbytečné pokračovat, je právě jen v těch krátkých nic neříkajících sděleních...

Například tohle lze absolutně jednoduše vyjádřit jedním kliknutím v anketě:
Toid píše:Tak i ja se musim pridat..vcera jsem dostal novy iPhone..
Tak preju hodne stesti i ostatnim, ktreri se s tim perou uz pres mesic..
Obrázek
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
 
Příspěvky: 492
Registrován:
pon čer 09, 2008 8:41 pm
Bydliště: Nokia Lumia 620

cry.czech | stř říj 21, 2009 8:46 pm

Re: Reklamace a Britex

Ahoj vim, ze to tu uz bude, ale pro jistotu se zeptam...
Byl jsem reklamovat iPhone s tim ze Home button fungoval pouze po silnem stlacenim... reklamace neni jeste vyrizena, ale na strankach britexu je napsano:

Popis závady * Not Applicable-Liquid or Corrosion Damage špatná citlivost home button ()

Kamarad co dela v jinem servisu mi rekl, ze to znamena ze zaruka nebyla uznana z duvodu vniknuti kapaliny a nasledne koroze u toho tlacitka...
Cidla vlhkosti jsme mel negativni a je to i zapsany v protokolu o oprave...
Chtel jsem se zeptat co mam delat, kdyz ted prijdu do O2 a oni mi reknou, ze tam vnikla kapalina, i kdyz to urcite neni pravda? Jestli mam reklamovat reklamaci ci co anebo to zanest k tomu soudnimu znalci? Diky moc za odpovedi
Host
Host
 
Příspěvky: 20
Registrován:
čtv zář 11, 2008 12:09 am

McDog | čtv říj 22, 2009 4:29 am

Re: Reklamace a Britex

Tym padom zavada nevznikla u teba a nenesies za nu zodpovednost.Reklamaciu ti musia vybavit do 30 dni.Cize reklamaciu neprevzat s tym ze to neni tvoja a ze este na to maju cas do tych 30 dni aby to dali do poriadku inak chces novy IP.Nebojte sa bojovqt za svoje prava a kludne si zavolajte na COI/SOI alebo si pytajte radu u pravnika.Na SK je raz do tyzdna zdarma pravnik na sude v mesach pokial viem.No v CR neviem ako to je.
 

cry.czech | čtv říj 22, 2009 2:30 pm

Re: Reklamace a Britex

Takze mam odmitnout reklamaci?
Host
Host
 
Příspěvky: 20
Registrován:
čtv zář 11, 2008 12:09 am

McDog | čtv říj 22, 2009 4:23 pm

Re: Reklamace a Britex

Urcite.A stat si za tym ze do 30 dni tohoto reklamacneho konania chces novy iphone ked je neuznany a poskodeny(nakolko ty si ho odovzdaval v poriadku).Len nespisuj ziadny novy reklamacny protokol.Ked nebudu chciet tak bez na COI
 

cry.czech | čtv říj 22, 2009 7:21 pm

Re: Reklamace a Britex

Tak diky... Pokusim se... Pak napisu jak jsem dopadl
Host
Host
 
Příspěvky: 20
Registrován:
čtv zář 11, 2008 12:09 am

McDog | čtv říj 22, 2009 7:29 pm

Re: Reklamace a Britex

jj keby ti nechceli nic vymenit a tak tak utekaj naozaj na inspekciu.....ale iP tam nechaj a pober kopie listov a vyjadreni ake len mozes a oni ti poradia
 

austin8289 | pát říj 23, 2009 4:28 pm

Re: Reklamace a Britex

Tak mám za sebou 2 opravy Britex. První oprava neúspěšná, druhou už podle nich opravili. Měl jsem závadu, že mi nefungoval pruh na displeji na dotek a nechápu, jak to napoprvé nemohli najít a při druhé reklamaci mi pouze nahráli nejnovější software a otestovali wifi. K čemu wifi, když mi nešel displej? Oprava je samozřejmě neopravená, přehrání softwaru nemá význam. Čili závěr. Firma Britex je absolutně neochotná, nemá vůbec snahu uspokojit své zákazníky, proto tímto příspěvkem chci firmu nejvíce zavrhnout a pošpinit. Jeslti někdy budete reklamovat své iPhony, trvejte u prodejcích na tom, aby vám iPhona zaslali někam jinam, hlavně NE bože Britex!!!!!!!!
 

austin8289 | pát říj 23, 2009 4:47 pm

Re: Reklamace a Britex

Osud iPhonů je sice v našich rukách, ale když ti sám od sebe odejde displej a v servisu ti to nechtěj opravit, tak je to k ******. A tuhle vadu neovlivníš jako bys dával novej software několikrát.
 

RUMPELiNO | pát říj 23, 2009 5:21 pm

Re: Reklamace a Britex

hej no presne to iste sa stalo mne...uz ho mamdomaa v najblizsich dnoch ho idem dat na vlastne naklady opravit...nevydrzal som, nestoji mi zato sa s nimi tahat pre iphone..
 

McDog | pát říj 23, 2009 7:18 pm

Re: Reklamace a Britex

Nj cakam na odpoved kvoli tebe rumpelino ale tak nevadi.....vsak teda kaslem na to
 

Uživatelský avatar House_MD | pát říj 23, 2009 7:30 pm

Re: Reklamace a Britex

připojil bych svoji zkušenost s Britexem: Tatínkovi přestal fungovat reproduktor na Nokii, tak šup na reklamaci. Na otázku kam to posílají - že prý do Britexu, můj výraz byl víc než hrozný... Ale maník na prodejně vzal telefon do ruky a s naprostou samozřejmostí popsal telefon, že není nikde poškrábaný atd, akorát že na displeji je mělký škrábanec. Co mě odrovnalo úplně bylo to, že v Britexu reklamaci uznali, telefon se vrátil naleštěnej a dokonce prý jako bonus nahráli nový FW... :shock: :shock:
Tak proč jim to tak kua nejde s iPhonama... :?:
Nejhorší je, když je chudoba způsobena neschopností a leností.
Starý pes fóra :)
Starý pes fóra :)
 
Příspěvky: 2797
Registrován:
úte čer 09, 2009 12:41 pm
Bydliště: Blansko

McDog | pát říj 23, 2009 8:10 pm

Re: Reklamace a Britex

juramac píše:a prave na to operatori a Britex spolehaji :wink:


Jj ja sa to snazim riesit aj ked to neni moja vec a hlavne pomoct ale ono to troska trva....ale ked sa na to chcete kaslat tak kludne..je to vasich par sto ?
 

Uživatelský avatar murder | pát říj 23, 2009 9:59 pm

Re: Reklamace a Britex

House_MD píše:.....Tak proč jim to tak kua nejde s iPhonama... :?:

Protože Nokia má v cz zastoupení a klidně by jim sebrali oprávnění značkového servisu. Ale kolik nářků zákazníků z ČR se dostalo do Irska? A kolikrát tady bylo zastoupení Apple na kontrole u smluvních servisů? Prostě stále jsme byli braný jako malý nevýznamný trh, až bude iPhone dostatečně silným hráčem na našem trhu, tak se změní i podmínky. A že se o náš trh začínají zajímat to už je vidět, jen se musí česká filiálka pořádně rozjet...
No a druhá věc možného "nezájmu" je naše klasická nátura, zakořeněná z nedávné doby, je to o tom jak všechno och***. Polil jsem mobil? Hurá na záruku, věř že Amíka, západního němce, Frantíka to nenapadne, prostě si řekne, že je blbej a jde si koupit nový telefon...
Obrázek
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
 
Příspěvky: 492
Registrován:
pon čer 09, 2008 8:41 pm
Bydliště: Nokia Lumia 620

Uživatelský avatar tvosi | pát říj 23, 2009 10:22 pm

Re: Reklamace a Britex

Ahoj, tak jeste jednou :wink:
minuly tyden ve ctvrtek jsem dal iPhone 3Gs do reklamace, od zacatku byl vystouply ten stribrny ramecek kolem displeje a rezal do ucha..Ve Vodafone jsem odmitl jim dat lhutu na opraveni delsi nez 30 dnu. Dnes jsem jiz obdrzel sms, ze je telefon pripraven k vyzvednuti. Mam takove podezdreni, ze jestli byla reklamace uznana, nejspis byl telefon opraven primo v Britexu, coz nesmi, protoze neni tzv. odborny servis. A moje otazka tedy zni, mam prava pozadovat novy iPhone ihned na miste, pokud zjistim ze byl opraven v Britexu a tudiz byl proveden neopravneny zasah do telefonu ze strany servisu? Pripadne co mam delat, pokud byla reklamace zamitnuta?
Dik za odpoved vsem, kteri poradi
Obrázek iPhone 2G 8GB
Obrázek iPhone 7 128GB Jet Black
Obrázek iPad Mini with Retina 32GB Silver
Obrázek Macbook Pro 13" mid-2009
Moderator fóra
Moderator fóra
 
Příspěvky: 4123
Registrován:
pon lis 26, 2007 7:41 pm
Bydliště: Praha

RUMPELiNO | sob říj 24, 2009 2:48 am

Re: Reklamace a Britex

markus.22 píše:Nj cakam na odpoved kvoli tebe rumpelino ale tak nevadi.....vsak teda kaslem na to


nestoji mi ten cas za to...potrebujem iphone teraz a nie cakat na zazrak...som ochotny sa bit o zariadenie ktoreho nefunkcnost ma nebude v nicom obmedzovat...je to na moju skodu mozno, ale potreby zvitazili nad..hmm..spravodlivostou? :?
minimalne ale viem, ze o kazdy nasledujuci vyrobok sa budem starat viac aj v pripade reklamacie...co je ale skoda, ze v sluzbach operatora, za ktore si myslim ze platim(e) vysoke sumy, sa nenajde male miesto aj pre skromnost a trosku ludskosti... :!: :idea: :|
 

pe.kova | sob říj 24, 2009 8:38 am

Re: Reklamace a Britex

Už jsou to dva měsíce co byl můj iPhone poprvé v Britexu s tím že nefunguje wifi, po čtrnásti dnech mi volali z o2 že jim byl vrácen ale reklamace nebyla uznána, jelikož byl iPhone ze zadu poškrábaný. iPhone byl však nošen v obalu, ale jelikož se pod něj dostli částečky prachu po sundání obalu byl těmito čstečkami poškrábán. Podotýkám že obal byl z iStylu. Tak jsem slušně napsal že byl nošem v obalu a že se to stalo takhle. Následně jsem poslal iPhone znovu do Britexu kam šel na přezkoumání. Nedávno mi volali z o2 že iphone opět nebyl opraven. A víte co zjistili? Že byl poškrábán...
Podle britexu pokud je iPhone poškrábán považují to za mechanické poškození a neopravěj to. Jak se mám bránit? Co s tím mám dělat?
Pokud něco potřebujete, zkuste nejdříve použít funkci hledat 8).
iPhone 4 4ever (NOW Available)
Starý pes fóra :)
Starý pes fóra :)
 
Příspěvky: 1935
Registrován:
sob lis 24, 2007 10:29 am
Bydliště: iPraha

McDog | sob říj 24, 2009 9:44 am

Re: Reklamace a Britex

Ako ja nechapem ci nemate v CR organizacie,poradne a COI?Vsak zavolaj tam a poradia ti....ja sa snazim nieco zistit pre Rumpiho a ono je to uz vlastne napokon zbytocne.....takze skusajte sa sami informovat a vyhladavat informacie
 

Richie | sob říj 24, 2009 10:49 am

Re: Reklamace a Britex

markus.22 nedá mi nenápísať moju skúsenosť s SOI... jedno či SOI alebo ČOI v tomto smere sú obe viacmenej bezmocné. Bol som na SOI v Košiciach s mojim problémom ohľadom iPhonu (to som ja, ten čo mi na 3GS od T-Mobile nešiel foťák). Prebrali sme tam všetky moje práva a možnosti riešenia tejto mojej situácie. Výsledok je taký že operátori to majú všetko zmluvne a právne ošetrené... vraj nie sú povinný mi dať nové zariadenie aj keď ide o také špecifikum akým je iPhone. Sú to hajzli ktorým ide len o to ako čo najviac osrať zákazníka a ten môže robiť čokoľvek, no niajako si nepomôže. Písal som aj do Apple mail aj list do Írska... včera mi prišla odpoveď na mail a výsledok? Vraj to nie je v ich kompetencii a nalinkovali mi plno odkazov na ich zákaznické linky. Preboha kde to sme aby sa takéto veci riešili po telefóne... Už ma napadá len ochrana spotrebiteľa alebo niečo takéto, oboznámim ich s mojim problémom snáď budú kreatívnejší pri tvorbe rady ako Apple. Alebo sa nejako obrátiť na média, alebo už vážne netuším :( Pretože je to tu do nebavolajúce ako tento skurvetý štát vykorisťuje a okráda slušných a poctivo zarábajúcich ľudí...
 

