

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online
Maylie píše:poškození krytů vyjma LCD postupně praská kryt dole u dobíjení a na horních rozích a nahoře u sluchátek, začíná se odlupovat těsnění okolo chrom. rámečku, mt nepřišel do styku s vodou nebo vlhkem, čidla jsou negativní, na mt nejsou odřeniny, vrypy, promáčkliny, stopy po otevírání krytu, nikdy nespadl na zem nebo nedostal žádný větší náraz
Hnykda píše:Ano, proto až půjdete reklamovat HW chybu, řekněte (nebo napište do protokolu) že jste si moc dobře vědomi že telefon nesmí rozebrat => musí vám dát nový...
Juramac píše:Britex je SMLUVNI servis pro ceske operatory a NEMA opravneni iPhony otevirat a hrabat se v nich. Pouze posuzuje ZJEVNE vady, tedy kontroluje stav , jako jsou skrabance, cidla vlhkosti a to je vse. Otevrit iPhone NESMI, pokud to udela, mate okamzite pravo na vymenu a nebo odstoupeni od kupni smlouvy.
Do not open iPhone 3G/iPhone 3GS models
Never attempt to repair or modify iPhone yourself. Disassembling iPhone, including the removal of external screws, may cause damage that is not covered under the warranty. iPhone does not contain any user-serviceable parts, except for the SIM card and SIM tray. Service should only be provided by an authorized service provider.
Kotelnik píše:vidíš to tam..?? je tam že je plně autorizovaný, takže může jej rozebrat?
What are the benefits of Service Provider status?
Apple seeks to ensure that all Service Providers are able to deliver exceptional customer service to the highest standards in the industry. Apple Authorized Service Provider status gives your customers confidence and enhances your reputation.
Reimbursement for labour, parts and (where applicable) travel for repairs covered by Apple Limited Warranty or extended service agreement
Only Authorized Service Providers are able to obtain parts directly from Apple in order to complete repairs
Participation in the Service Excellence performance-based bonus compensation program (where applicable)
Access to comprehensive product, repair, service, take-apart, troubleshooting, and upgrade information, plus on-the-spot technical support available for certified technicians
Inclusion in Apple?s resource locator system, which enables customers to find their nearest Service Provider via the Apple website (excludes Limited Service Providers)
For more detailed information on the benefits of becoming a Service Provider, please contact your regional AppleCare team.
Hnykda píše:TO Gil:
Nemůže, porušuje tím podmínky apple ne?
Kotelnik píše:to s tebou asi pekne vyjebali...a co jsi mel napsano v protokolu?
Kotelnik píše:ano tomuto se dá věřit a zdá se to i rozumné..ovšem tím mám rozumět to, že v americe mají záruku jeden rok?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé