Reklamace a Britex

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

michal_d | pát zář 04, 2009 10:03 am

Re: Reklamace a Britex

V diskusi pod jedním článkem se sešly hodnocení některých techniků a právě tento VODI má ze tří ohlasů tři negativní a byl označen jako problémový... takže už nepochybuju, že do toho v Britexu vrtali a vážně mě zajímá jejich vysvětlení.


Tak a teraz nemam kludne spanie ani ja... prave som na stranke britexu zistil, ze posudenie vady mojho vypinajuceho sa 3GS32GB (ziadam vymenu za novy) mal na starosti prave technik VODI. Takze cakam, v akom stave sa telefon vrati:)
 

Hans_z_ | pát zář 04, 2009 1:16 pm

Re: Reklamace a Britex

Pokud si vše udělal podle rad zde napsaných. Nemáš se čeho bát. Jen si přirav pevný nervy a doufej, že lidi v pobočce, kde si to kontroloval budou ochotný. Pokud nebudou ochotný, připrav se, že vše budeš muset dokazovat otisknutými emaily, či občanským zákoníkem. V tom případě na ně pošli ČOI (Českou obchodní inspekci) a ty to za tebe případně vyřeší...
Ale jinak je možnost, že i VODI dokáže uznat vadu teleofnu a pošle ti nový bez váhání (v tom případě ti závidím :D).

EDIT: tak teď jsem byl zase u T-Mobile ukázal jsem jim vytisknutý email s potvrzením, že iPhony rozebírat nemůžou, tím pádem celý popis tý reklamace je vymyšlený. Oni mi řekli: no a co? Tak jsem sezačal smát :D, už jsem se neudržel. Tak jsem po nich požadoval rovnou nový iPhone a pokud mi ho nedají, tak ať to pošlou na znovuposouzení do Britexu. Oni že ne, že si to musím hradit celý sám (500 Kč), pokud ale tedy uznají chybu, tak mi tich 500 Kč vrátí. Mají vůbec právo to neposlat na znovu posouzení, když popis závady neodpovídá?
Podle příspěvků se nebojím jim to tam zaslat za 500 Kč, protože s tím iPhonem doopravdy nic není, ale jde mi o ten smysl. A když už se s tím trápím víc než 10 hodin, tak to chci zakončit i řádnou snížností.
A vlastně, na co všechno si můžu stěžovat?

EDIT 2:
juramac píše:Pokud ti telefon necte SIM, tak to nema s prasklinou nic spolecneho,i kdyby jsi ji i nakrasne udelal ty sam. Ty reklamujes funkcni problem ! Je to evidentni vada telefonu a operatori MUSI tento telefon VYMENIT za novy. To, ze je tam nejakaka sporna prasklina je jen "duvod", aby to nemuseli delat a usetrili si praci s papirovanim a vymenou. :wink:

Jseš si tím opravdu jistý. Takže když jsem reklamoval WiFi přijímač a oni říkají, že je rozklíněný kryt, takže MT je mechanicky poškozen, tak nemají právo mi to neuznat?
 

romansklenar | úte zář 08, 2009 10:28 am

Re: Reklamace a Britex

romansklenar píše:"Oprava" byla provedena v ten samý den, co byl přístroj do Britexu přijat (16.7.09, reklamováno 13.7.09 přes pobočku O2 Ústí n. Labem, Revoluční 5). Na telefonu byl nalepen skin (na předku i zadku) a po odlepení (cca 3. týden od reklamace) a čištění telefonu jsem si všiml, že pod sklem z vnitřní strany jsou ty škrábance nad displejem u sluchátka (a blb jsem si to nenafotil...). Pak jsem začal telefon více zkoumat pod světlem a všiml jsem si, že do něj někdo musel lézt (nelícovala spodní levá strana a kovové lemování bylo v tomto místě mírně zohlé od páčení)... je to vrchol. Telefon je sice už skoro rok starý, ale je ve stavu jako nový, nikde žádné prasklinky na krytu, žádné pády ani nic podobného (v přebíracím protokolu do reklamace je uveden stav opičkou jako "Přiměřené stáří - drobné rýhy a oděrky").