McDog | sob říj 24, 2009 10:57 am

Re: Reklamace a Britex

A myslis ze kde som sa obratil ja kvoli Rumpimu?Na SOI?Ta viem co by mi odporucila...ale tu sa jedna o ludi ktory nevedia co robit a tam im SOI/COI moze poradit a nasmerovat ich
 

Richie | sob říj 24, 2009 11:02 am

Re: Reklamace a Britex

Rozumiem a ver mi že si veľmi vážim Tvoju ochotu a snahu pomôcť :) Cieľom mojej reakcie je aby od toho nemali veľké očakávania a nesľubovali si že povieme operátorovi bu-bu-bu riešim to cez SOI/ČOI a je to vybavené :(
 

Richie | sob říj 24, 2009 11:09 am

Re: Reklamace a Britex

markus.22 máš nejaký nápad na koho sa obrátiť aby sa tá moja reklamácia konečne nejako pohla? Momentálne čakám na odpoveď z vedenia T-Mobile (písal som tam list vo štvrtok) a nezávisle aj z pobočky cez ten ich pc systém.
 

McDog | sob říj 24, 2009 11:13 am

Re: Reklamace a Britex

Nie to mas pravdu a suhlasim.podla mna je SOI uplne zbytocna institucia prispievajuca ku skaze tuzemskych podnikatelov:(
Osobne by som im bud riadne prekopal vedenie,pravomoci a rozpocet alebo zrusil ich.
Apropo zijeme v pravnom state a mas jasne dane ze pokial nesuhlasis s reklamaciou tak si zaplat znalca a potom sa sud.....viem je to krute ale o tom je tato spolocnost a pomoze tomu iba asi dalsia vojna ked si ludia zacnu opet vazit take veci ako je voda a ludske porozumenie a hlavne slobodu.Zial.
No pokial mozem pomoct tak pomozem a budem sa snazit daco urobit s prezentaciou servisou a operatorov v mediach a na verejnosti.Teda pokial to bude v mojej moci:)Ktora je mala a samozrejme pomoct
 

McDog | sob říj 24, 2009 11:14 am

Re: Reklamace a Britex

Richie píše:markus.22 máš nejaký nápad na koho sa obrátiť aby sa tá moja reklamácia konečne nejako pohla? Momentálne čakám na odpoveď z vedenia T-Mobile (písal som tam list vo štvrtok) a nezávisle aj z pobočky cez ten ich pc systém.


sry za link
Kód: Vybrat vše
http://staznosti.sme.sk/index.php
 

Uživatelský avatar icefiresr | ned říj 25, 2009 1:44 pm

Re: Reklamace a Britex

Staznost pisat na staznosti.sme.sk je zbytocne, uz tam ma T-Mobile, ako aj Orange, zhotovenu univerzalnu odpoved na kazdu formu staznosti, precitaj si par poslednych staznosti na nich, nic sa nevyriesi .
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 215
Registrován:
ned dub 05, 2009 3:21 pm
Bydliště: Nitra, Slovakia

McDog | ned říj 25, 2009 2:08 pm

Re: Reklamace a Britex

OT:
Jaaaaaaaaaaaaj vidis?A kazdy ma rovnaku reklamaciu?Tam sa nejedna o to aby tam ta staznost bola ale o to aby ti poradili co a ako mas robit...lenze ty to nepotrebujes lebo ty mas pravnika ktory vie aj take veci ktore v zakone nie su....Preco si teda nezalozis vlastnu poradnu?Prosim ta ak nechces/nevies pomoct tak sa na to vykasli radsej.Alebo sa na to vykaslem ja lebo nemam stale chut na tvoje negativizmy reagovat
 

Uživatelský avatar icefiresr | pon říj 26, 2009 10:21 pm

Re: Reklamace a Britex

OT:
Ukludni sa. Ak by si ten portal pravidelne sledoval, vedel by si, ze poslednych par desiatok staznosti kazdeho odpinkali s copy-paste textom, kde sa pre stazovatela nic nezmenilo. Tak nemudruj laskavo, ja sa snazim usetrit mu cas na niecom, co je zbytocne a bez vysledku, nehladiac na predmet reklamacie.

Ale kedze si taky hlupy, nech sa paci, uvediem ti presnu formulaciu odpovede, ktoru dostane ako reakciu od operatora na svoju staznost:
Predmetnú staznost v nasich systémoch neevidujeme a nebudeme sa k nej preto vyjadrovat. Zákazníkom odporúcame, aby pred publikovaním svojich stazností na tomto portáli vyuzili najprv standardný reklamacný postup nasej spolocnosti. Kontaktovat nás môzu napr. na linke sluzieb zákazníkom 123 45 alebo na office@t-mobile.sk


Spoločnosť Orange Slovensko si váži činnosť http://www.staznosti.sme.sk ako verejného portálu zaoberajúceho sa ochranou záujmov spotrebiteľov. Dovoľujeme si však upozorniť, že nakoľko portál http://www.staznosti.sme.sk nie je orgánom oprávneným prijímať a riešiť reklamácie, nie je možné vo všetkých prípadoch garantovať včasnosť poskytnutia stanoviska v lehotách, ktoré firmám tento portál poskytuje, nakoľko v prvom rade sa venuje priamej komunikácii so svojimi zákazníkmi. Spoločnosť Orange Slovensko zároveň rešpektuje ochranu telekomunikačného tajomstva a osobných údajov svojich zákazníkov, ktorá môže byť porušená v prípade ich zverejnenia. Preto vždy nechávame na rozhodnutí zákazníka, či obsah korešpondencie a spôsob vyriešenia reklamácie zverejní.

Orange Slovensko, a.s.
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 215
Registrován:
ned dub 05, 2009 3:21 pm
Bydliště: Nitra, Slovakia

McDog | úte říj 27, 2009 5:23 am

Re: Reklamace a Britex

Jaaaaj ty si nedas povedat a necitas co pisem ze?Nikoho nezaujima vyjadrenie servisu.Ale hlavne mi ide o to aby sa o tom vedelo a aby poradili dotycnym coa ako maju a mozu robit.Podla tvojho pristupu by mali asi zrusit 24 mesqcnu zaruku uz rovno nie?Inak asi by som v tom s tebou suhlasil.Vsak ludia su natolko hlupy ze nie su ochotny sa bit za svoje prava a radsej budu trpiet
 

RUMPELiNO | úte říj 27, 2009 1:13 pm

Re: Reklamace a Britex

heh tmobile sa velmi vo vyhovorke nesnazil :mrgreen:
 

Uživatelský avatar rodger | čtv říj 29, 2009 6:40 pm

Re: Reklamace a Britex

Po přečtení tohoto vlákna jsem opravdu neměl dobrý pocit, když jsem tento týden v pondělí (tj. 26.10.2009) nesl svůj iPhone (v záruce) do prodejny T-Mobile Zlín. Vybaven zdejšími poznatky jsem se během cesty připravoval, jak jim to "natřu" při sebemenším náznaku neochoty. Byl jsem ovšem mile překvapen přístupem slečny, když mi sdělila na mou odpověď, že se mi na telefonu ulomilo tlačítko tichého režimu: "Raději do reklamačního protokolu napíšu samovolně upadlo, protože kdybych napsala ulomené tlačítko, nemusela by být uznaná záruka z důvodu mechanického poškození..." Dále jsem poprosil, jestli bychom spolu nemohli zkontrolovat čidla vlhkosti a opotřebení pláště přístroje. Vše zapsáno dle mého přání: čidla vlhkosti na pohled bíla, kryty nejsou nijak mechanicky poškozeny, bez výrazných škrábanců či prasklin. Dokonce mi slečna sama nabídla jiný telefon, iPhona že momentálně nemají, ale kdybych počkal, jeden se bude vracet, že by se ozvali. No a dnes (29.10.2008), světe div se, přišla SMS, že je reklamace vyřízena. Dostal jsem nový iPhone. Takže, děkuji za rady, pánové. O čidlech vlhkosti jsem se dověděl až tady.
Think Different
Host
Host
 
Příspěvky: 23
Registrován:
pát srp 21, 2009 7:20 am

Prehľad diskusií na forum.iphone.cz

* indicates required
PředchozíDalší

Zpět na iPhone - smartphone

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé