kejmi | čtv bře 04, 2010 6:05 am
toto jsem poslal panu veseléme před tím, než mu telefon pošlu....
Dobrý den pane Veselý,
Mám problém s neuznanou reklamací u Vás v servisu. Dne 22.02.2010
jsem odeslal iPhone 3GS k Vám do servisu se závadou " 4 vadné pixely
(2 body svítí červěně, 2 body svítí bíle). Včera (2.3.2010) mi byl
iPhone vrácen bez uznání reklamace z důvodu "závada neshledána".
Nechápu dle čeho může pan technik VODI napsat, že neshledal závadu,
když vadné body jsou na displayi jasně vidět a navíc se pan VODI
pokoušel iPhone opravit (nejakým mnou záhadným způsobem se mu podařilo
opravit jeden červený pixel). Nyní je tedy situace taková, že pokud
mám světlé pozadí na displayi-svítí na me jeden červený pixel, pokud
mám černé pozadí-svítí na mě 2 bílé pixely. Neumím pochopit, jak je
možné, že toto technik neviděl? Rád bych se s Vámi dohodl, jak nejlépe
a pro mě co nejrychleji situaci vyřešit. Má vůbec nějaký smysl posílat
iPhone přímo k Vám jakožto k vedoucímu servisu? Opravdu mě celá
situace mrzí, ale myslím si, že telefon za 18.000Kč by měl fungovat na
100%. Dále bych se chtěl zeptat, zda je pravdivá informace, která o
Vašem servisu koluje na internetu, že iPhone nesmíte rozebírat? V
tomto případě při uznání reklamace by mi náležel nový kus?
Ještě bych rád uvedl svým čestným prohlášením, že indikátory vlhkosti
jsou bílé, nikdy nebyl nikým rozebírán, nikdy mi nespadl a byl
přenášen vždy v pouzdře. Tomu také odpovídá vzhled telefonu - je jak
nový. (stáří přístroje je cca 4 měsíce)
Předem velice děkuji za Váš čas a za odpověď