Později jsem si všiml, že v telefonu něco štěrká a že se závada, kvůli které byl poprvé reklamová, znovu projevila, tak jsem neváhal a hned ho letěl znovu reklamovat (12.08.09, přes pobočku O2 v OC Futurum v Ostravě). Teď mám iP 11. dnem na reklamaci a vůbec z toho nemám klidný spánek...

V diskusi pod jedním článkem se sešly hodnocení některých techniků a právě tento VODI má ze tří ohlasů tři negativní a byl označen jako problémový... takže už nepochybuju, že do toho v Britexu vrtali a vážně mě zajímá jejich vysvětlení.


Takže reklamace neuznána kvůli údajnému mechanickému poškození, jsem zvědavý kde ho vykouzlili, zde je "profesionální" fotodokumentace toho údajného poškození:

obrázek 1
obrázek 2
obrázek 3

Telefon jsem používal mezi jednotlivími reklamacemi 5dní... zajímavé, že při předchozí reklamaci si toho nikdo nevšiml... a technik? Jak už tu někdo psal, tentokrát problémový JZAV.
 

Pavlyk | úte zář 08, 2009 7:11 pm

Re: Reklamace a Britex

Tak jsem si byl u VF v Jihlavě pro Iphona, kterého jsem reklamoval kvůli upadnuvšímu tlačítku na vypínání zvuku. Tato reklamace mi nebyla uznána kvůli oxidaci?!!! To už mě celkem dožralo, ale moje překvapení dnes bylo ještě větší. Iphonek evidentně někdo rozdělal a navíc tam nechal cca. 1 mm fugu mezi zadním a předním krytem. Kouknu na web Britexu a koho tam nevidím - VODI. A navíc tam byla fotka se začervenalým čidlem na vývodu pro nabíjení. Proč do toho telefonu teda ten člověk lezl? Takže svýho Iphonka asi dlouho neuvidím, protože jdu do boje proti nim!
 

romansklenar | úte zář 08, 2009 8:43 pm

Re: Reklamace a Britex

Nemám slov... to samé co u mě... taky VODI... pokud se budeš chtít spojit, tak tady je na mě kontakt: 721 506 393
 

Hans_z_ | úte zář 08, 2009 9:42 pm

Re: Reklamace a Britex

Jo souhlasím, ale není to tak lehké. Když s tím někdo začne já do toho půjdu, jenže já chudý student, kterýmu je 17 a má domlouvat nějakou hromadnou stížnost (soud)? To mi ani ten právník nebude věřit, že něco takovýho mám v plánu.
 

lama | úte zář 08, 2009 10:07 pm

Re: Reklamace a Britex

Taky se rád přidám.Moje reklamace i po 3 měsících neustálého posílání zpět do Britexu, není vyřízena.Naposledy i po urgenci operátora, že bylo ze strany servisu do IP neoprávněně zasáhováno a následně byl poškozen a chybí i 2 šroubky.Následovala ze strany Britexu studená sprcha v podobě návratu mého IP, stále poškozeného, ale oba šroubky byly našroubovány zpět. Teď byl znovu vrácen a do 18.9. musím čekat.Určitě by si zasloužili hromadnou žalobu.Mám pocit, že je to úmyslné poškozování cizí věci.
 

testxxx | stř zář 09, 2009 9:39 am

Re: Reklamace a Britex

Pochybuju, ze nejaky hromadny postup proti Britexu vznikne a je to skoda.
 

iMaty | stř zář 09, 2009 11:58 am

Re: Reklamace a Britex

Taky se rád přidám. iPhone mám v reklamačním řízení od 8.7 a pořád se posílá jen tam a zpátky... Přitom mám přesně popsaný stav telefonu v protokolu a pořád nic.
Je pravda, že by se to mělo nějak zviditelnit, ať se každý tomuto servisu vyvaruje, pokud pak budou chodit lidé reklamavat k operátorům a trvat na tom, že nechtějí posílat do Britexu, je reálná šance to změnit. Další věc je stížnost oficiálně applu.
 

Hans_z_ | stř zář 09, 2009 7:55 pm

Re: Reklamace a Britex

A když to posíláte na ty re-reklamace, tak něco za to platíte? Po mě chtějí 500 Kč, což jsou peníze, za které se tam ten iPhone pošle a zkontroluje (po prví to po mě nechtěli jelikož to byla jako záruka, po druhé si to ale musím hradit sám, i když jsem dokázal, že si celý popis reklamace vymysleli. Že výrok servisu je plnoprávní a prostě další zaslání si musím hradit sám, a když uzná servis chybu, tak mi tich 500 Kč vrátí).
A nevím jak jim říct, že po mě tich 500 Kč nemají právo chtít. Poraďte mi pls moc moc... Nějaká část zákona, kde tohle je napsané (psal jsem na ČOI i na poradny, ale po týdnu se nikdo neozval, hledal jsem v občanským zákoníku a nic nenašel...).
 

Lukas1107 | čtv zář 10, 2009 8:05 am

Re: Reklamace a Britex

Britex píše:Dobrý den,

Přístroj je demontován pouze při schválené nezáruční opravě zákazníkem. Pokud je přístroj do servisu zaslán jako záruční a jsou záruční podmínky z nějakého důvodu poručeny je přístroj vrácen zpět bez jakéhokoliv zásahu do přístroje. Pokud chcete konkrétní informace k nějakému přístroji prosím o číslo reklamačního protokolu nebo IMEI přístroje.

S pozdravem

Stanislav Veselý
 

Citronek | čtv zář 10, 2009 9:24 pm

Re: Reklamace a Britex

Dobrý večer,
dnes jsem obdržel z Britexu iPhone 3G, záruka neuznána z důvodu oxidace... IP nešel nabíjet ze sítě, ovšem z PC vše fungovalo a nadále funguje bez problému, takže oxidací to asi nebude. Kromě toho, pokud servis spoléhá na indikátory vlhkosti a na desce má být oxidace, měl by mít IP červené oba, nehledě na to, že bude určitě aspoň jeden indikátor na desce. Nejde mi ani tak o IP jako o princip, jakým se servis a operátor chová k zákazníkům. Budu to nadále řešit a hodlám zajít opravdu daleko, protože toto jednání je opravdu nehorázné..
 

Hans_z_ | čtv zář 10, 2009 9:29 pm

Re: Reklamace a Britex

Ano přesně tak.
A jelikož mě dokonce řekli, že závada je vidět zevnitř. Tudíž iPhone rozebírali. A jenom s tímto tvrzením soud dokážu vyhrát. Ale jsou minimálně další tři případy kvůli čemu bych to mohl dát k soudu. Nehoráznost nade vše.
Doopravdy by to chtělo podniknout něco hromadného. Problém ale bude s dotací, pokud by se to mělo dávat k soudu.
A petice na Britex poslána Applu by asi nezafungovala...
 

Pavlyk | čtv zář 10, 2009 9:38 pm

Re: Reklamace a Britex

Zkouším to zatím po dobrým, že kontaktuji centrálu Vodafonu, ale jejich rady, abych jim poslal telefon někam do Tábora, tzn. převzít rozmlácený telefon z prodejny Vodafone a vzít na sebe riziko, že zničení Iphona bude moje vina???? No nevím. V tuto chvíli jsem kontaktoval pořad Černé ovce, jestli by je to nezajímalo. No, uvidíme.
 

Pavlyk | čtv zář 10, 2009 9:41 pm

Re: Reklamace a Britex

Každopádně mobil za 12.000 a měsíčně připojení nastálo za 350 Kč??? Teď mám od Vodafonu 4-letou plečku a můžu si surfovat na netu bez omezení na technologii, jakou má dnes Nokia 1110!!! Fakt super!!! Ale stejně si za rok koupím zase novou generaci Iphona!!!
 

ConnectingBoy | pát zář 11, 2009 10:46 am

Re: Reklamace a Britex

Ahoj,tak se taky přidávám do nespokojených reklamujících iPhonu. Reklamoval jsem viditelné praskliny u konektoru napájení a tlačítka tichého režimu kdy se dokonce odchlypoval plast a nefunkční jeden reproduktor. Ze strany Britexu byla reklamace zamítnuta z důvodu mechanického poškození, klasika. Dnes si pro telefon jdu a jsem zvědavej v jaké stavu bude, přeprava, servis + vaše zkušenosti. Poslal jsem stížnost na vedení O2 a to jak písemně, tak elektronicky, dále se obrátím na COI, protože telefon mi nikdy nespadl a byl nošenej v pouzdře, starej je půl roku. No prostě nehoráznost!!!!
 

Karloss | pát zář 11, 2009 2:40 pm

Re: Reklamace a Britex

Jsem ochoten se na tom podílet i nějak finančně!! Zkouším teď všelijak kontaktovat Apple a předložit jim naše případy. Hodně by pomohlo získat povolení k otevření iPhone a nechat udělat posudek znalcem na ty neuznané kusy. Apple by měl v ČR zřídit plnohodnotné servisy, které telefon mohou otevřít a ne jen koukat na papírové proužky. Nemám bohužel čas se tomu věnovat plně, ale pokud se najde člověk, který to vezme na sebe rád ho podpořím!
 

ConnectingBoy | pát zář 11, 2009 3:02 pm

Re: Reklamace a Britex

Tak telefon mám doma, o nechutném přístupu pracovníka v OC Eden se nebudu ani zmiňovat! Jako ho.ado největší s tím že telefon mi do další reklamace omítli vzít s tím, že si mám kontaktovat přímo Britex, ale jestli chci tak že teda jo, zase 30 dnů čekání a prej mi napíšou to samé a jen se mi vysmáli. V protokolu od Britexu napsáno: Vykazuje mechanické poškození-MT, nespňuje předpoklady a podmínky záruční opravy, MT je mechanicky poškozen ty praskliny jsou moc velké aby vznikly sami od sebe. Opravdu profesionální vyjádření "profesionálního"servisu! Opravoval JZAV.
Telefon předám v příštím týdnu soudnímu znalci, aby posoudil jestli jsem si to zavinil sám, nebo je to vadou materiálu, večer Vám nafotím fotky, aby jste se mohli podívat sami a říct mi jak jsem si ty praskliny mohl asi tak zavinit. Na O2 posláná stížnost, kterou přijali a vyjádří se mi k ní písemně s tím že jim ještě napíšu jednu o nehorázném přístupu na prodejně. Budu je uhánět tak dlouho, dokud to půjde! Teď čekám na profesionální fotky od Britexu, ale nikdo mi nereaguje na maily, takže uvidíme.
 

Pavlyk | pát zář 11, 2009 3:12 pm

Re: Reklamace a Britex

Stáhni si ty fotky přímo na stránkách Britexu, stačí znát IMEI tvýho telefonu
 

ConnectingBoy | pát zář 11, 2009 3:18 pm

Re: Reklamace a Britex

A kde? Pod IMEI mi vyjede jen kdy byl telefon převzat, kdo ho opravoval, vydání telefonu a závada, dokumenty přiloženy žádné.
 

Pavlyk | pát zář 11, 2009 3:43 pm

Re: Reklamace a Britex

Já tam mám ještě řádek dokumenty a u toho link na jpeg
 

iMaty | sob zář 12, 2009 9:05 am

Re: Reklamace a Britex

Já jsem opět neuspěl. 30 dní, trval jsem na odstoupení od kupní slouvy, kvůli neodstranitelné závadě, kterou způsobil servis a v dohodnuté době nebyla vada opět odstraněna, prý když je zamítnuto ze servisu, nemám na to právo. Ale mám papír, kde je uveden stav telefonu a telefon je v naprosto jiném stavu. Domnívám se, že za vady může tedy o2, protože jsem jim dal telefon ve stavu "bez rýh a oděrků" a to že Britex jej zničil je jejich problém...
Slečna tvrdí, že tam bude v pondělí volat, v pátek 16:30 se nedovolala a to mají do 18:00.
Dále mi poradila, ať se obrátím kvůli servisu na ČOI. Co je to za blbost, to bych se měl obrátit na ČOI snad kvůli o2, co mě je po servisu, já si jej nevybral...
Koukám na reklamační řád a nic jsem nečetl o tom, že by za telefon neměli odpovědnost po převzetí od zákazníka... Nebo ne?
Jo a v Brně náhradní iPhony neposkytují, protože jim je všechny někdo ukradl... :roll:.
Po této zkušenosti od o2 odcházím, Toto není profesionální přístup, jaký by si každý zákazník zasloužil. Pokud někdo něco prodává, musí počítat s tím, že se na zboží může vyskytnout závada a zajistit bezproblémový servis...

EDIT:Ale podle reklamčního řádu o2 je to asi jinak...
Kód: Vybrat vše
Článek III. Typy reklamací, rozsah odpovědnosti O2
1.   Ve vztahu ke Službám má Účastník právo uplatnit reklamaci a)   na vyúčtování ceny v případě vystavení nesprávného vyúčtování; b)   na poskytovanou Službu v případě vadně poskytnuté Služby nebo v případě neposkytnutí
Služby.
2.   O2 neodpovídá za služby poskytované jinými poskytovateli, které si Účastník vybere např. prostřednictvím přístupu CS nebo CPS, ani za kvalitu a obsah Služby třetích stran, které Účastník odebere od Partnera O2. Za veškeré nároky plynoucí ze služeb jiných poskytovatelů nebo z kvality či obsahu Služeb třetích stran odpovídá přímo příslušný poskytovatel či Partner O2.
3.   Nad rámec zákonné úpravy O2 neodpovídá za škodu, která Účastníkovi vznikne tím, že Služba byla poskytnuta vadně nebo nebyla poskytnuta vůbec.
4.   Ve vztahu ke zboží zakoupenému u O2 odpovídá O2 kupujícímu za to, že zboží je při převzetí kupujícím bez vad a ve shodě s kupní smlouvou. Za případné vady zboží O2 odpovídá v rozsahu své odpovědnosti za vady zboží, a to po dobu zákonné 24měsíční či výslovně smluvené záruky. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu. Záruční doba uplatňovaná na instalaci a opravu koncových zařízení či jiného zboží trvá po dobu šesti měsíců.
 

Felix_deSouza | sob zář 12, 2009 10:13 am

Re: Reklamace a Britex

zdravím, chci dát iphone na reklamaci kvuli nefunkční wi-fi. Koupil jsem ho na aukru a dostal k němu i záručák z T-mobile ale bez faktury (bloček) a chci se zeptat jestli je možné reklamovat iphone pouze se záručákem...díky
 

Uživatelský avatar S474N | sob zář 12, 2009 10:17 am

Re: Reklamace a Britex

Samozrejme, ze ano.
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
 
Příspěvky: 896
Registrován:
pát kvě 30, 2008 10:55 am
Bydliště: mám

Uživatelský avatar vbruno | sob zář 12, 2009 12:24 pm

Re: Reklamace a Britex

iMaty píše:Po této zkušenosti od o2 odcházím, Toto není profesionální přístup, jaký by si každý zákazník zasloužil.


