Mě vyreklamovali 4S za novou po 7 měsících po koupi teda jinak:
Koupil jsem si první 4S pak mě polili vodou a následoval SWAP
Následovala další reklamace iPhone jsem tam poslal v perfektním stavu ( záda byla poškrábaná) ale s foliemi s asi 6 závadami ..
Britex statusy
Příjem-Oprava-výstupní kontrola během 10 minut v ten moment jsem se naštval a poslal tam email a v ten moment oprava-čeká se na náhradní díl-a poté výstupní kontrola atd
Došel totálně nový iPhone 4S dokonce lepší než ten 1 SWAP ..homebutton u něj neseděl u tohoto ano ..
Takže se Britexu nebojte dělají tam opravdu odborníci a Apple má strategii že mění většinou kus za kus ..Protože oficiální Apple servis je až v Nizozemsku a to by nestihli 30 denní lhůtu
Pokut se jedná o Homebutton,reproduktor,Wi-Fi,GSM modul tak se jim to nevyplatí opravovat protože by museli rozdělat celý mobil a drbat se s tím ..jak říkám většina mých známých kus za kus ..němění jen v případě Červeného čidla vlhkosti a nebo znaku že se v tom někdo hrabal a velkého zničení telefonu ..