Ono jde o to, kam chceš přecházet. Vodafone má taky Britex a T-mobile si nejsem jistý, ale GSMobile už dle mého názoru neopravuje nikomu. To byl servis jak má být, měnil za nové kusy a proto asi přestal iPhony opravovat :-D

Čech je prostě s reklamací iPhonu v pasti, co se dá dělat. Já jsem byl rád, že mi aspoň iPhone z Britexu přišel v původním stavu, i když neopraven. Já ještě odevzdával iPhone v GSMobile, ale mezitím se tam přestaly opravovat a tak ho posílali do Britexu přímo oni.
::: iPhone 5S 16GB Space Grey :: iPad 2 32GB 3G :: MacBook Pro 13'' 2011 :: Apple TV 3 :::
iPhone expert
iPhone expert
 
Příspěvky: 1145
Registrován:
stř čer 11, 2008 7:52 am

Hans_z_ | sob zář 12, 2009 6:12 pm

Re: Reklamace a Britex

Nyní bych žádný telefon do reklamace nedával. Počkejte pár měsíců, možná půl rok, pokud to není nějaká důležitá závada.
Podle mě Apple mírně pohrozil Britexu, že vyměňují moc telefonů. Nebo něco v tom musí být, protože nyní jsou to tisíce nespokojených zákazníků, dříve to byli stovky :)
 

Uživatelský avatar S474N | ned zář 13, 2009 10:17 am

Re: Reklamace a Britex

Ja si myslim, ze musi mit nejaky level, ktery nesmi presvihnout. A taky zjistili, ze kdyz se provede vymena, tak z toho maji prd. Proto je pro ne lepsi, kdyz telefon dojebou a navrhnou vymenu plne hrazenou zakaznikem.
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
 
Příspěvky: 896
Registrován:
pát kvě 30, 2008 10:55 am
Bydliště: mám

michal_d | ned zář 13, 2009 12:53 pm

Re: Reklamace a Britex

Tak ja som po opatovnej reklamacii 3GS (vypinal sa, nestabilne zariadenie,) pochodil nasledovne:
iP sa vratil z Britexu - kde bol uz druhy krat, pretoze ich prvy zasah nemal ziaden ucinok - neposkrabany, neotvoreny a pomerne rychlo (bol tam 5 prac.dni). V rukach to mal technik VODI. U Vodafonu som ziadal vymenu/odstupenie od zmluvy britex do protokolu uviedol, ze vykonal Appl Screening 1 ci co, vlastne to iste, ako prvy krat, cim podla operatora potvrdil opravnenost mojho poziadavku na vymenu a preto mi to Vodafone vymeni za novy kus. Takze huraaaa, dosiahol som co som pozadoval, ale je tam jedno ale: telefon nemam - Vodafon ma vypredane sklady a nemaju ani ziaden 3GS32GB na predajniach - a ked si uvedomim, ze som 5.8.09 dal 19k za telefon ktory som pouzival asi 6dni a dnes 13.9 stale telefon nemam, tak ma to celkom stve. Kazdopadne, ako sa tu stale opakuje Juramac - pri predavani telefonu operatorovi, alebo predajni, kde reklamujete ZIADAJTE UVIEST STAV TELEFONU DO PROTOKOLU aj vratane stavu indikatorov vlhkosti. Tym sa zabezpecite asi najlepsie.
 

Uživatelský avatar S474N | ned zář 13, 2009 1:01 pm

Re: Reklamace a Britex

michal_d: no kdyz nemaji, tak odstoupeni od smlouvy a nechat si vysazet tech 18 klacku na pult.
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
 
Příspěvky: 896
Registrován:
pát kvě 30, 2008 10:55 am
Bydliště: mám

prettorian | úte zář 15, 2009 11:47 am

Re: Reklamace a Britex

Mne prestal z niceho nic fungovat displej.. mobil byl na stole, rozsvitil se bilou barvou a tim to skoncilo. britex mi rekl, ze je telefon na jedne strane trochu skrably..kdyby mi to nerekli, ani bych si toho nevsiml..vubec nevim, ze by mi kdy spadl. spis bych rekl, ze mi to udelali v tom servisu.
bohuzel...je to hlavne ostuda pro apple..
Host
Host
 
Příspěvky: 102
Registrován:
úte srp 11, 2009 7:29 am

McDog | úte zář 15, 2009 11:53 am

Re: Reklamace a Britex

A v reklamacnom mas stav telefonu aky?Dal si si tam zapisat vsetko podla odporucani tu v topicu?
 

prettorian | úte zář 15, 2009 12:04 pm

Re: Reklamace a Britex

nechal jsem si telefon opravit u neautorizovaneho servisu.. nemam cas se s nimi dohadovat, dopisovat atd.
Host
Host
 
Příspěvky: 102
Registrován:
úte srp 11, 2009 7:29 am

peter2005 | čtv zář 17, 2009 9:30 am

Re: Reklamace a Britex

servis
Naposledy upravil peter2005 dne pát zář 18, 2009 3:32 pm, celkově upraveno 1
 

Uživatelský avatar S474N | čtv zář 17, 2009 10:08 am

Re: Reklamace a Britex

Odepis jim, co si mas pod tim predstavit. Zdali mohou opravovat tedy i uvnitr pristroje.
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
 
Příspěvky: 896
Registrován:
pát kvě 30, 2008 10:55 am
Bydliště: mám

peter2005 | čtv zář 17, 2009 10:36 am

Re: Reklamace a Britex

S474N píše:Odepis jim, co si mas pod tim predstavit. Zdali mohou opravovat tedy i uvnitr pristroje.


Odeslano, cekam na odpoved :)
 

RUMPELiNO | čtv zář 17, 2009 4:15 pm

Re: Reklamace a Britex

zdravim :( a vopred sa chcem ospravedlnit za litanie co nizsie vypisujem ale prosim precitajte si to, ponukam realne riesenie...dakujem !!

moj iphone prestal postpne reagovat na dotyk...fungovali vsetky tlacidla dokonca aj akcelerometer pri prepinani trackov v ipode, jedina vec ktora nefungovala bol len dotyk...
odniesol som do orangeu (KE) ip s tym ze nefunguje dotyk, vsetko ostatne ano...
slecna to skontrolovala a zrazu fungoval...takjej hovorim ze ano stalo sa to parkrat aj mne, ze znovu zacal reagovat na dotyk, lenze len na malu chvilku a po dlhej necinnosti...takze napisala tam, ze display prestane po par minutach reagovat... (tento topic som si precitalv zufalosti az dnes takze som si neskontroloval ziadne indikatory ani nic, ALE tak funguje vsetko sluchadla funguju nabijacka funguje aj v pc aj v sieti len len len len dotyk je nefunkcny...)
na dalsi tyzden teda vcera som sibol po telefon s tym ze mi neuznavaju reklamaciu pre nejake mechanicke mnou sposobene vady...nastastie som ho neprevzal lebo ta poloopica za pultom sa nevedala dostat k fotodokumentacii takze do orangeu idem asi az zajtra lebo dnes uznestiham asi...


vopred dakujem za odpoved na otazku ci ak by sa vyskytla nejaka oxidacia ci by fungoval kabel, nabijanie, sync...sluchadla aj vsetky tlacidla, mikrofon sluchadlo vsetko... na predajni mi povedal ze ide o mechanicku vadu takze verim ze je to myslene na kryt ktory praskal CELOSVETOVO a bola to skor VLASTNOST toho krytu v tej dobe... ip som kupoval v noci prvyden takze po roku pouzivania iphonu s ryzikovym zadnym plastovym krytom vyzeral velmi dobre...mal iste prasklinky pri sluchadlach a pri konektore na kabel, ale tak si myslim ze jeto logicke...
no a keby nadalej trvali na mechanickej vade len pre kryt, ktory bol viacmenej vyrobeny s tym ze praskne, tak to nie je chyba moja a mali by mi ho opravit alebo aspon vymenit...

a po dalsie som za nieco hromadne !! :!:

myslim ze v dobe internetu nie je problem aby sa ludia spojili hlavne virtualne, takze som za a som ochotny prispiet aj na spolocne pravne sluzby...sam studujem pravo a je mi zle ked vidim ako ludia vyuzivaju jeho nedostatky na ukor tisicov ludi...
mam ucet na facebooku a myslim ze nie som na tomto fore jediny a myslim ze tak isto nie som jediny kto vidi vo facebooku velmi silnu zbran voci v podstate vsetkemu a hlavne ZADARMO...hlas ludu tlak ludu sila ludu...mam niekolko sto priatelov, ti maju dalsich niekolko sto priatelov a tak dalej...nie je problem vytvorit skupinu s aktivnymi temami odkazmi skusenostami obrazkami atd...do par tyzdnov mozno dokonca dni by sa skupina rozrastla o tisice ludi a o stovky nazorov a rieseni...

su tu media televizie denniky...kazde jedno medium si ziada senzaciu tak preco tu senzaciu nevytvorit? verim ze keby sa len 10 ludi do toho iniciativne oprelo z roznych kutov CSR takby to mohlo prerast az do celoeuropskeho problemu a apple by vedelo o co sa jedna nie od jednotlivcov ale vsade by sa na nho hrnuli informacie....ano je to viac menej zatial len utopia ale vsimol som si ze len tu v tomto vlakne je par ludi ktori su za takze co vy na to? spojime sa? vytvorme si skupinu na facebooku zacnime komunikovat tam aby sa k tomu dostali aj ludia nechodiaci na fora...
a nezabudnite ze sa stale bavime len o iphoneoch...ako poznamenal juramac (zaroven sa mu chcem podakovat za prospesne rady) nasa myslienka a odkaz sa velmi jednoducho a rychlo da rozsirit na hociake forum v CSR ci uz o inych znackach o technike o lietadlach o hocicom, kazdy jeden clovek ma aspon jeden dva tri telefony takze je to globalny problem tykajuci sa kazdeho...

proste je plno moznosti ako tlacit tam kde treba...tak ako oni vyuzivaju nedokonalost prava, mi mozeme vyuzit tiez jeho nedokonalost a moznosti internetu, ktore si velaludi este neuvedomuje !!!
 

Uživatelský avatar murder | čtv zář 17, 2009 6:25 pm

Re: Reklamace a Britex

Omlouvám se za lehké OT, ale proč tedy nezačneš něco podnikat? Proč nezaložíš na Facebooku skupinu nespokojených majitelů iPhone?
Věř že když sem hodíš reálné kroky ke kterým se mají davy přidat, tak se přidají, ale dokud se bude jen kecat o tom co by bylo kdyby bylo tak nic nebude. Já si dovedu v reklamacích vybojovat svoje práva, ale naštěstí s iPhonem nemám problémy, tak nemůžu organizovat nějaké obranné akce. Ale už mě přestává bavit číst jen o tom že se něco musí aby s námi nezametali....
Začněte konat a nepište jen o tom co by kdyby...
Obrázek
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
 
Příspěvky: 492
Registrován:
pon čer 09, 2008 8:41 pm
Bydliště: Nokia Lumia 620

RUMPELiNO | pát zář 18, 2009 12:13 am

Re: Reklamace a Britex

uz sa stalo...zajtra tam dam nejaky obrazok nejake linky popoyzvam ludi...teraz ste na rade vy...a myslim ze netreba mat skusenost ani zlu ani dobru, staci mat nazor ze reklamacie by sa mali vybavovat riadne a nie vratit pokazeny zoxidovany mobil... :arrow: :|
 

romansklenar | pát zář 18, 2009 8:37 am

Re: Reklamace a Britex

Mohl bys tu hodit link?
 

Grim3rr | pát zář 18, 2009 11:08 am

Re: Reklamace a Britex

Zdavim, akorad jsem se vratil z prodejny O2 kde byl reklamovany muj iPhone ktery mej jen zastreny mikrofon. A ejhle oxidace se vyskytla. Pred reklamaci byli prouzek ted je nafialoveli.

Jsem z Prahy, pokud je nekdo kdo to uz resi pravni cestou, ci jak koli jinak .. dejte sem nejaky link, email ci telefon. Je nutne se spojit!!!
Pouze uživatel
Host
Host
 
Příspěvky: 100
Registrován:
čtv zář 18, 2008 11:23 am
Bydliště: Praha

Prehľad diskusií na forum.iphone.cz

* indicates required
PředchozíDalší

Zpět na iPhone - smartphone

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé